Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sombrero
    Bijdrager

Ik neem aan dat je met hoge druk spuit de compressor bedoeld en niet de hogedrukreiniger.
      je kunt ook olie erop smeren en dan met de compressor lucht erin blazen.
      beter is zelfs nog met de mond.
      en dan moet je natuurlijk wel je andere kant dichthouden. Als je belletjes ziet dan lekt die. Zie je ze niet dan lekt die ook niet.

Wouz-LwB
      Donateur

Weer iets nieuws , zie het iig voor het eerst..

Kickstart ketting !

http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=1942

die had ik net nodig 😛

Bartjee
        Donateur

Ja die had steyn stukje naar boven ook al gepost. Maar is dat nou een kickstartketting of een ketting om hem aan te fietsen?

diac
          Bijdrager

volgens mij is het gewoon een universele ketting die toevallig past.

RiPe
            Bijdrager

Dit is een ketting om aan te fietsen, er staat ook maxi bij. dat is van puch maxi en die heeft ook trappers.

peter139
              Bijdrager

Het zou wel leuk zijn als ze wat overmaat zuigers in het assortiment op zouden nemen. bv 41.4 of 41.8

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

gewoon een normale trapketting pik.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

ArvidW
                  Donateur

Peter, mail ze ff, ze kunnen veel regelen 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

FonS
                    Bijdrager

Misschien hebben ze hem al een tijdje, maar ik zie hem net pas

Parmakit krukas: http://www.jmpb.nl/store/index.php?act=viewProd&productId=1948

Wel vrij prijzig tegenover bijv. een DMP, dat gewoon een goede as is volgens verschillende forumleden.
                      Verder hebben ze weer wat klein grut, middenbok voor Citta (alweer uitverkocht) en Ciao, chroom zijstandaard voor Ciao, demperwol en nog van alles.

marcotjeee
                      Bijdrager

ze doen het erbij he in de avond dus miss was het wel druk ofzow en je zal vanavond wel een mailtje krijgen geloof ik 😉

FonS
                        Bijdrager

Dus als je de volgende dag nog niks gehoord hebt, is het per definitie een slechte zaak? :con
                          Geld overmaken kan soms even duren, wat geduld mag je ook wel hebben.
                          Het berichtje dat ze het geld hebben ontvangen kan inderdaad even duren, omdat het voor Jeroen en Martijn een soort hobby is, niet hun hoofdzaak.

Normaal gezien krijg je je spullen 2 of 3 dagen nadat je het geld hebt overgemaakt, dat vind ik toch snel zat in vergelijking met andere webshops.

Helios
                          Bijdrager

Zeer slechte site??

Prima! webshop altijd 2 a 3 dagen later binnen altijd zeet tevreden over JMPB, gewoon een top shop!

barry
                            Donateur

-Joackie- :
                              zeer slechte site!
                              heb besteld en betaling gelijk over gemaakt gister ochtend en mailtjes gestuurd maar word nergens op gereageerd en er staat nog steeds dat ze aant wachten zijn op de betaling.
                              Iedereen zegt dat ze zo snel zijn maar niet dus!
                              Hebbe ze misschien owk een telefoon nummer en kan iemand die misschien geven?

En dat ga jij hier vertellen met je 8 postjes!!!!Ga dan gewoon ergens anders manneke waar je sneller geholpen bent!!
                              Ik krijg me’n onderdelen na 3 dagen thuis & ik woon in België.
                              En vergeet niet dat het voor hun een bijberoep is.

Robertez
                              Bijdrager

Zeer goede ervaringen met jmpb, binnen 2 a 3 werkdagen in huis!

Mijn nieuwe 50cc dr was kapot gegaan bij de montage en ik kreeg diezelfde week kosteloos een nieuwe plus gratis uitlaatbout.

-Joackie-
                                Bijdrager

barry :

-Joackie- :
                                  zeer slechte site!
                                  heb besteld en betaling gelijk over gemaakt gister ochtend en mailtjes gestuurd maar word nergens op gereageerd en er staat nog steeds dat ze aant wachten zijn op de betaling.
                                  Iedereen zegt dat ze zo snel zijn maar niet dus!
                                  Hebbe ze misschien owk een telefoon nummer en kan iemand die misschien geven?

En dat ga jij hier vertellen met je 8 postjes!!!!Ga dan gewoon ergens anders manneke waar je sneller geholpen bent!!
                                  Ik krijg me’n onderdelen na 3 dagen thuis & ik woon in België.
                                  En vergeet niet dat het voor hun een bijberoep is.

En jij kunt vertellen dat ik met die 8 postjes niet eerder ergens wat besteld heb en weet hoe snel ze daar reageren?
                                  Maar heb vanavond togh een mail gekregen dat de bestelling verwerkt is en ik het volgende week binnenkrijg.
                                  Mooi voor je met je 3 dagen bij mij duurt het 5 of 6 dagen na de bestelling. Maarja weet nu dat het een bijberoep is voor hun en mn bestelling verwerkt is dus het zal wel goed kome dan neem ik aan.

15 berichten aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.