- Dit onderwerp bevat 22 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Wautaz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 augustus 2009 om 21:59 #22301
Een 16-jarige jongen is dinsdag overleden nadat hij in Maastricht was gevallen met zijn bromfiets. Onduidelijk is waardoor hij ten val kwam op de Meerssenerweg.
(Novum) – Een 16-jarige jongen is dinsdagavond overleden nadat hij in Maastricht was gevallen met zijn bromfiets. Nog onduidelijk is waardoor hij ten val kwam op de Meerssenerweg. Er waren geen andere weggebruikers bij het incident betrokken. De jongen overleed in een ziekenhuis. De politie onderzoekt wat er is gebeurd.
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=149242226
Ik heb nog geen idee wie het is, maar wat ik wel weet is dat die wel heel ongelukkig gevallen is 😐 of heel snel reed..
18 augustus 2009 om 22:25 #22792Zeer spijtig 🙁
Mensen rij voorzichtig!19 augustus 2009 om 07:40 #22790Ik vermoed het laatste Timo, maar dat maakt het niet minder erg:(
19 augustus 2009 om 07:58 #22794ik vermoed zelf ook het laatste, wat erg:|
19 augustus 2009 om 08:08 #22727Wat erg:(
19 augustus 2009 om 09:06 #22726Verder had ie niks geraakt ofzo? dan ben je idd wel heel vies gevallen. R.I.P.:|
19 augustus 2009 om 09:42 #22793Je hoeft helemaal niet hard te vallen, wil het ongeluk fataal zijn… Een vriend van me is vorig jaar december met z’n schakelbrommer midden in het dorp ten val gekomen, omdat een auto hem te laat zag. Hij probeerde te remmen, maar kwam ten val. Stuur van de brommer verbogen, is in zn Aorta (hele belangrijke ader) gegaan, inwendige bloeding, diezelfde avond in het ziekenhuis overleden.
Volgens mij maakt het niet heel veel uit hoe hard je gaat, in wegmisbruikers vloog er een keer een Pool op een motor rechtdoor van een talud af met ong. 200, en die gast kon nog gewoon weglopen… Natuurlijk heb je bij een hogere snelheid een groter risico, maar lang niet altijd. Ligt ‘gewoon’ aan de manier waarop je terecht komt.
19 augustus 2009 om 09:45 #22789Als toch niemand hem kent had het van mij ook niet geplaats hoeven te worden.
Bijna iedereen weet in z,n achterhoofd wel dat opgevoerd rijden ooit eens verkeerd kan aflopen.
Maar om dan de keer dat het bij iemand fout gaat hier te melden ben ik niet stuk van.
Niemand word namelijk beter of vrolijker van zulk posts, dus als het niet een bekende betreft mag zulk nieuws van mij wel achterwege blijven, als ik die ellende wil lezen ga ik wel naar een nieuws site.19 augustus 2009 om 12:36 #22796Ik reed gisternacht ook op de meersenerweg, maar ik had mijn brommer gewoon thuisgelaten > alcohol.
Ik denk dat hij gewoon onder invloed was o.i.d. net als alle anderen die dan op de meersenerweg fietsen.@speeddbuxy> Soms moeten we er toch op geattendeerd worden dat bromfietsen gevaarlijk voor je gezondheid kan zijn?
19 augustus 2009 om 12:41 #22795
ArvidWHaha, speedbuxy heeft de leeftijd bereikt dat die attentie geen zin meer heeft :lol
19 augustus 2009 om 12:51 #22797speedbuxy :
Als toch niemand hem kent had het van mij ook niet geplaats hoeven te worden.
Bijna iedereen weet in z,n achterhoofd wel dat opgevoerd rijden ooit eens verkeerd kan aflopen.
Maar om dan de keer dat het bij iemand fout gaat hier te melden ben ik niet stuk van.
Niemand word namelijk beter of vrolijker van zulk posts, dus als het niet een bekende betreft mag zulk nieuws van mij wel achterwege blijven, als ik die ellende wil lezen ga ik wel naar een nieuws site.Ben ik het niet helemaal mee eens, soms is het voor sommige mensen wel eens nodig om met hun neus op de realiteit gedrukt te worden. Het ongeval zoals hierboven geschreven kom ik met mijn werk geregeld tegen. Mensen die doen pas wat als iemand het slechte voorbeeld gaf en daarmee een eind aan zijn leven maakte…
Verder ben je toch ook niet verplicht om dit topic te lezen? 😉
19 augustus 2009 om 13:21 #22786Verder ben je toch ook niet verplicht om dit topic te lezen? 😉
Met z,on hoofd texst ontkom je daar moeilijk aan dan lees je het al als je het ziet;)
+ ik dacht dat het om een bekende van de site of iemand van de site ging.@arvid
Ik rijd anders al redelijk rustig, maar dat komt niet door zulk soort berichten maar omdat ik ouder ben geworden.
Toen ik 16 was had ik van deze berichten gewoon gedacht weer 1 die niet kon rijden of uitkijken.
Beter en rustiger rijden komt met de leeftijd, hoe ouder je word hoe meer je het gevaar pas inziet.
En zelf een dikke klapper maken helpt ook nog wel redelijk:D19 augustus 2009 om 14:09 #22787
ArvidWGa je een keer veilig op de fiets, breekt het spadbord af !:|;)
10 september 2009 om 16:02 #22867
SpiendaahIk ga binnenkort ook met me Ciao na Maastricht:|
Ik moet zeggen dat ze daar ook als idioten rijden en het daar slecht is geregeld qua verkeer.10 september 2009 om 16:06 #22868Hij is verongelukt op een recht stuk weg tussen meerssen en maastricht in.
Maastricht is een oude stad, smalle wegen gemaakt voor koetsen en voetgangers… Wat wil je anders?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.