- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 jaar, 7 maanden geleden door Jelle.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 oktober 2012 om 08:10 #459785
JorduzZ :
@ robbert1992.. Ja ik heb deze kappen nieuw kunnen kopen bij mijn lokale brommerboer..Heeft je brommerboer ook een website..?
18 oktober 2012 om 10:30 #459873Hallo Jorden mooie Citta heb je en lekkere setup!
Ik ben nieuwschierig naar die Italiaanse Citta zou je eens fotos van die van jou kunnen plaatsen? Ik zou wel eens willen weten wat voor teller en achterbrug er dan op zit.
Ik ben ook in 2001 begonnen met de hobby leuk om jou verhaal te lezen!
19 oktober 2012 om 16:19 #455823😉
Wilk1985 :
Hallo Jorden mooie Citta heb je en lekkere setup!Ik ben nieuwschierig naar die Italiaanse Citta zou je eens fotos van die van jou kunnen plaatsen? Ik zou wel eens willen weten wat voor teller en achterbrug er dan op zit.
Ik ben ook in 2001 begonnen met de hobby leuk om jou verhaal te lezen!
Hier wat foto’s van de koplamp. Van de achterbrug moet ik nog wat foto’s maken (post ik later)

Italiaanse koplamp met Malaguti teller 100km/u(Nadeel is dat de koplamp kap niet meer past.. Deze moet ik dus nog even aanpassen 😉 )

Italiaanse koplamp + toeter
ToeterknopMijn paddock 😀

Mijn volgende update is:
Grillo velgen!
19 oktober 2012 om 16:42 #460055In je “so called paddock” staan nog 2 Citta’s waar wij nog geen foto’s of iets anders over hebben gelezen? 😉
PS. Zal je trouwens je posts kunnen samenvoegen ipv ze opsplitsen? Je kan ook je laatste post een aanpassing mee geven bijv.
19 oktober 2012 om 17:02 #489040Martino :
In je “so called paddock” staan nog 2 Citta’s waar wij nog geen foto’s of iets anders over hebben gelezen? 😉PS. Zal je trouwens je posts kunnen samenvoegen ipv ze opsplitsen? Je kan ook je laatste post een aanpassing mee geven bijv.
Ja ik zou in het vervolg mijn posts samenvoegen.. Waarom moet dat eigenlijk?
Haha ja in de racewereld noemen ze hun garage “paddock” vandaar 😉19 oktober 2012 om 17:34 #460011Ik heb 5 citta’s in totaal.. 3 daarvan met een kenteken de andere 2 gebruik ik voor onderdelen (waaronder de ECO)
Momenteel ben ik een 2e citta aan het opknappen. Hier post ik nu een verslag van..
Ik heb voor de kleuren zwart en oranje gekozen en ben van plan deze citta “origineel” te maken iig motorisch..

Framepje voorbewerken en spuiten..
Brug ook opnieuw gespoten..
Velgen in de kleur oranje spuiten..
Voorvork ook gespoten en verder opgebouwd..
Blok gereviseerd: Snor carter elec, Cilinder 38,4mm + 22mm flens, Electronisch ontsteking 4 spoels, Dellorto 10,7, 105mm poely, standaard koppeling en een City power

Met “BSM enduro” Rijd prima trek alleen minder als met City power
Met city power, is toch net wat origineler.. (hij is wel een beetje krom, daar moet ik nog wat aan doen)Ik heb inmiddels de verlichting aangesloten en wat zwarte kappen erop zitten..
Er zijn nog een aantal dingen die ik moet doen. Waaronder nieuwe veren, achter rekje/drager oranje spuiten (Lukt alleen niet echt, moet 4 verf lagen eraf schuren pfff) en wat kappen spuiten of vervangen.. Verder is hij dan in orde. Heb alle bouten en moeren vervangen nieuwe kabels enz.Op het moment doe ik het even rustig aan.. Heb weinig tijd !
En nu bijna 12 jaar later:
Citta –
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m2144584577?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.