Vespa-Ciao.NL
:: Johnsel’s RS

Home Forums Perso’s Andere merken Johnsel’s RS

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Johnsel
    Topic starter

Ik dacht dat het misschien leuk was als ik ook eens een fototje en wat info over mijn brommert zou poste

Het is dus een Aprilia rs uit 2003, khebm gekocht van een meisje. 😕 hij ree toen rond de 100 echte, miss wat minder (vrij slecht afgesteld)

Ik heb hem drna iets beter afgesteld, er zat toen nog de Fasmem duo uitlaat onder. Ik heb toen 110 op zn eige teller geklokt met 2 man.. best aardig dus.:) Maar helaas woon ik de relatief drukke stad Maastricht, en rijden hier genoeg politieagenten rond die mij dat dingetje graag willen afnemen en anders wel een dikke boete uitschrijven. Dus heb k de originele uitlaat maar trug dronder geprakt, en ben m nu aant afstelle 🙂

alles is op dit moment origineel, behalve de uitlaat (prop druit) en grotere carb (17,5 mm)

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

Tof ding ouwe!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

nle^

rijd je zonder luchtfilter?

HELLRAISER
          Bijdrager

Heb je geen volle kuipen meer?

!Japieoh!_!Ciao!

Nice! Lijkt me erg vet met een streetfight kuipje 🙂

Zit je voorlicht nu in dat kleine “kuipje” ?:P

Hoe rijdt dat nou met std uitlaat zonder prop en 17,5mm ?

G-no
              Donateur

hij heeft wel alle kuipen, maar volgensmij geen foto’s met de kuip erop:)

leuk ding johnny maar dat weet je denk ik al van mij:P rijd ie al wat beter?

Johnsel
                Topic starter

Nee k rijd niet zonder luchtfilter, ja k heb de volle kuip maar die ligt verspreid over t huis op t moment..
                  Ik wou m eens fatsoenlijk afstelle en t alarm op een andere plaats gaan monteren, maar ben de hele dag aant zoeke gewees na een winkel die open was maar dat blijkt een hele opgave te zijn die me niet is gelukt.
                  Morgen dus maar “verder” (eigk beginnen dus). Dr komt een powerfiltertje op ipv standaart dicht luchtfilter, voor t geluidje… en euhhh hoe die rijd zonder prop en 17,5.. geen idee ,eerst met toen die best wel erg verzoop drmee gerede en dat was redelijk hij trok timo’s std vario-ciao dr vrij gemakkelijk uit, maar trok niet lekker door.

overigens heb k net op zn beuns t schuim “in” de filter geprakt en een beetje mee zitte klote, en k heb m zo gehad dat ie bijna vloeiend van 0 tot 13k ging in zn vrij 🙂 komt helemaal goed dus als t meezit tenminste 😛

TimoO_
                  Donateur

schön ding eh 😉 ik denk zeg het nog maar effe he!

ik heb er nog wat filmpjes van staan op m’n gsm, als ik tijd heb upload ik die wel (ownee lukt niet, als m’n pc het weer doet doe ik dat wel)

Johnsel
                    Topic starter

ja kheb dr zelf ook nog een filmpje.. ergens

ik edit m wel zo met waar die staat

edit: Hier dus

LeMoN
                      Bijdrager

mooi dingetje hoor, alleen zou ik die uitlaat is ff mooi opknappen, helemaal kaal schuren die hap en dan lasnaden erin branden met olie en blanke lak erover!

Johnsel
                        Topic starter

ja, stuurgewichtjes moeten ook vervangen worden, k wil nieuwe banden drop, wss remblokjes nieuw.. en nog klein grut maarja wat voor mij nu t meeste telt is dat schorsing van t kenteken af gaat en hij verzekert word.. en fatsoenlijk loopt. dan 10e op voor mn certificaat en dan kan ik dat soort dingen gaan doen.. ik wil eerst zoiezo een week rondrijden en overal een beetje drmee patsen en naar plaatsen rijden waar k normaal nooit zou komen en omweggetjes nemen omdat je toch harder rijd dan je kan fietsen en t dus toch niet uitmaakt en naast fietsers rijden en dan in een keer terugschakelen en volgas wegtrekke en jaloerse blikke krijgen… *kwijl*
                          daarna magtie wel uiteen en dan alles in een keer achter elkaar doen/laten doen(banden erop laten persen)

barry
                          Donateur

Ja,mooi brommerke.Was ik nog maar 16………………………………………………………….

Bartjee
                            Donateur

Mooi ding jonhsel! Vriend van me heeft ook een rs, gave brommertjes zijn t:thumb

Edjuh
                              Bijdrager

Leuk ding, relaxed ook dat ze zo makkelijk snel gaan.

.-{2F4OV}-.

Sjonge jonge… ikke maar moeilijk doen met mn ciao:lol en jij rijdt met std setup, ander carbje en uitlaatje al meteen boven de 100km/u;)

Khoop da die van mij da owk mag halen! Maar zeer leuke brommer hoor:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.