Vespa-Ciao.NL
:: Jopie’s Ciao.

Home Forums Perso’s Projecten Jopie’s Ciao.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tim
    Bijdrager

die krukas van mij ziet er inderdaad begaait uit… wat heb je daarmee gedaan?
      en het kleine cartertje ziet er ook zo vies uit:(

jopie
      Topic starter

klein carter deel lijkt op foto idd alsof er op in is lopen hakken maar in het echt ziet hij er stukken beter uit.
        krukas was echt gekloot, ik had die lager der op gezet maar die lager die draaide zo stroef dus wou hem der af halen en had de gasbrander der op gezet maar ik had hem der te lang op gehouden.

jopie
        Topic starter

op deze foto zie je dat het meevalt, hij moet trouwens nog worden afgewerkt.

Tim
          Bijdrager

hmm ok… nou succes ermee.

barry
            Donateur

Geen 19mm nemen,haalt niets uit,enkel slechter af te stellen & een hoog verbruik.

16mm is groot genoeg.En ik vind ook dat het kleine carterdeel nog stukken beter moet afgewerkt worden.

dit is de mijne,maar stond zo nog in de “ruwbouw” zal ik maar zeggen.
              En stook NOOIT een kruk-as heet,want dan word deze terug zacht.

jopie
              Topic starter

okej,
                ja is hij is ook nog niet af ik heb eerst me cilinder passend gemaakt en nu moet ik alles nog afwerken etc en nog overlopend op het grootcarter deel.
                maar kreeg jij hem moeiljk afgesteld?

barry
                Donateur

Lees in special’s: Barry’s racing ciao.Daar staan ook alle foto’s,enz………Overlopend maken op groot carter is niet nodig,daar het enkel aan de onderkant is & daar geen poorten lopen,enz….

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.