Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

SuperSi
    Bijdrager

dope shit, gaan veel mensen blij mee zijn denk ik zo

ArvidW
      Donateur

Volgens mij gaat dit goed fout:con, dit is voor Simo2007 en zal niet op origineel electrisch carter passen.

Ik zal JMPB eens een mailtje sturen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

FonS
        Bijdrager

Tja, JMPB is met productomschrijvingen al vaak genoeg de mist in gegaan. Als het niet blijkt te passen op een elec blok krijgen ze het snel genoeg te horen van ontevreden klanten.

ArvidW
          Donateur

Hetgene wat op de foto staat past zeker niet op origineel blok. De 2 carter montage gaten op de grondplaat komen heel netjes overheen met het simo07 blok die wezenlijk verschilt van een elektrisch blok.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

hansieb
            Topic starter

Wel erg tof dat HPI het in productie gooit 🙂

Martino
              Moderator

Dus HPI is gelukkig zo slim geweest om het niet alleen voor Sil te maken, maar ze echt in productie te gooien
                Alleen jammer dat je geen koeling meer hebt, en het dus eigenlijk alleen voor het Simo 07 blok geschikt is.

Hoezo niet alleen voor Sil? heb je die kleur van die bobine gezien. 😉

Toch is het wel logisch dat dit product eindelijk eens verkocht gaat worden. Aan de losse carters van het 4 taps blok had je anders ook niet erg veel.

speedbuxy
                Bijdrager

Kijk das een mooi produckt daar heb ik zeker intresse in:thumb

AC RACING
                  Moderator

toch mooi dat het aangeboden wordt, nu hoef je alleen even een gradenplaat voor je carter te maken:), en niet te vergeten even een vliegwiel schlaufen, door de magneetring eruit te draaien, dan houd je mooi de koelvinnen, maar niet het gewicht:thumb

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

is al reeds aangepast.

goedguus
                      Bijdrager

@ AA-T Racing Ik denk niet dat je het met een afgedraait vliegwiel gaat redden omdat er geen ruimte meer voor is 😉

bobclees
                        Bijdrager

dat balhoofdembleem voor citaa heb ik gister binnen gekregen.
                          helaas zo nep als wat stukje metaal met sticker erop plastic ring eromheen is te klein veel speling in het balhoofd dus heb het muntje eruit gehaald en in oude plastic ring gedaan

Waarom?

Jmbp is ook de prijzen vlink aan het opschroeven de laatste tijd, jammer is dat:(

VespaAvanti
                            Donateur

Klopt, 43 DR Evo is inmiddels al 79 zag ik:|

FonS
                              Bijdrager

“New Kids” setje voor de Citta :haha

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=3217

Niet dat die Citta een roze koplampspoiler had, of roze stepjes, of roze stuurschuim, maar de roze handvaten kloppen wel!

Tom ciao

HAHAHAHA die is wel echt goed! 😀

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.