Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
- Dit onderwerp bevat 1,306 reacties, 235 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 september 2010 om 17:04 #156655
had eventjes jmpb gemaild over de stootrubbers los.
en hier zijn ze :
http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2805
3 september 2010 om 18:01 #156657En waar dient het voor als ik mag vragen ? voorvork… right waar dan 😛
3 september 2010 om 18:04 #156658Onder je veerpoten. Zodat die niet elke keer op je vork klapt. Dan krijg je namelijk staal op staal, en das niet echt goed.
Eerst zou je dan een hele revisieset moeten kopen, maar nu kun je ook alleen de rubbers vervangen.
3 september 2010 om 18:06 #156659Probleem zijn niet echt die rubbertjes hoor, die slijten niet ‘heel’ hard.
Het zijn meer de schommelbussen die slijten (waar de bout doorheen zit, waar hij constant rond beweegt)46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel3 september 2010 om 18:07 #156660gelukkig heb ik dat gezeik al opgelost met een Citta vork die een klein beetje speling heeft in het balhoofd en redelijk slap veert met SpiraxHD olie in de vorkpoten XD
30 december 2010 om 17:14 #156693carters had ik al vernomen, zijn uiteraard binnenkort ook bij ons leverbaar.
Met vriendelijke groet, Martijn
Kind regards,
JMPB.nlBinnenkort ook de RVjes weer bij jmpb beschikbaar.
30 december 2010 om 17:21 #156694Verbaasde mij ook al dat zij ze nog niet hadden.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...30 december 2010 om 17:35 #156695Mooi dan haal ik hem daar weg.
30 december 2010 om 23:24 #156697En Hans weet je toevallig ook nog iets over de kick en red versies van de RV?
30 december 2010 om 23:41 #156696Daar word (nog?) niet over gesproken. Ik denk persoonlijk dat het ook al bijzonder zal zijn als ze naast de ‘gewone’ RV ook de DEPS weer gaan produceren.
Kan me ook niet voorstellen dat ze de hele collectie weer opnieuw gaan leveren, gezien b.v. Polini hun toch redelijk goed verkopende Evolution blok al niet eens in de electronische variant willen leveren.I came, I saw, and I forgot what I was doing...30 december 2010 om 23:49 #156698Ik snap je scepsis omtrend de andere versies. Zeker omdat jij nu naar lang zoeken een kick versie hebt gevonden, maar er word idd nergens in het citaat gesproken over deze versies vandaar mijn intresse. Zolang daar geen antwoord op is blijft het natuurlijk gis werk.
Ik zal namelijk graag een red willen bestellen. En nu het lijkt Malossi wat nieuwe motivatie heeft gevonden omtrend de productie van onderdelen voor vespa’s houdt ik hoop.
Jarco heeft dus een mail naar Malossi gedaan, misschien worden we dan wat wijzer.
30 december 2010 om 23:57 #156699Hoop houden moeten we zeker, dat heb ik ook met de DEPS.
Helemaal nu er ineens besloten is om de RV (eenmalig?) nog een batch in productie te nemen. Ik ben erg benieuwd hoeveel er gemaakt zijn nu en of ze dus voorlopig leverbaar blijven!Mailtjes over dit soort onderwerpen zijn in het verleden vaker gedaan, werd niemand ooit echt wijzer van. Ik hoop uiteraard ook dat dat nu beter zal zijn, en we krijgen te horen wat we mogen verwachten 😀
Time (of Malossi) will tell…
I came, I saw, and I forgot what I was doing...31 december 2010 om 00:35 #156700Dan moet ik binnenkort toch ook maar eens een setje hebben als ze straks gewoon makkelijk bij jmpb te krijgen zijn

@martino
Ik wil er wel 1 rood voor je spuiten hoor:D
Want verder is er toch 0 verschil tussen een red of normaal alu cartertje?31 december 2010 om 00:50 #156701Hey Bux, i know! Zijn idd hetzelfde naar het schijnt.
Maar vind een rode toch mooier:)(Speciaal projectje) en heb het dan liever gecoat.
Eerst maar eens kijken wat JMPB te koop gaat aanbieden dan.31 december 2010 om 06:22 #156702Het hoort hier niet helemaal thuis maar omdat de discussie hier is los gebarsten post ik graag het antwoord van Malossi op mijn mail.
grazie , per averci contattato .
provvedo ad inoltrare sua mail in ditta malossi .
auguri di un buon anno 2011Google translation:
Bedankt dat u contact met ons op.
regelt voor zijn bedrijf Malossi mail.
wensen voor een Happy New Year 2011Zucht….:?
Nu vond ik zojuist nog een 2e mailing aderes en heb dezelfde mail ook daar heen gestuurd.
Hopen dat we hier wat wijzer van worden. 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.