Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Niels
    Bijdrager

heej

IK had contact gehad met JMPB over de vario achterkoppeling! En ze kunnen niet meer geleverd worden door de leverancier:(! Dus ze hebben nu nog een aantal liggen volgens mij iets van 5 of 6, dus wie er nog 1 nodig heeft moet er snel bij zijn.

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

jmpb heeft nu weer wat dingetjes erbij, krukassen en de pinasco vliegwielen zijn er nu ook afgedraait omdat ik ze t heb gezegd 😉

greets

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

joey636
        Bijdrager

jammer voor je niels mischien heb ik wel de laatste die is namelijk zo bij mij thuis ik ben nog blij dat ik op tijd was.

Niels
          Bijdrager

joey636 :
            jammer voor je niels mischien heb ik wel de laatste die is namelijk zo bij mij thuis ik ben nog blij dat ik op tijd was.

Hahahaha ik had er al snel 1 besteld hoor toen ik hoorde dat ze er nog maar 5 hadden! Ik heb die achterkoppeling al een week thuis liggen. Maar het is gewoon jammer voor andere mensen.

erwinko
            Bijdrager

ik had vrijdag avond er nog 1 besteld. (gelijk geld over gemaakt)

gister in huis 🙂

hansieb
              Topic starter

Ze hebben ook weer nieuwe krukassen 🙂 ipv die top racing shit dingen.

http://www.jmpb.nl/shop/index.php?cat_id=70&catname=’Krukassen&#8217;

VespaCiaoPaul
                Bijdrager

Krukas NUOVA Vespa P10, is da een krukas voor als je een zij inlaat hebt?

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

Afgedraaid pinasco vliegwiel is een orginele pinasco niet al licht zat? of is dit om dat aanloop/aanschuur probleem wa ooit van iemand heb gehoord?

timschilders
                    Bijdrager

”Let op, afgedraaid model, bij sommige vespa modellen loopt het nl. zeer dicht langs het frame.”

heeft flick ook gedaan, vliegwiel loopt soms tegen het frame aan, zo is het bovenste gedeelte eraf gedraaid

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

hij is er niet echt lichter op geworden, omdat het plastic is afgedraait.

het is afgedraait omdat hij anders tegen het frame aankomt, heb ik tegen hun gezegd 🙂

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

VespaCiaoPaul :
                          Krukas NUOVA Vespa P10, is da een krukas voor als je een zij inlaat hebt?

Ja, en voor de membraanblokken. (evo, reedvalve)

cittatuner
                          Bijdrager

tsjuus die gasten blijven maar nieuw spul importeren=)

erwinko
                            Bijdrager

ze hebben weer nieuw spul

simonini carters ook zijinlaat kleine carterhelften
                              simo krukas

vario v-snaren
                              overdrive kit voor std voorvario

19mm spruitstuk voor malossi carters

stijnvleut
                              Bijdrager

kyk die nieuwe carbrateurs ook ff 🙂

Jayton
                                Bijdrager

Heee die krukassen heb ik ook liggen, als je me een goed bod geeft verkoop ik er wel eentje?

Maar voor zij inlaat carter pinasco krukassen moet je even wachten, want als het goed is gaan die nog komen. Dit zijn open krukassen met schoepen aan de zij kant. Ik heb ze al zien liggen. Het is een kwestie van tijd dat ik ze hier naar toe haal, waarschijnlijk pas volgend jaar februari dat ik ze krijg.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.