Vespa-Ciao.NL
:: joey’s red/black powder coated citta

Home Forums Perso’s Projecten joey’s red/black powder coated citta

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 284)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

4 Tapeinden cil? Oftewel nieuw model blok?

Fox vork is bagger btw, en ik heb wel eens een NSR vork in een fox gezien:)(lekka belangrijk).

En wat is er snel aan die onsteking? Ik heb binnenkort een vervroegplaatje gelukkig.

hansieb
      Moderator

crossfreak :
        oké dan……….

simo blok ligt bij die maat van me..word nog getuned…is compleet op uitlaat na
        dit x zit er een 21mm carb,snelle elec onsteking,nieuwe krukas,nieuwe cilinder etc etc

oftewel een heel nieuw blok(al weer)

zal wel foto’s maken als het blok bij zijn oma ligt..veilig in een schuur 😀

oja ben nu bezig met malossi vertanding in vario te zetten..lagers zijn goed meer.

rolater!!!!!!

Is dit het allernieuwste blok , graag fotos van de cilinder enzo 🙂 !

crossfreak
        Topic starter

dit is niet het allernieuwste blok(jammer genoeg)

.-{2F4OV}-.

Nieuwste blok is nog niet uit;) Jammer genoeg:(

Als ik da nieuwe blok krijg denk ik nie dak m uit mekaar ga hale;) Kwil dur gwoon meteen mee weg blazen:thumb

ArvidW
            Donateur

Crossfreak, je krijgt dus het 12pk blok met een 21mm carb ipv de 28 die op je vorige zat ?

@ Sil, kom op, ff cilinderkop eraf en foto’tje maken van poorterij 😉

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

crossfreak
              Topic starter

klopt….28mm was echt een overkill carb…met 21mm zal hij wel veeel beter rijden,afstellen er van zal ook wel veeeel makkelijker worden.

.-{2F4OV}-.

jup das waar..

@ ArvidW: Denk egt niet da ik daar de tijd voor ga nemen;) Mja ik zie wel.. als ik m eenmaal binne heb benk zelf natuurlijk owk wel benieuwd na t geheim achter al die pk’s:thumb

crossfreak
                  Topic starter

blok is bijna klaar…alleen nog polijsten dan kan hij er weer onder 8)

en me voor wiel moet er weer in,maar weet niet meer hoe dat moet kwa afstand van de moeren..maar daar helpt die maat van me ook mee…see ya.

hansieb
                    Moderator

Schiet es ff weer wat feuteutjes dan

crossfreak
                      Topic starter

dat zal ik wel doen als ik het blok hier heb liggen…ik weet ook niet hoeveel hij heeft ‘vergroot’
                        ben benieuwd,daarna ga ik hem weer poedercoaten in rood metallic..

crossfreak
                        Topic starter

omg….gewoon me ouwe blok weer terug:)

is ook getuned nu=)
                          staat in elkaar..zal als ik tijd heb foto’s er op zetten….

en woe,wanneer gaan we ff hoorn onveilig maken 8)
                          blok is dus tot de max getuned,zit nu ook onder me citta.

en was samen met woe naar purmerend geweest(is al bekend)maar heb nu dus een goeie power box(van een 110cc citta blok) en een zij-inlaat voor 13/13 carb met membraam!!!

ben heeeeeeeel benieuwd wat het gaat doen en hoe lang ie het vol houd(3 warm lopers gehad)

het blok wat ik dus eigenlijk zou krijgen is nu TE KOOP voor 650 euro!!!
                          is dus een gloed nieuw blok met 21mm carb,daar heb ik ook foto’s van.

see ya…..crossfreak 😉

hansieb
                          Moderator

Tot de max getuned :con?

Wat is er precies gebeurt dan…?

crossfreak
                            Topic starter

spoel poorten in me carters,cilinder spoel poorten verder doorgetroken en groter gemaakt,zuiger poorten beetje vergroot.

zal wel heel wat sneller lopen 8)

Rebel

Ik dacht dat je blok gestolen was?

en maak nu foto;s XD

misschien dat 2f4ov je blok wilt kopen sinds hij anders vrij lang moet wachten?

J3sp3R
                                Bijdrager

Huh, heb je hem weer terug?!

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 284)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.