Vespa-Ciao.NL
:: Joey Hoek’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Joey Hoek’s ciao

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joeyhoek
    Topic starter

ja anders zag het niet uit, werd het TE dik op de een of andere manier, ik had het al op de bagagedrager-armen geprobeerd maar die heb ik dus opnieuw moeten doen

Poelll13
      Bijdrager

@joeyhoek en Sjaak: Als je voor de looks gaat, hoef je alleen even zorgvuldig spuiten en dus alleen de buitenkant raken 🙂

maar het word een erg opvallende ciao 😀 lekker contrasterende kleuren!

von hirkebosj
        Bijdrager

diene ex ciao :P? http://link.marktplaats.nl/277062395

wird leuk kleurke 😉

joeyhoek
          Topic starter

thanks allemaal :thumb vandaag zijn de fotos niet gelukt want ben net thuis en is al donker,

@von hirkenbosj : wat een rare vent , verkoop hem voor 15 euro en hij wil er (met alleen het frame) 50 euro voor hebben

joeyhoek
            Topic starter

vandaag even met de ciao (in de verse lak) naar MrcCprCiao gegaan. hier een voorproefje van mn ciao

links mijn ciao en rechts die van MrcCprCiao

angel
              Bijdrager

zou er andere wielen in steken :p meerspaaks zoals deze vind ik maar niks 😉 maar toch leuk gdn

joeyhoek
                Topic starter

om eerlijk te zijn vind ik die spaakvelgen best mooi, ik vind het egt old-skool style xD

Jarco
                  Bijdrager

Helemaal mee eens, Vind de gespaakte velgen persoonlijk ook mooier.
                    Heb ze zelf ook. Gooi er eens whitwalls omheen… doet wonderen 😉

Leuk Ciao’tje :thumb

joeyhoek
                    Topic starter

thanks , maar ik wil er eerlijk gezegt geen geld meer aan uitgeven, ik wil nog een ander projectje beginnen met een racer of iets dergelijks

joeyhoek
                      Topic starter

‘andere project enzo, gaat allemaal niet door, en heb een a35 voorvork van VespaAvanti gekocht die ik vanmiddag binnenkreeg, en waarschijnlijk morgen of zondag ga monteren, en dan opzoek naar een fiets die ergens in de berm ligt en daar een stuur vanaf pakke, (niet stelen maar een fiets die niemand meer gebruikt) foto’s volgen

Docs
                        Donateur

die meerspaaks zien er wel goed uit8) ik zou wel zon bolhoofd kap er op zetten, die ronden de voorkant beter af;)

joeyhoek
                          Topic starter

ga ik ook zeker doen maar eerst 4 spakers en dan nog een keer overspuiten en dan waarschijnlijk afronden met een ander achterlicht en een balhoofdkapje

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.