- Dit onderwerp bevat 232 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 11 maanden geleden door joey636.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 maart 2007 om 01:23 #446011
zal ik binnenkort eens maken.
heb nu wat tijd gebrek enz. enz.
maar ik heb deze week vrij dan doe ik dat wel ff.
ik ga deze week ook nog een kompleet blokje af tune voor de 47 of de 43mm deps.
de 43mm malossi deps gaat in de kast en komt er pas weer uit als de reed valve klaar is.
de 47mm is trouwens precies hetzelfde.
ik heb de flens van de pinasco nu los maar die van de malossi is echt met wat beton ofzo vast gedraaid.
is echt geen beweging in te krijgen.
heb vandaag nog een hoop spul verbogen om die los te krijgen.12 maart 2007 om 07:53 #446014joey636 :
ik krijg hem wel los anders probeer ik het op school wel.
maar het zal wel lukken op de een of andere manier.
maja heb de 27mm flens nu tog even op de pinasco zitten want die wil ik eigenlijk vandaag op een gefreesd carter gaan zetten.
in arvid stijl natuurlijk.
dus de deps poort erin gefreesd maar als ik hem klaar heb zal ik het hier wel even posten.vind je dat arvid stijl???? als je een deps poort in je carter maakt ,cittadriver hat dat al een jaar terug in zijn evo engine en ik heb dat binnekort ook in mijn evo engine :P, dus niet egt veel arvid stijl aan 😛
12 maart 2007 om 08:35 #446016dat klopt maar het is maar een vergelijking he en ik gebruik gewoon originele carters ervoor.
en geen evo.
maar het gaat er gewoon om dat ik een origineel carter met deps klaar maak.12 maart 2007 om 09:18 #446017Wanneer ga je hem die geile kleur geven? En wanneer hoop je dat hij klaar is?
Ziet er echt wel vet uit die Depsen achter elkaar
.12 maart 2007 om 09:22 #446018kijken of ik er drie achter elkaar op de foto krijg;)
maar ik hoop over een maand uiterlijk het blok klaar te hebben.
het probleem zit hem in het spuiten ik weet niet waar ik dat laat doen.
de lak is ook achterlijk duur.
de velgen doe ik zelf die maak ik namelijk zwart met een gepolijste velg rand.
de racing en de barry made calibrata worden ook gepolijst zodra ik alles heb maar ik heb nu echt weinig tijd.
aangezien mijn oma overleden is en ik nog veel zaakjes moet doen.12 maart 2007 om 09:25 #446019Gecondoleerd 😐 met je oma.:|
12 maart 2007 om 09:33 #446020
.-{2F4OV}-.Gecondoleerd joey..
Kwil egt graag naar die meeting in Groningen:)
12 maart 2007 om 09:49 #446021dankjewel maja live goes on he.
maar ik hoop dat de brommer snel klaar is.
het weer word als maar beter.
en de brommer is een leuke bezigheid om even op andere gedachtes te komen.
maja dan nog he het blijft k*t.12 maart 2007 om 09:50 #446022.-{2F4OV}-. :
Gecondoleerd joey..Kwil egt graag naar die meeting in Groningen:)
Dat duurt nog 4 maand ofzo , tijd genoeg man!
12 maart 2007 om 09:53 #446023daarom maar ik ben er zeker bij met of zonder ciao ik wil het dit jaar niet missen maar ik denk dat de brommer dan zeker wel klaar moet zijn.
anders spuit ik hem gewoon zelf.
maar sil wij komen er wel.12 maart 2007 om 10:24 #446024Heej joey, erg van je oma..
Je ciao begint al bij een te komen zo te zien! Heb je de krukas nu al gehaald?
Ik kom denk ik dadelijk nog even langs met mn nieuwe brommer.
Ciao, Marco12 maart 2007 om 10:53 #446025ik ben dadelijk weg.
maar ik heb de krukas nog niet ik moet nog een hoop spullen maar ik wil eigenlijk eerst het frame klaar maken.
dan kan het originele blok met de deps er onder.
dan kan ik in elk geval al rijden.
maar ik jullie wel op de hoogte in mijn perso als ik alles kompleet heb verplaats ik hem even naar specials.
en dan kunnen jullie de opbouw verder mee volgen.
aangezien het nu nog niet echt special waardig is vind ik.12 maart 2007 om 14:35 #446029KennyVespa :
joey636 :
ik krijg hem wel los anders probeer ik het op school wel.
maar het zal wel lukken op de een of andere manier.
maja heb de 27mm flens nu tog even op de pinasco zitten want die wil ik eigenlijk vandaag op een gefreesd carter gaan zetten.
in arvid stijl natuurlijk.
dus de deps poort erin gefreesd maar als ik hem klaar heb zal ik het hier wel even posten.vind je dat arvid stijl???? als je een deps poort in je carter maakt ,cittadriver hat dat al een jaar terug in zijn evo engine en ik heb dat binnekort ook in mijn evo engine :P, dus niet egt veel arvid stijl aan 😛
hèhè:D het verhaal van “ik was de eerste” klopt toch nooit, want 25 jaar geleden heeft een “barry” of “eddi” dat toch allang een keertje gedaan;)
Ik hoop iig dat ik de enigste gek ben die zijn spoelpoorten met epoxi dicht heeft gesmeert want dat blijft toch niet zitten:( Is gewoon zonde van je tijd.
Joey, ik hoop dat jouw top wat hoger komt te liggen dan de mijne;) Ga je trouwens met vario rijden ? (wel aan te raden)
Maak anders eens wat foto’tjes van je project, anders wordt dit nooit special waardig :pest
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno12 maart 2007 om 15:53 #446032heb net even 2 carters uit elkaar gehaald en nu is de vraag.
hoe ga ik het uitfrezen.
zoals jij het gedaan hebt of wat minder extreem.
ik denk dat ik voor wat minder extreem ga.
maar daar zal ik jullie nog wel wat over laten weten.
foto’s zullen er denk ik vanavond zo ongeveer op komen.12 maart 2007 om 16:18 #446033Leuke deps.
Ben echt benieuwd joey, echt lekker weer
In de zomer gaan we weer eens wat touren.
Ik hoop dat hij een mooi opvallend kleurtje krijgt, en hijs straks zeker special waardig
Hij is straks niet te vergelijke met zo’n ding als mijne haha..
We spreke elkaar nog!
succes ermee -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.