- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Stiekelbaarsje.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 juni 2010 om 14:41 #462072
b]Foto’s
Hier het begin:P

Hier heb ik de cilinderkop en cilinder erafgehaald. De cilinder zag er nog redelijk goed uit. de zuiger is er ietjses slechr aan toe.

Heb het grote Carter even goed opgepoets met wasbenzine.
Het Carter ligt op dit moment bij een vriend van mij. Hij zou hem namelijk zandstralen.Als het goed is start ik vrijdag met het uitvijlen met het blokje, Ik heb er morgen namelijk geen tijd voor ivm School/Werk.
Als ik dan de bestelling binnen heb van JMPB kan ik hem volgende week weer monteren.
Zodat ik nog genoeg tijd heb om hem fatsoenlijk in te rijden en af te stellen voor de MeetingMVG
joosten!16 juni 2010 om 20:50 #462094Mooi Jur,
De uitlaat gaat wrss zaterdag op de post,want ik heb echt weinig tijd ivm de examens.
17 juni 2010 om 16:00 #462107Oke ik zie het paketje wel verschijnen he;)
25 juni 2010 om 21:52 #462328Ook apart het fiets licht achter:)
Je heb flink lopen beunen zo te zien
My ciao eerdaags ook even opfrissen
succ6 nog man26 juni 2010 om 16:12 #462341mooie perso , sowieso mooie kleuren combi man!
26 juni 2010 om 16:48 #462344Dankjewel
Alleen jammer dat ik hem niet meer optijd af heb voor de Meeting in Thorn:(
dus ga ik maar met de snormvg
Het inlaatje van het blokje is overgins gesprongen onder het boren:( het was te zwak en versleten:(
Dus Heb ik een ander Carter moeten zoeken
als alles goed gaat komt binnenkort het ander carter binnen:Pzodra er weer nieuwe vooruitgang in het reviseren/tunen van het blok zit plaats ik nieuwe foto’s
MVG
Joosten30 juni 2010 om 20:26 #462418Update update,, Weer aan de slag😀
Heb het Carter setje binnen:D:Dkrijg hem helaas niet meer af voor de ciao meeting in thorn:(:(.
Maar wat is er allemaal gebeurd de afgelopen dage:
– Heb het Carter dus binnen gekregen en helemaal opgepoets
– Geboord(veilen doe ik morgen)
-En heb een Tomos a35 vork gekocht van een vriend van mij. d elak is nog in goeie staat en hij veert erg goed:D,
hij moet alleen nog passend gemaakt worden. en ik spuit hem ook maar een ander kleurtje. Metallic rood past namelijk niet zo bij fluorizerend groen:D:D:P2 juli 2010 om 20:41 #462483Foto’s
Foto’s van de vork

Moet alleen nog even ergens een cross stuurtje zien te vinden, maar dat zal geen probleem zij;)
binnenkort ook foto’s van het carter.Mvg
Joosten3 juli 2010 om 11:23 #462499woohoow man, leuk seg!
ik ben nu ook bezig met opnieuw verder te veilen, krukas te bewerken en carters opmaat voor me DR 43mm.. 😉
de cilinder die ik er nu dus af heb, is ook een DR50, beviel me leuk man!succes he!
btw, je originele zuiger, zag er nog OK uit hoor !! 😉
als je er wat met staalwol over gaat, is ie GLOEDNIEUW, het bruin,zwart,rood, aankoeksel/aanslag gaat er dan zoo af..
doe het dan wel met horizontale bewegingen, niet verticaal(logisch)heb je de DR al en de Simonini?
3 juli 2010 om 15:07 #462503De DR heb ik al een lange tijd.
alleen is lukt het sjoerd niet de uitlaat op te sturen. En op het laatste moment zegt hij dat hij niet naar de meeting komt, anders had ik hem daar opgehaald:(Als ik nu binnenkort niks te horen krijg dan wil ik mijn geld terug!
mvg Joosten
3 juli 2010 om 15:30 #462506Het is al geregeld met Jur, Ik heb geen tijd gehad ivm werk, en de uitlaat accepteerde de post niet voor 6,75. Het was minimaal 10euro.
Gr Sjoerd
4 juli 2010 om 08:49 #462527
AnoniemHele nice voorvork 😉
21 juli 2010 om 18:18 #461287heb helaas erg weinig tijd gehad om te werken aan de brommer. IVM. PWW, het warme weer en ook het slechten weer:P het heeft hier namelijk een dag zo hard gewaait dat veel bomen zijn omgewaait of afgebroken. Ik werk bij een boomverzorger dus ik heb erg veel moeten werken. nu heb ik weer langzaam meer tijd. ik ga alleen binnenkort een weekje weg. Maar voor dat ik we ga ga ik samen met een vriend van me de hele middag knutselen:D:D
we duiken vrijdag middag de hele middag de garage in zodat er weer veel vooruitgang in komt:)ik hoop dan ook weer foto’s te plaatsen.
mvg
Jur22 juli 2010 om 09:47 #462927hey:P ik heb precies zoon zelfde vork gehad die kleur en alles:P
je moet wel dat pennetje omlassen anders kan je alleen een tomos remplaat gebruikendie vorken zijn wel echt fijn om me te rijden
succes ermeeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 juli 2010 om 14:59 #462936jaah weet ik;)
Ik zet hem morgen in de verf afbijt en dan word hij waarschijnlijk over een week een nopje op gelast. ben namelijk 1 weekje weg dus kan het helaas niet eerder doen.ik ga vanavond eindelijk de simonini proline halen bijs sjoerd.
Alleen nog een cross of M stuurtje regelen en dan heb ik weer alles compleet..
mvg Jur
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.