Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta1234
    Bijdrager

Jaa jmpb heeft veel nieuwe citta stickers.
      Ik ga binnekort even een bestelling doen;)

Vespadrift
      Bijdrager

Jelle
        Moderator

Wat wel weer jammer is, is dat ik een klacht had gestuurd naar JMPB omdat ik bij hun mijn 1:9,5 cif vertanding had gekocht en deze na 400 km spontaan de tanden van zijn afgebroken(duidelijk een productie fout) en ik vervolgens helemaal geen enkele reactie terug heb gekregen…

Een dikke onvoldoende krijgen ze van mij voor wat betreft klachtafhandeling en dit terwijl ik toch best redelijk goede kant bij ze ben 🙁

hansieb
          Topic starter

Ook al een berichtje via facebook geprobeerd ? http://www.facebook.com/jmpbonderdelen.webshop

Jelle
            Moderator

Ja maar als ik ze mail, moeten ze dat toch ook gewoon lezen (heb ze al een paar keer gemaild trouwens)

pepko
              Donateur

mijn mail antwoorden ze altijd binnen een dag (zelfs in het weekend en om 22:00 nog)
                dit lijkt er wel op dat ze je gewoon glashard negeren.

Jelle
                Moderator

Dat doen ze ook, want normaal reageren ze inderdad vrij snel…
                  Ze hebben zeker geen zin om iets voor een klant met CIF rommel netjes af te handelen.

Martino
                  Moderator

Dit probleem van de CIF vertanding was toch ook al bekend en sorry dat ik het moet zeggen Jelle, maar JMPB gaf als goedmakertje een korting op “Malossi” vertanding bij het retouneren van de kapotte Cif.

De vraag is alleen. Zoek het goedmakertje?

Volgens mij kan Waarom? dit wel beter uitleggen. Blijft overigens wel vreemd dat ze niet eens een reactie sturen.

Jelle
                    Moderator

Ik had ook wel dat goedmakertje verwacht als antwoord, maar ze negeren me gewoon…

Dubracer
                      Bijdrager

zondagavond bestelling gedaan dinsdag geleverd:) had ik niet verwacht aangezien het best veel was en ook yamaha fs1 onderdelen bijzaten ze hebben het toch maar mooi allemaal op voorraad liggen:thumb

EPI
                        Bijdrager

Hiero zelfde goede ervaringen.

Vrijdag middag bestelling geplaatst.
                          om en nabij de 40 onderdelen.
                          Netjes via de mail op de hoogte gehouden en dinsdag de complete bestelling ontvangen.
                          Zeer netjes verpakt.

En nadat ik mailde, omdat ik dacht dat er iets vergeten was, binnen 24uur reactie.
                          (bleek ik zelf over het hoofd gezien te hebben)

van mij krijgen ze een 9 als cijfer!

Helios
                          Bijdrager

Hier ook weer een goede ervaring met JMPB.
                            Aantal onderdelen besteld. Helaas was de segmentenhouder niet goed, hij paste met geen mogelijkheid op de krukas.
                            Mailtje gestuurd en 2 dagen later had ik een nieuwe segmentenhouder (die wel goed was).

Helemaal top dus :thumb

AFCA
                            Bijdrager

Prima webshop, alleen jammer dat die kappenset voor de Citta op eens in prijs is verdubbeld.. 😛

paulhermens

Dat viel mij ook al op, kon me al niet meer voorstellen dat ik er zoveel geld voor betaald had ? 😕
                                Heb dat setje al een jaar op de schap liggen 🙂
                                Maar heb wel het idee dat er steeds meer citta en ciao spullen duurder zijn geworden ?
                                Het wordt blijkbaar steeds schaarser / moeilijker aan te komen.

Tonni
                                Moderator

Duurder worden of verdubbelen, zit toch een beetje verschil in…
                                  Beetje jammer dat de prijzen de laatste tijd zo omhoog schieten, ik vind het af en toe wat overdreven lijken.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...
                                15 berichten aan het bekijken - 1,231 tot 1,245 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.