Vespa-Ciao.NL
:: JoeyHoek’s perso

Home Forums Perso’s Projecten JoeyHoek’s perso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vercoelen
    Bijdrager

denk niet dat hij dat haalt!

Martijnvanheerde
      Donateur

Jawel hoor:thumb

joeyhoek
        Topic starter

ik zou niet weten waarom niet, met proma cc haalde hij ook 62 met fietsteller.

Shaker
          Bijdrager

joeyhoek :
            ik zou niet weten waarom niet, met proma cc haalde hij ook 62 met fietsteller.

wrm zet je er dan geen proma cc onder :P, 50dr cilinder loopt echt schijt met een ninja..

joeyhoek
            Topic starter

omdat proma cc lelijk is en omdat ik waarschijnlijk toch binnenkort 70 DR monteer, want 50 DR is een beetje bekrast :S

joeyhoek
              Topic starter

Jongens,

ik ben gestopt met de vespa, alles in onderdelen verkocht en nog 20 euro winst gemaakt.
                Nu heb ik vandaag een (naar mijn mening) vette Yamaha DT50MX gekocht. Hiervoor hebben ik en mijn vader 45 kilometer moeten rijden en het was het allemaal waard.

Hij is nog bijna helemaal origineel (BWJ 1981)

Meningen zijn uiteraard nog altijd welkom.
                Plannen zijn : helemaal origineel maken en originele kleur overspuiten

VespaAvanti
                Donateur

Dan is het nu tijd om afscheid te nemen van dit forum en je aan te melden op het yamaha DT forum:pest:fuck2
                  Blijven leuke brommers, maar het is natuurlijk geen Vespa;)
                  Veel plezier ermee…

Shaker
                  Bijdrager

kunne leuke brommers zijn maar origineel vind ik het helemaal niks:P. sowieso verhogen andere kappen, velgen enz.
                    mja zo mooi als een vespa wordt ie idd toch nooit, wat je ook doet. 😀

SjoerdCiao
                    Donateur

Ziet er wel goed uit Joey:thumb

joeyhoek
                      Topic starter

Thanks,

En om eerlijk te zijn ( ik wil natuurlijk niemand beledigen hier 😛 ) vind ik dit 10 x mooier dan een vespa. Maar ik heb de visie niet die de rest van jullie allemaal wel heeft :P. Ik zie een vespa gewoon als een fiets met een dik frame en een motortje 😛 :pest.
                        maar met een ander voorvorkje vind ik ze wel een beetje caferacer look hebben en dat staat ze wel mooi :O

maarja, misschien vinden jullie het wel leuk als ik een perso bijhoud van een ‘niet vespa’.

ik hoor het wel 😉

VoNcKjE
                        Bijdrager

orgineel zijn ze niet bepaalt mooi en veel te laag vind ik…
                          en orgineel blok op een schakel?dat is best zielig:pest
                          dan komen de vespatjes je voorbij:D
                          oja en doe die slik bandjes eraf man!
                          met zoon grote wielen is dat lelijk noppe bandjes erop;)

just1991
                          Bijdrager

joeyhoek :
                            Thanks,

En om eerlijk te zijn ( ik wil natuurlijk niemand beledigen hier 😛 ) vind ik dit 10 x mooier dan een vespa. Maar ik heb de visie niet die de rest van jullie allemaal wel heeft :P. Ik zie een vespa gewoon als een fiets met een dik frame en een motortje 😛 :pest.
                            maar met een ander voorvorkje vind ik ze wel een beetje caferacer look hebben en dat staat ze wel mooi :O

maarja, misschien vinden jullie het wel leuk als ik een perso bijhoud van een ‘niet vespa’.

ik hoor het wel 😉

Tsja ik ken het gevoel 😉
                            ik word iedere keer als ik op mijne rijd uitgelachen zelfs door me buurman ! ”Hey JUST ! ben je maar weer op je kinderfietsje gaan rijden ?!” en op school zeggen ze dat ik op een minifiets met hulpmotor kom 🙁 terwijl ik wel al die earoxies er uit rij :lol

maar om eerlijk te zijn had ik ook liever een Derbi senda DRD PRO (de blauw paarsachtige versie) maar tsja… das ff over de 2000euro en het vespatje kreeg ik gratis van me zus die er wel 300euro voor heb neergelegd… anyway

ik ben WEL blij met me vespa het is een leuk hobby object en hij brengt me van A naar B in weer in wind

Shaker
                            Bijdrager

tsss, kweet niet waar jullie wonen maar ik ben serieus nog nooit uitgelachen. Ik zie alleen maar iedere keer weer stomverbaasde gezichten als ik de mijne start of scooters inhaal ;).

joeyhoek
                              Topic starter

@ Vonckje,

Ik vind hem niet echt te laag. Oke, origineel is ie niet echt mooi, en noppenbanden heb ik er ook bij. Maar opgevoerd is ie wel al een beetje met een snelle 50cc en een proma uitlaatje, en er komt waarschijnlijk een 20mm carb. op.

@just 1991,

Het is ook leuker om met een vespa een scooter voorbij te rijden dan met een schakel :P. Maar inderdaad die derbi s zijn erg duur. Die van mij had ik met een hele berg onderdelen maar voor 400 gekocht dus dat zit wel goed 😛

@shaker,

Toen ik op school vertelde dat ik een ciao had vonden ze dat ook allemaal grappig maar toen ik fotos had toen hij klaar was vonden ze hem allemaal wel vet 😛

VoNcKjE
                                Bijdrager

beter zoek je naar een leuke 70cc er moet heus wel un hoogtoerige 70cc voor te koop zijn en dan die 20mm dan kun je ook laag in de toeren met un leuke snelheid rontrijde;)
                                  en op de fotos hep je de orgineele pijp tog gewoon?
                                  en btw de orgineele uitlaat in goeie staat is zeldzaam vooral met demper dan weet je dat;)

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.