- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Wautaz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 september 2009 om 16:08 #22869
dan moet je een keer met je auto door denhaag rijden:lol
10 september 2009 om 17:11 #22870Spiendaah :
Ik moet zeggen dat ze daar ook als idioten rijden en het daar slecht is geregeld qua verkeer.Vooral door al die scoetoegastjes!
10 september 2009 om 17:28 #22871speedbuxy :
Ik rijd anders al redelijk rustig.Whaha, dat heb ik dan nog niet meegemaakt 😛
Ik weet nog wel dat we op de eerste dag van de 11-steden toer bijna alleen maar volgas gereden hebben,
mijn ciao liep net onder de 80, toch bleef jij aardig ver voor me :lol22 november 2009 om 18:41 #22938ik was vorig jaar gevallen met de scooter van mijn vader (gilera typhoon 70cc snel)
en ik ree met 10 kmph de bocht om,hield de voorrem in (DOM!)
en viel toen over het zand en bladeren.
arm op 2 plaatsen gebroken.en onverzekerd(ik was 15 :P)
22 november 2009 om 19:17 #22939jeuky :
en onverzekerd(ik was 15 :P)Dat is pas dom.
22 november 2009 om 19:34 #22940Tsja…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...22 november 2009 om 19:41 #22941Toen ik 16 was kon ik niet snel genoeg sterven en toen ik 18 was niet hard genoeg, achteraf gezien maar goed dat het toen niet gelukt was! Maar goed, erg genoeg voor die jongen maar je zou zijn ouders maar zijn. De vragen en schuld gevoelens.
Ik wens ze alle sterkte met het voorval.
21 augustus 2010 om 23:24 #23030Ik werk als pizzabezorger en het is me al 3 keer overkomen dat er gewoon iets gebeurt waar je niks aan kan doen. Mensen die opeens on aangekondigd, tijdens regen, oversteken op 3 meter van je voorwiel terwijl je 40 rijd. Mensen die zomaar onaangekondigd uit een parkeervak komen rijden zoner knippelricht of richtingaanwijzers aan. En telkens ging ik op me muil omdat ik van schrik de rem in drukte en uitgleed door de regen of ijzel.Mijn mening is dat er verplicht abs op alle nieuwe brommers moet komen. Dat betaal je maar 200 euro meer, je bent een stuk veiliger.
Maar buiten dat maakt het naar mijn mening niet heel veel uit hoe snel je rijd. Op sommige stukken kan je ook gewoon best lekker blazen. Je moet gewoon uit je doppen kijken en je aan de voorangsregels houden. En altijd gewoon goed kijken en gevaren proberen te zien aankomen. En jezelf dan ook de dicipline aanleren om op die momenten gewoon rustig aan te doen en de situatie in te schatten terwijl het veel leuker is om gewoon volgas overal doorheen te blazen. En als sommige mensen dat niet doen dan valt dat buiten je macht. Dan kan je langzaam gaan rijden maar dat maakt niks uit. En ik kan het weten want zo reed ik toen ik 14 was ook op me brommertje naar school. Maar nu ik 18 ben en iets meer ervaring heb begin je dat toch in te zien.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.