Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
- Dit onderwerp bevat 1,306 reacties, 235 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 oktober 2012 om 19:26 #155456
Vraag en aanbod. En aangezien de broms niet meer gemaakt worden zijn alleen de verzamelaars/knutselaars de afnemers en die hoeveelheden kunnen niet uit voor een leverancier. Helaas zijn wij een langzaam uitstervend ras :cry
22 oktober 2012 om 03:05 #155476
paulhermensTja, dat is het leven, de schakelbrommers zijn al helemaal uit het straatbeeld verdwenen en damesbrommers volgen
er hard achteraan.
Tomos heeft nog een klein voetje aan de grond, maar verder komen er alleen nog nieuwe scooters bij.
En hadden wij 20 jaar terug zoiets van, kijk opa nou op zijn zundapp / kreidler , nu kijken ze zo naar ons
vanaf hun scootertjes.
Ben al vaak uitgelachen omdat ik van een oude brakke citta een nieuwe wil maken, ( koop toch een nette scooter,
is nog goedkopper ook ) en ja dat klopt, maar ? ach ik kan het niet uitleggen.
( en dat om 05.00 uur )22 oktober 2012 om 10:46 #155451Moet wel eerlijk zeggen dat ik een Vespa niet als dagelijks vervoer zou kiezen, dan was ik eerder voor bijvoorbeeld een Derbi Senda of iets dergelijks gegaan.
Neemt niet weg dat ik Citta’s & Vespa’s de leukste brommertjes vind, die ik ook nooit zou verkopen

@JMPB Topic: Om even terug te komen over die complete kappenset (weet de exacte prijzen niet). Maar ik meende dat deze voorheen altijd in de aanbieding was voor iets van €75,-, nu is die ook in de aanbieding voor €160,-. Werkelijk waar belachelijk! Hetzelfde met de Dr Evo, deze prijs stijgt volgens mij dagelijks, de laatste keer dat ik op jmpb keek was deze €79,- en nu is die al €91,-
Helaas zijn wij inderdaad een uitstervend ras:(
29 mei 2013 om 12:29 #156673JMPB heeft nu ook ideal als betaal methode vind wel gemakkelijker dan overmaken. Want ze hebben het sneller op hun rekening.
30 mei 2013 om 03:08 #156705Mocht wel eens tijd worden ook dat ze iDeal kregen.
18 augustus 2013 om 23:10 #156886ik heb tot nu altijd probleemloos met jmpb gehandeld, tot dat ik vrijdag een malossi vario snaar binnen kreeg.
Ik had dus een vers snaartje voor de ciao besteld, nu kreeg ik hem binnen en de verpakking hing al in elkaar met tape.
nouja, dat boeit mij niet zoveel, als de snaar maar goed is.dat is dus niet het geval.
de breedte is 9mm (de lengte weet ik niet?)
maar nu zit ik dus met een kapotte verpakking waardoor ik niet kan retourneren.
jmpb heeft nog niet gereageerd op mijn mails, als ze dit volhouden stap ik wel over naar q-parts o.i.d.
18 augustus 2013 om 23:38 #156885Zijn top,
Maar soms op reactie wachten kan niet ..
Duurt echt lang voor ze reageren, tis dat ik ze aansprak via facebook ..19 augustus 2013 om 09:15 #156887Misschien ligt het aan de vakantie. Ik heb eigenlijk altijd binnen 24 uur reactie.
19 augustus 2013 om 09:31 #156888Dit vind ik ook wel vreemd inderdaad, ik heb ook altijd binnen een dag reactie (meestal ’s avonds).
Bij mijn laatste bestelling was er wat fout gegaan. Ik had verkeerd pakkingpapier binnen gekregen. Gelijk gemaild en kreeg kosteloos het juiste papier plus een pouli 65, deze was ik vergeten te bestellen.
19 augustus 2013 om 09:35 #156889Dat zal wel komen omdat jij en Docs er vaak bestellen.
Doe je dit niet dan is de service daar ook meteen naar.19 augustus 2013 om 12:04 #156396vandaag toch een mailtje terug gehad;
Hallo Popko,
dan zal er vermoedelijk wat mis zijn gegaan,
de juiste bestelde snaar heb ik vandaag alsnog verzonden.—
Met Vriendelijke Groet, Mit freundlichen Grüßen, Kind Regards,Martijn
20 augustus 2013 om 13:11 #156890normaal altijd zeer tevreden over jmpb, maar nu heb ik toch iets langer moeten wachten op de bestelling.
ook klopte er iets niet, ik had best wel wat besteld maar ze hadden 2 onderdelen verkeerd geleverd.
een spuitbus hittebestendig lak zwart terwijl ik blank had besteld en een puch maxi voorremkabel in plaats van een ciao gas kabel.ik heb er ondertussen over de jaren heen toch flink wat besteld, dit is de eerste keer dat het niet 100% verloopt.
inmiddels een mail verzonden, nu wachtend op reactie.20 augustus 2013 om 17:55 #156891speedbuxy :
Dat zal wel komen omdat jij en Docs er vaak bestellen.
Doe je dit niet dan is de service daar ook meteen naar.Ben ik het niet mee eens. Ik bestel amper wat(niet veel meer met brommers bezig)
Maar als ik mail krijg ik altijd vrijsnel reactie terug.12 november 2013 om 20:51 #156895Wederom zeer goede ervaringen met JMPB. Polini Speedengine had een slechte afwerking. Direct bericht terug via de mail, en een zeer nette afhandeling.
voor JMPBRemmen is angst13 mei 2014 om 20:55 #155260Zeer klantvriendelijkheid! Ik geef ze een 10. Recent heb ik een krukas bij ze besteld, waar geen spietje in paste. Na deze bevinding heb ik de krukas geretourneerd en het volledige bedrag terug op mijn rekening gestort gekregen! Verder heb ik in de afgelopen jaren nooit problemen ervaren met de producten die zij leverden, dit was de eerste. Perfect afgehandeld JMPB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.