Vespa-Ciao.NL
:: JoeyHoek’s perso

Home Forums Perso’s Projecten JoeyHoek’s perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joeyhoek
    Topic starter

Update !

Mijn ninja usine uitlaat is binnen en k heb mijn achterklok gepolijst.
      Ook staat mijn frame gedeeltelijk in de primer / filler.

de ninja is trouwens ook al een beetje opgenknapt zoals je kunt zien.

volgende week frame spuiten en alles monteren

joeyhoek
      Topic starter

Update!
        Ik heb gister mijn blok helemaal uit elkaar gehaald en klaar gemaakt voor te stralen (mijn eerste keer dat ik een blok uit elkaar haal). Ging allemaal wel lekker. Gelukkig had ik net een nieuwe gasbrander gekocht dus ik kon weer vooruit. En vandaag heb ik een setje dremel boortjes gekocht en slijpschijven bij de lidl. Dit kosten maar 10 euro bij elkaar 😐
        Zaterdag morgen ga ik proberen mijn carters te stralen en te polijsten. En s’middags mijn frame klaarmaken om te spuiten.

Gr

vespa-racer
        Bijdrager

waarom zal je het gaan polijsten je carter ? je ziet er toch niks meer van en helemaal met dit weer een keer rijden en het is weer dof en vies

joeyhoek
          Topic starter

waarom gaan mensen carters spuiten dan ?, is precies hetzelfde. En ik kijk eerst hoe dat polijsten uitpakt. Als het te lang duurt dan hou ik het gewoon bij zandstralen

vespa-racer
            Bijdrager

en het polijsten pakt heel mooi uit dat weet ik ook wel ,maarja een keer rijden en het is weer dof enja het gaat er om dat het blok hard gaat en niet dat het mooi blinkt want je zit er geen malemoer van, polijst de binnen kant van de carters dan

joeyhoek
              Topic starter

binnenkant wordt zowiezo gepolijst, dan probeer ik gewoon de buitenkant te stralen en met waterproof wat op de frissen, Misschien ziet dat ook wel leuk uit 😉

joeyhoek
                Topic starter

Vandaag in deze vreselijke koude dag, heb ik besloten om het spuiten en stralen nog eventjes uit te stellen. Spuiten gaat over een paar weken gebeuren als de temperatuur buiten minstens 5 graden is en stralen gaat deze week gebeuren wanneer de temp boven het vriespunt licht. Daarom heb ik vandaag maar eventjes het brommertje in elkaar gezet en het kentekentje aan de zijkant gemonteerd met behulp van een gebogen stangetje.

Hier is ie dan … ik vind het mooi met die spaakvelgen en die voorvork. Beetje oldtimerlook ^^

joeyhoek
                  Topic starter

Na een lange tijd zonder updates heb ik de brommer deze week toch maar weer eens uit de schuur gehaald. Eerst maar even een goed met waterproof geschuurd en vervolgens hoogglans zwart gespoten. Mijn plannen zijn om volgende week in de vakantie de ciao toch ver af te hebben.

Kijk zelf maar 😉

VespaAvanti
                    Donateur

Leuk gedaan die striping over je tank en spatbord:thumb

joeyhoek
                      Topic starter

bedankt, dadelijk ook nog even foto’s posten van de geblindeerde koplamp.

joeyhoek
                        Topic starter

bij deze de fotos van de koplamp en zelfs van het blok wat ik vandaag in elkaar heb gezet.
                          fotos zijn wel van slechte kwaliteit, sorry hiervoor :S

morgen ga ik snijden in het achterspatbord.. , die ga ik waarschijnlijk puntig af laten lopen.

vercoelen
                          Bijdrager

haha goed bezig jonge, alleen jammer dat je dat slijpen niet voor het spuiten had gedaan, nu moet je het dadelijk weer over doen!:O

joeyhoek
                            Topic starter

nee, het achterspatbord is nog niet gespoten 😉

#NAAM?

Ziet er veelbelovend uit =)
                                Welke setup komt eronder , of is dit al genoemd?

joeyhoek
                                Topic starter

setup is eigenlijk redelijk standaard :con

12/12 Dell’Orto
                                  Std Carters
                                  Std Krukas
                                  DR50
                                  Std cilinderkop
                                  Ninja Usine
                                  Polini luchtfilter,

niet veel speciaals dus 😛
                                  zal rond de 55/60 gaan lopen hoop ik 😀

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.