Vespa-Ciao.NL
:: Johnsel’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Johnsel’s Perso

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Johnsel
    Topic starter

Hey allemaal,
      Ik ben Johnny Simons.. ben 14 jaar en woon in Maastricht. Ik ben begonnen met vespa-sleutelen een flinke tijd geleden toen Timo een vespatje kreeg..

We hebben toen k geloof 3 dagen achtereen proberen dat ding aan t lopen te krijgen, en wat bleek, een verstopt sproeiertje ^^ maargoed. Toen liep hij en reed 45, nou joepie dus we zochten op internet op hoe we die dingen wat harder konden laten lopen.. we kwamen hier terecht.. en timo en g-no registreerde zich en zijn redelijk bekend onder de members hier inmiddels 😛 Timo en G-no gingen door met de Vespa-Hobbie en kregen steeds meer onderdelen en brommers..

Ikzelf vond t op dt moment geldverspilling omdat we tog nergens konden rijden..maar na een paar maandjes kwam een vriend van me (bob- Bubke op dit forum) met het nieuws tot ie 2 vespa’s kon krijgen, een ciao en een bravo maar dat ie een plek nodig had voor te stallen.. Toevallig heeft mn vader een stuk veld van 2 voetbalvelden groot met een schuur waar ze mochten staan, en wij dus ook mochten rijden.. in ruil voor stalling kreeg ik de Ciao.. hij liep en zag dr nietmeer fris uit 😛

Dus ik besloot m over te spuiten.. eerst wit maar dit was zo’n rotkleur dat ik besloot m blauw te spuiten, met een ander merk verf.. resultaat: wit begon blauw uit te bijten en t frame werd kut verklaart door mijzelf timo en g-no.. (foto volgt :P).. G-no had toevallig een framepje liggen (super-bravo waarvan blok was doorverkocht) en dit kon k overkopen voor een heel vriendelijk prijsje (dankje jeannot :D)..

Toen meteen het blokje uiteengehaald en uitgeboord+uitgeveild en gereviseerd. Dit is nu mijn crossbrommertje, waar binnekort wat flinke veranderingen aan komen!

Een weekje later kwam mijn vader (die de vespa’s geweldig vind) met het voorstel om de citta van mijn oom over te kopen.. Het dingetje liep nietmeer maar t framepje zag dr nog goed uit. Inmiddels ligt deze uiteen.. (foto volgt)

En nu 3,5 week geleden kwam mn vader met een si-mix aan die verzekerd was en dus 100 % zeker eerlijk. Dit word wss mijn 16-jaar brommer en gaat dus rond de 50/55 lopen.

1 week nadat hij met de si aankwam kon die ook nog 3 slopertjes krijgen voor een leuk prijsje en heeft hij me die ook opgekocht voor onderdelen.. T was een ciaotje, een citta en jawel een rebel :D. De citta en ciao liggen volledig uiteen en worden voor onderdelen/doorverkoopdelen gebruikt.. (foto volgt)

En nu mijn toekomstplannen:
      – Een kickstart en miss elecstart op mn crossbravo zetten
      – Een 60 DR op mn crossbravo zetten
      – Een leo-krul kopen want dat is toch wel nodig 😛 rijd nu met de cittypower van G-no en dat is op zich ook wel een leuk pijpje maarja t moet toch een beetje gaan rijden
      – Een custom-made dashboardje op mn crossbravo zetten (hiervan komt binnekort nog een cad-tekeningetje)

hansieb
      Moderator

Ben benieuwd naar de fotos maar uww hoe oud ben je ? 15 en je hebt al 4 brommers =)

Johnsel
        Topic starter

14 en zijn idd wel paar brommertjes

m’n cad-tekening is btw eindelijk af, maar toen timo erop wees tot t ook wel een beetje doosig is word t tog weer veranderd 😛

edit: ff wat minder kijk-mij factor aan de post gegeven :/ damn dat zag er dom uit 😛

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.