Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
- Dit onderwerp bevat 1,306 reacties, 235 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 mei 2012 om 15:27 #156855
nothing is impossible
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2180341/dedemsvaart/jmpb-onderdelen/
2 juni 2012 om 00:11 #156762Afgelopen week maar weer eens een flinke bestelling bij JMPB geplaatst voor broodnodige revisie onderdelen en ander klein spul. Nou zat mijn bestelde DR zuigerveren setje helaas niet bij de doos in, dus ik mailde er even achteraan.
Binnen een half uur had ik reactie, dat er een briefje in de doos zou moeten zitten met daarop de mededeling dat de veertjes pas over een paar dagen weer leverbaar zouden zijn. Dit briefje zat niet in de doos, en daar kreeg ik meteen excuses voor en het zou z.s.m nagezonden worden.
Nu was ik zelf vergeten een bougie mee te bestellen, en toen ik daarom vroeg zeiden ze dat deze er kosteloos bij zou komen. Erg netjes dus! Dit is maar een klein dingetje, maar wel één waardoor ik altijd terug blijf komen bij JMPB.
12 juni 2012 om 19:21 #156474De vermiste bestelling is uiteindelijk opgelost. Ze hebben er toch moeite voor gedaan. 😀
Binnenkort eens een cilinderkitje bestellen.
12 juni 2012 om 19:26 #156472mooizo
22 juni 2012 om 16:29 #156788Het valt me weleens op dat bepaalde items bij JMPB voor een tijdje niet meer zichtbaar zijn, maar nu ik wilde kijken wat een nieuwe SE zal gaan kosten? Staat deze helemaal niet meer te koop. Als zelfs dit carter al niet meer verkocht wordt. Gaat het toch wel snel achteruit met de onderdelen.:(
22 juni 2012 om 18:13 #156790Inderdaad, ik heb gisteren ook een bestelling gedaan, en merkte dat er ook heel wat onderdelen weg waren..
Ik wou ook een Speed Engine kopen als ik aan het motorisch gedeelte begon, het zal nu een Evo setje worden.. Als die er dan nog zijn :'(
22 juni 2012 om 18:43 #156383Ja inderdaad dit valt mij ook op!
Verder zijn de prijzen van de onderdelen ook stukken duurder geworden, ik stel mijn bestelling nu al een maand of 2 uit.
Moet niet te lang wachten anders betaal ik nog €100,- meer:D:|22 juni 2012 om 19:26 #156577lijkt me een bekend fenomeen.. en bovenal makkelijk te verklaren.. vespa onderdelen van bijvoorbeeld Polini ligt al vanaf 2005 op zn reed…
zo ver ik weet hebben nog wel eens kleine partijtjes geproduceert zoals variotjes enzo maar cilinders werden allang al niet meer gegoten.
zal wel bij andere merken net zo zijn… bij schaarste wordt het spul helaas nog steeds altijd stukken duurder:(
Mike19 juli 2012 om 13:52 #156663gisteren besteld, vandaag alles binnen, t moet niet gekker worden! Weer lekker aan de sleutel met mn ciao’tje vanavond, JMBP, TOP!
14 augustus 2012 om 12:37 #156650Hallo,
Ik heb vorige week dinsdag een bestelling gedaan, zijn nu een volle week verder, en heb nog niks gezien.
Heb vorige week een aantal adviezen gevraagd, over de passing van bepaalde onderdelen, en de afstelling hiervan.
Daar kreeg ik netjes antwoord op.
Heb afgelopen zondag een mail gestuurd met de vraag of het pakket inmiddels wel verzonden is, maar ik krijg geen reactie meer.
Net nog eens een mail gestuurd, dus nog even wachten.
Maar ik begin langzaam mijn twijfels te krijgen, voel me een beetje bedrogen.
Ik kan dit geen service noemen.
Zit nu al ruim 3 weken zonder vervoer, vanwege het wachten op mijn loon, nu heb ik de onderdelen kunnen bestellen, maar de levering laat wel op zich wachten.
Een telefoontje met DPD wijst uit dat er op mijn postcode/huisnummer geen pakket is aangemeld, dus het is niet verzonden.
Op de website staat bij status: Voltooid, en bij verzendingen staat dat de artikelen verzonden zijn.
Wat nu?
14 augustus 2012 om 13:00 #156801Hallo sander,
het enige wat je kunt doen is wachten tot jmpb heeft gereageerd op de mail.
Verzoek ze bijvoorbeeld ook om verzend data e.d.Weet je zeker dat je jou correcte adres gegevens hebt ingevuld?
14 augustus 2012 om 13:25 #156625@DR-flenny
Mijn gegevens zijn correct ingevuld, ik heb vandaag nogmaals gechecked, e-mail, naam, adres.
Alles klopt.
Ik maak daar eigenlijk nooit fouten mee, bij elke bestelling dubbel check ik mijn gegevens.
Toch bedankt, ik wacht nog even af, kan anders weinig doen.
15 augustus 2012 om 08:09 #156651Zou ik toch nog een keer mailen 😉
Ik heb namelijk gister een bestelling geplaatst en heb het vandaag al binnen gekregen 8)
17 augustus 2012 om 14:30 #156609Bestelling is afgelopen woensdag binnengekomen, dus alles is nog in orde gekomen.
Bedankt voor de reacties.
25 augustus 2012 om 16:19 #156620http://www.jmpbonderdelen.nl/nieuw/sticker-gilera-verchroomd-turbo.html
hebben jullie deze al gezien, staan bij de nieuwe onderdelen….
ik vind ze persoonlijk wel erg mooi
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.