Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Lennaert
    Sleutelbeheerder

had eventjes jmpb gemaild over de stootrubbers los.

en hier zijn ze :

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=2805

just1991
      Bijdrager

En waar dient het voor als ik mag vragen ? voorvork… right waar dan 😛

Docs
        Donateur

Onder je veerpoten. Zodat die niet elke keer op je vork klapt. Dan krijg je namelijk staal op staal, en das niet echt goed.

Eerst zou je dan een hele revisieset moeten kopen, maar nu kun je ook alleen de rubbers vervangen.

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Probleem zijn niet echt die rubbertjes hoor, die slijten niet ‘heel’ hard.
            Het zijn meer de schommelbussen die slijten (waar de bout doorheen zit, waar hij constant rond beweegt)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

just1991
            Bijdrager

gelukkig heb ik dat gezeik al opgelost met een Citta vork die een klein beetje speling heeft in het balhoofd en redelijk slap veert met SpiraxHD olie in de vorkpoten XD

hansieb
              Topic starter

carters had ik al vernomen, zijn uiteraard binnenkort ook bij ons leverbaar.

Met vriendelijke groet, Martijn
                Kind regards,
                JMPB.nl

Binnenkort ook de RVjes weer bij jmpb beschikbaar.

Tonni
                Moderator

Verbaasde mij ook al dat zij ze nog niet hadden.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Florian
                  Moderator

Mooi dan haal ik hem daar weg.

Martino
                    Moderator

En Hans weet je toevallig ook nog iets over de kick en red versies van de RV?

Tonni
                      Moderator

Daar word (nog?) niet over gesproken. Ik denk persoonlijk dat het ook al bijzonder zal zijn als ze naast de ‘gewone’ RV ook de DEPS weer gaan produceren.
                        Kan me ook niet voorstellen dat ze de hele collectie weer opnieuw gaan leveren, gezien b.v. Polini hun toch redelijk goed verkopende Evolution blok al niet eens in de electronische variant willen leveren.

Martino
                        Moderator

Ik snap je scepsis omtrend de andere versies. Zeker omdat jij nu naar lang zoeken een kick versie hebt gevonden, maar er word idd nergens in het citaat gesproken over deze versies vandaar mijn intresse. Zolang daar geen antwoord op is blijft het natuurlijk gis werk.

Ik zal namelijk graag een red willen bestellen. En nu het lijkt Malossi wat nieuwe motivatie heeft gevonden omtrend de productie van onderdelen voor vespa’s houdt ik hoop.

Jarco heeft dus een mail naar Malossi gedaan, misschien worden we dan wat wijzer.

Tonni
                          Moderator

Hoop houden moeten we zeker, dat heb ik ook met de DEPS.
                            Helemaal nu er ineens besloten is om de RV (eenmalig?) nog een batch in productie te nemen. Ik ben erg benieuwd hoeveel er gemaakt zijn nu en of ze dus voorlopig leverbaar blijven!

Mailtjes over dit soort onderwerpen zijn in het verleden vaker gedaan, werd niemand ooit echt wijzer van. Ik hoop uiteraard ook dat dat nu beter zal zijn, en we krijgen te horen wat we mogen verwachten 😀

Time (of Malossi) will tell…

speedbuxy
                            Bijdrager

Dan moet ik binnenkort toch ook maar eens een setje hebben als ze straks gewoon makkelijk bij jmpb te krijgen zijn:thumb

@martino
                              Ik wil er wel 1 rood voor je spuiten hoor:D
                              Want verder is er toch 0 verschil tussen een red of normaal alu cartertje?

Martino
                              Moderator

Hey Bux, i know! Zijn idd hetzelfde naar het schijnt.

Maar vind een rode toch mooier:)(Speciaal projectje) en heb het dan liever gecoat.
                                Eerst maar eens kijken wat JMPB te koop gaat aanbieden dan.

Jarco
                                Bijdrager

Het hoort hier niet helemaal thuis maar omdat de discussie hier is los gebarsten post ik graag het antwoord van Malossi op mijn mail.

grazie , per averci contattato .
                                  provvedo ad inoltrare sua mail in ditta malossi .
                                  auguri di un buon anno 2011

Google translation:

Bedankt dat u contact met ons op.
                                  regelt voor zijn bedrijf Malossi mail.
                                  wensen voor een Happy New Year 2011

Zucht….:?

Nu vond ik zojuist nog een 2e mailing aderes en heb dezelfde mail ook daar heen gestuurd.
                                  Hopen dat we hier wat wijzer van worden. 😛

15 berichten aan het bekijken - 1,066 tot 1,080 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.