Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

tuurlijk,
      bij tnt werken ze op zondag ook niet he :pest
      en trouwens, hoe weet jij dat het 5 of 6 dagen duurt als het vandaag pas verzonden is?

-Joackie-
      Bijdrager

het is nog niet verzonden maar word zow snel mogelijk verzonden en heb donderdag bestelt en is begin volgende week binne dusz zit je al snel op 5 dage hea

SpeedDemon
        Bijdrager

Ik heb tot nu toe altijd snelle reactie gehad en zeer snel bezorgt en zeer goede service, zeker voor die centen. Voor mij niets slechts over JMPB. En als ze het voor “erbij” doen heeeel erg netjes!

Toppie shop!

VoNcKjE
          Bijdrager

ik hep er ook nogal VEEL besteld en altijd alles netjes binne gekrege 😀

-Joackie-
            Bijdrager

donderdagochtend besteld en vandaag (dinsdag) nog niet binnen.. vind ik tog niet zo snel..

G-no
              Donateur

de dag is nog jong he;) heb je al een bevestiging dat ze je geld hebben ontvangen? let er ook op dat er een weekend tussen zit, die mannen willen ook eens vrij hebben…

Bartjee
                Donateur

Op maandag wordt er bijna nergens pakketjes geleverd, dus nogal logisch dat je het dan op dinsdagochtend nog steeds niet hebt. Je krijgt je pakketje vandaag binnen, dat is bijna zeker. En je moet eigenlijk gewoon altijd aan het begin vd week bestellen, dan heb je het na 2-3 dagen binnen. Als je pas rond donderdag/vrijdag besteld zit het weekend en de maandag ertussen dus dan duurt het iets langer.

speedbuxy
                  Bijdrager

Ik vind ook dat jmpb hier over credit krijgt.
                    Ik heb vrijdag de mail binnen gekregen dat het geld binnen was.
                    Dus vrijdag had het al verstuurd kunnen worden en zaterdag en maandag.
                    En dit hebben ze allemaal niet gedaan, want ik heb het vandaag nog niet binnen en krijg dat ook niet meer gezien de pakketjes man hier al eeuwen op ochtend komt.
                    Dus gewoon trage lui, als ik m,n bestelling bij euroscooters had gedaan was het waarschijnlijk gisteren en anders zeker vandaag al binnen geweest.
                    Zelfs de gemiddelde mp verkoper is nog sneller met verzenden, das de ene dag het geld binnen dag daarna het pakketje binnen.

-Joackie-
                    Bijdrager

maandag bezorgen ze hier wel pakketjes..
                      En komt vandaag ckr niet meer want ze zijn vnmorgen al geweest met pakketjes voor mn ouders.

adff
                      Bijdrager

Sluit ik me bij aan.
                        JMPB is natuurlijk gewoon een goede shop, daar niet van maar enkele minpuntjes
                        – geen Ideal betalingssysteem (je hebt minder garantie + het geld overmaken levert een dag vertraging op)
                        – woensdagavond bestelt, dinsdag in huis 😐
                        – Sommige dingen zijn gewoon belachelijk duur. Verstevigde achterbrug kost 139,- , ik heb er 1 van josdijkman met een stickertje van 99,- erop. Netzoals een trapas die je voor 18,50 koopt en waar dan een stickertje van 12,50 op zit.
                        Bestel zelf regelmatig bij scooterenminibikeshop omdat me dat boven de 70 euro zo 15,- bespaart.
                        En al die boutjes en moertjes voor 1,50 – p/stuk 😕

Histor
                        Bijdrager

Normaal gesproken zijn ze echt wel snel nooit problemen mee gehad.

Maar ik heb donderdag ochtend betaald/besteld en me pakje staat nu pas aan de deur.

Maar ja, zo als G-No ook al zegt ze willen ook wel eens een dag vrij;) Misschien in het vervolg een melding op de website zou wel leuk zijn!

hansieb
                          Topic starter

Dat over ideal heb ik nog wel een updatetje over.

Ik heb het al eens eerder gemeldt, aangezien de meeste webshops ideal gebruiken.

Martijn gaf toen ongeveer als reden: Als mensen met ideal betalen op woensdag avond verwachten ze het pakketje op vrijdag. Maar donderdag versturen wij geen pakketjes. Tevens kost ideal extra geld en moet jmpb meer kosten maken.

Iets in die richting, wat ik mij kan herinneren niet letterlijk geciteerd :!

Ik zal binnenkort hier toch nog eens over mailen, aangezien er wel animo voor is.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik zal m,n mening ook ietsje bij stellen.
                              Want heb vandaag toch nog een pakketje ontvangen:thumb
                              Alleen dan wel het pakketje met spullen wat ik dag later besteld en betaald had:con

Dus ondanks dat ze veel vespa spul hebben wat top is:thumb vind ik niet dat ze zo top qua bezorging hoeven neer gezet te worden als hier word gedaan.
                              Want mede door de positieve reacties hier heb ik m,n spullen die ik hard nodig heb er ook besteld, maar als ik dit geweten had, was ik voor een ander gegaan.
                              Want ik ken zaken waar ik het m,n spul zaterdag al had gehad als vrijdag het geld binnen is en anders sowieso maandag.

Mike
                              Bijdrager

hangt er vanaf hoelaat je t geld overmaakt.. maak je het bijvoorbeeld woensdag avond over hebben ze het donderdag aaf en kunnen ze het pas vrijdag posten.

bestel je woensdag ochtend hebben ze het donderdag ochtend of als je mazzel hebt eind vd middag, gaat het de volgende dag wel meteen op de post. ik vind het onzin om te zeggen dat ze niet goed zijn door hun levertijd, tewijl zde wel gewoon hun best doen en er zeker nooit een weke over doen wat je van lang niet alle webshops kunt zeggen

Mike

barry
                                Donateur

Ik als Belg zijnde……….Nu bestellen & overschrijven,2 dagen later me’n spullen in huis.Steeds s’avonds geleverd door dezelfde immens grote neger van DPD.

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.