Vespa-Ciao.NL
:: Jordy.s toer ciao

Home Forums Perso’s Projecten Jordy.s toer ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 195)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Zo kennen we jordy weer:D
      En ook nog wat werk mee naar huis genomen zie ik wel:D

FonS
      Bijdrager

Haaaahahaha :haha
        Wat een te gek ding! Ik wil het gezicht van de agent wel eens zien, na een achtervolging met 80 km/h. Als hij je aan de kant zet en de brommer goed bekijkt, gaat hij vast en zeker aan zichzelf twijfelen en laat hij je gaan. “Huh? Dat ding valt toch zeker uit elkaar als hij harder dan 15 km/h gaat?!”

hansieb
        Moderator

Whahaha jordy kijk aan, stiekem staat er wel een ranzig hok in de schuur!

Toll meenemen naar een tour!

OrangeCiao
          Topic starter

bedankt voor de reacties ik zou er best een toer mee durven rijden het is de 2 de brommer die ik kocht hier heb ik dan ook 2 goede jaren mee getoerd maar eigenlijk moet die een keer opnieuw in de lak maar zo hoef ik er te minsten niet zuinig op te zijn:thumb Heb hem al vanaf mijn 16de en ben nu al bijna 20 dus:D

VespaAvanti
            Donateur

Mooi zo laten kerel, hij is prachtig zo:D

Strikert
              Bijdrager

zie ik um zondag eindelijk is rijden:P anders dan dat ie in de auto half uit elkaar ligt xD

Docs
                Donateur

Heb je dat ding met vingerverf ingekleurd ofzo? :D:D Wat een hok :D:D

OrangeCiao
                  Topic starter

na langen tijd niks meer van me te laten weten hier eindelijk weer een poost de vespa koorts heerst nog steeds hier ik wil de aankomende zomer weer gaan toeren dus moet er wel weer een beauty op de stal staan helaas heb ik geen foto’s van hoe ik alles gemaakt heb maar na 6 maanden dit resultaat tot nu toe

tot zover mvg

Florian
                    Moderator

Dat is een erg mooie Ciao ”roze relnicht”:thumb
                      Ben alleen niet helemaal kapot van de koelvloeistof slangen die je om de oren hebt zitten.

Toch is het overheersende woord super!:thumb

Martino
                      Moderator

Jordy Back from the dead. En je hebt er gelijk weer een hele kermisatractie van gemaakt. =)
                        Wat is dat voor asje wat onder die scooterkoppeling huist? Heb je hier wat meer over te zeggen, uit te leggen?

En welke setup ga je hier onder leggen?

Edjuh
                        Bijdrager

Hehe, welkom terug en dat is een puike toerbrommer met stoppiepower geworden.

Met zoveel slang heb je misschien geen radiator meer nodig : -)

speedbuxy
                          Bijdrager

Dat is verdomd lekker Ciaotje Jordy8):thumb
                            Hoop je binnenkort weer gauw aan de start te zien want is alweer veel te lang geleden.
                            En wat voor setup ga je idd onder deze roze raket zetten?

OrangeCiao
                            Topic starter

martino is gewoon een fox as alleen de draad was er vanaf dus heb ik inwendig schroefdraad getapt:thumb

andre mijn ouden vertrouwden evo8) met 43 dr met 30 flens 97 km per uur=):thumb

speedbuxy
                              Bijdrager

Snel maar toch nog redelijk zuinig ik zeg goeie keuze:thumb

Martino
                                Moderator

Ik doelde meer op hoe je deze as hebt gemaakt?

En stop je dan nog wel even wat extra wol in die Simo Racing van je. 😉

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 195)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.