- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Stiekelbaarsje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 juli 2010 om 15:12 #462938
Mooi Kleurtje hoor,!
net zo als mijn ciaotje alleen iets donker denk ik!
24 juli 2010 om 21:35 #462996Ik heb gister middag de Achterrem vervangen. als het goed is werkt hij nu weer perfec.. ik heb het nog niet uitgetest
ook ben ik al aan de voor vork begonnen en heb ik een stuur ontworpen:Dik heb tevens eindelijk de proline van sjoerd thuis liggen:D:D
ltr
25 juli 2010 om 17:17 #463019
Vespa Ciao!@ Stiekelbaarsje
Wat is dat voor een uitlaat? die jij onder je brommer hebt?5 augustus 2010 om 14:37 #463262Er begint Eindelyk weer wat vooruitgang te komen:)
het heeft een tijde stil gelegen maar nu schiet het weer op.Ik heb vandaag de voorvork naa gekeken en hij is op allen punten uitstekend in orde:), ook heb ik hem in de afbijt gezet. Morgen moet ik nog even de overgelbeven restjes verf eraf halen. En met een beetje geluk kan hij word savonds nog het nopje voor de rem trommel op de juiste plaats gelast:D en dan kan hij volgende week gespoten worden.:D
Ook heb ik de pronline nog even nagespoten met mottip hitte bestendige lak. want er zaten een paar slechten/kaale plekken in de bochten.hier een foto

Ik heb vandaag het blok al deels in elkaar gezet. Helaas wel met 2 carter helften die eigelyk niet bij elkaar hoorde.
ik hoop dat dit verder geen probleem zal zijn. hij sluit in ieder geval wel goed af.mvg
joosten8 augustus 2010 om 13:31 #463297((Update
Het nopje van de Remtrommel zit p de juiste plaats. ik het het er vanmorgen opgelast
Ok het ik van een oud fietsen stuur een race stuurtje gemaakt:Kwartiertje met de Flex en wat aan verbogen en je krijgt dit:

Helaas is het vandaag zondag en kan ik niet naar de winkel om wat afbijt te halen. en komende week moet ik veel werken:((
Hopelijk kan mijn vader wat afbijt mee nemen van een bouwmarkt en dan kan ik savonds nog aan de slag.grz!
25 augustus 2010 om 15:56 #463765UPDATE
Hier een boel foto’s van onderanderen. de opbouw van de pas gespoten voorvork en de opbouw van het frame

hier het frame

even naar buiten toe:P

En hier nog een foto met m’n racertje en m’n snor.
ik heb mijn snor verkocht en gaat deze week waarschijnlijk weg. dus ik het nog snel een paar foto’s van de ciaotjes samen gemaakt.
mvg
25 augustus 2010 om 16:28 #463767
AnoniemMooie kleur! Is weer eens wat anders!
26 augustus 2010 om 16:16 #463796Ik Ben zelf ook nog altijd zeer tevreden over de combi!:D
alleen is het frame erg slecht gespoten dus moet ik dat een keertje over doen:(ltr
26 augustus 2010 om 16:54 #433984Dan zou ik dat gelijk doen;)
27 augustus 2010 om 08:34 #463811wel goed bezig, succes met het opbouwen he!
sorry om het even te vragen, maar welke uitlaat is dat van stiekelbaarsje? Is dat een of andere Malossi? of een korte Polini ofzo?
Overigens doet de demper me nochtans eerder denken aan een Simonini exemplaar..27 augustus 2010 om 10:36 #463812de uitlaat is door me oom crullie, hand gemaakt.
Techno expansie met zelfgemaakte instelbare demper.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.