Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ChrisNL
    Bijdrager

hoe zit dat bij die gasten met die zwarte wielplaten voor de citta? die staan op de site non-stop op : niet in voorraad 😕

VespaAvanti
      Donateur

De service van JMPB is gewoon top, punt uit:D
        Ik MOEST me onderdelen UITERLIJK zondag hebben, dat ging ik niet halen als ik het vrijdag bestelde.
        Heb ze dus een mail gestuurd of ik het ook afgelopen zondag op kon halen, kon normaal niet, maar ze wilde wel een uitzondering maken!:worshippy
        Martijn heeft een deel van z’n vrije zondag opgeofferd om ons te helpen(a)
        Nog gratis kentekenplaathouders met vespa-ciao.nl er op gekregen, en ook elk een pet:D
        Verder hebben we nog wat gedronken enzo, echt goede service van hun8)
        Ik heb ook gevraagt naar een 41mm DR zuiger, die komt binnenkort waarschijnlijk in het assortiment!=)
        Verder nog een boel stickers gratis gekregen.
        Kortom, goede webshop, en goed geregeld(y)

Tonni
        Moderator

Ik heb tot dusver ook GEEN negatieve ervaringen.

Het zal vast wel eens een beetje mis gaan, maar over het algemeen vind ik het soepeltjes lopen bij hun.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Wouz-LwB
          Donateur

ChrisNL :
            hoe zit dat bij die gasten met die zwarte wielplaten voor de citta? die staan op de site non-stop op : niet in voorraad 😕

kunnen ze waarschijnlijk niet meer aankomen of ze wachten dan op antwoord van een leverancier bijvoorbeeld…

ChrisNL
            Bijdrager

Wouz-LwB :

ChrisNL :

kunnen ze waarschijnlijk niet meer aankomen of ze wachten dan op antwoord van een leverancier bijvoorbeeld…

toen der tijd op de oude website kon je ook als dingen niet in voorraad waren, wel bestellen, en die kwamen dan netjes mee (2x gehad) maar tegenwoordig, als het er niet is kan je het ook niet bestellen..

tompiebozzel
              Bijdrager

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=585

de simonini kit was eerst toch 849,- of heb ik et mis?
                hij is nu 949,-

Quest
                Bijdrager

dat heet een penetratieprijsstrategie:
                  bij deze strategie wordt een product tegen een lage introductieprijs op de markt gebracht. De onderneming mikt hiermee op de prijsgevoelige massamarkt en hoopt zo snel een groot marktaandeel te veroveren. Tegelijk schrikt men de concurrentie af om toe te treden tot de markt.

die kits verkopen nu lekker.. dus voeren ze de prijs op

Wouz-LwB
                  Donateur

klopt.

@ quest , dat is niet de reden hoor..

tompiebozzel
                    Bijdrager

hmm, dan koop ik liever een evo engine ofzo, heb je ook een mooie snelheid, wat nog een beetje normaal is voor een brommertje.
                      en 950eu is echt heel veel, dat is meer als wat een vespa of citta waard is

goedguus
                      Bijdrager

de DR is ook alweer 69,00 euro 🙁

st3yn
                        Bijdrager

Quest :
                          dat heet een penetratieprijsstrategie:
                          bij deze strategie wordt een product tegen een lage introductieprijs op de markt gebracht. De onderneming mikt hiermee op de prijsgevoelige massamarkt en hoopt zo snel een groot marktaandeel te veroveren. Tegelijk schrikt men de concurrentie af om toe te treden tot de markt.

die kits verkopen nu lekker.. dus voeren ze de prijs op

Ehm oke, dit heeft hier dus totaal niets mee te maken 😕

Ik denk eerder dat het aanbod van Simonini vespa artikelen dusdanig laag is, dat de prijs wat omhoog geschroefd word. Het aanbod daalt namelijk, terwijl de vraag gelijk blijft.
                          Waarschijnlijk zijn bijna alle Simonini kits verkocht, en is het aanbod nu laag omdat de kits al lang uit de productie zijn.

>>kruin-ritsjerd<<

waarschijnlijk is de inkoops prijs van de simonini blokken gewoon ook gestegen en hebben zei hun prijs ook aan moeten passen:con

Tonni
                            Moderator

Toch vind ik een prijsstijging van 100 Euro ineens aardig veel.. (of het nou vanuit Simonini is of vanuit JMPB)
                              Dat van de DR zat er al een poosje aan te komen, daar hadden ze al een poosje vrijwel geen marge meer op. En misschien zijn ze vanuit DR ook wel weer iets omhoog gegaan..
                              Toch is het nog steeds geen dure cilinder.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

VespaAvanti
                              Donateur

Simonini is de schuldige!, 949 vind ik eigenlijk nog meevallen aangezien ik van Martijn had gehoord dat hij waarschijnlijk rond de 1100 zou gaan kosten:con (ben een paar weken geleden daar geweest)

Van de DR is minder, maarja, blijft idd goedkoop8)

goedguus
                                Bijdrager

is de cif vertanding ook niet meer te koop? zouden ze die nog krijgen? hoop het wel zat er namelijk over na te denken..

15 berichten aan het bekijken - 946 tot 960 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.