Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
- Dit onderwerp bevat 1,306 reacties, 235 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2006 om 01:36 #155685
Die martijn is echt een toffe gozer.
Ik vind dat hij zijn zaakies prima op orde heeft en ongeveer elke klant blijmaakt.
Hier kan euroscooters en mop-shop.de wat natuurlijk wel grotere bedrijven zijn een voorbeeld aan nemen.
@fred we maken even een topic aan over het sponsor gebeuren ik had hem er namelijk ook al over gesproken. Misschien kunnen we iets leuks vinden , ik heb althans al wat ideeen.
23 september 2006 om 01:01 #155686Jmpb heeft weer een hele boel nieuwe spullen:
– Simonini uitlaten ZELFS de CALIBRATA 🙂
– Vario stuff
– RPM tellerEnz enz kijk snel:
23 september 2006 om 06:53 #155687echt helemaal te gek jongeee =)=)… zowwn simonini racing bestel ik ook nog wel is :p…. en dure prijzen zijn ut ook weer niet….:lol
23 september 2006 om 08:57 #155688egt vet ze hebben zelfs een Simonini 48MM Cilinderkit:D
23 september 2006 om 08:59 #155689wow ja das die cilinder die net gatenkaas is… =)=) die zal ut wel zeer leuk doen denk ik… 48 mm past dat nog op speedengine, evo engine of malossi blok??
23 september 2006 om 09:03 #155690Simo 48 past alleen op het simo blok.
Btw 🙂 ze hebben ook mijn kickreedvalve nog ff foto ervan zien, of die 3 puntsbevestiging enzo erop zitten en dan over paar daagies binnen.
23 september 2006 om 09:13 #155691op verzoek van mij voor de spietjes voor de o-zo-speciale mhr racing krukas, hebben ze nu eindelijk de spietjes.
In de email van Martijn (mede-eigenaar JMPB) verklaart hij dat hij ook erg van de prijs schrok :P… op mopshop waren ze 15 euro (met verzendkosten+-) en bij JMPB.nl:
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3273&searchlink=yes&searc
11.50 euro.
23 september 2006 om 09:46 #155693Fredzzz :
op verzoek van mij voor de spietjes voor de o-zo-speciale mhr racing krukas, hebben ze nu eindelijk de spietjes.In de email van Martijn (mede-eigenaar JMPB) verklaart hij dat hij ook erg van de prijs schrok :P… op mopshop waren ze 15 euro (met verzendkosten+-) en bij JMPB.nl:
11.50 euro.
Kun je zo’n spietje niet zelf maken uit een stuk metaal???
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.23 september 2006 om 09:49 #155694Biker-mouse :
Fredzzz :
op verzoek van mij voor de spietjes voor de o-zo-speciale mhr racing krukas, hebben ze nu eindelijk de spietjes.In de email van Martijn (mede-eigenaar JMPB) verklaart hij dat hij ook erg van de prijs schrok :P… op mopshop waren ze 15 euro (met verzendkosten+-) en bij JMPB.nl:
11.50 euro.
Kun je zo’n spietje niet zelf maken uit een stuk metaal???
tjah, alles is ‘maak baar’… en als je het letterlijk MIJ vraagt, neej, ik personelijk kan dat niet, heb er geen ervaring mee en heb de apparatuur niet.
een ander bedrijf (week veel, staal bedrijf en metaal bewerking) zou hem kunnen persen en maken op maat, maar dat kan ook wel meer geld kosten in sommige gevallen
23 september 2006 om 11:05 #155695hansieb :
Simo 48 past alleen op het simo blok.Btw 🙂 ze hebben ook mijn kickreedvalve nog ff foto ervan zien, of die 3 puntsbevestiging enzo erop zitten en dan over paar daagies binnen.
Wel ff samen bestellen he!!!
Maken we er één pakketje van. Heb nog wel een paar kleine dingetjes nodig.I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 september 2006 om 11:06 #155696Tonni :
hansieb :
Simo 48 past alleen op het simo blok.Btw 🙂 ze hebben ook mijn kickreedvalve nog ff foto ervan zien, of die 3 puntsbevestiging enzo erop zitten en dan over paar daagies binnen.
Wel ff samen bestellen he!!!
Maken we er één pakketje van. Heb nog wel een paar kleine dingetjes nodig.Tonni ik bel je vanmiddag even oke …je hoort van me ik ga ff me kentekenplaat ophalen en ff naar thomas.
23 september 2006 om 11:08 #155697ze zijn echt goed bezig daar!
in oktober is de simonini carter ook leverbaar! prijs nog niet bekent.binnenkort een hoop shit bestellen daar
edit :
zie ik dit nou goed? : http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3274
zijn dit malossi rollen voor een orginele standaard vespa voorvario?
die dan ook maar meteen bestellen23 september 2006 om 11:09 #155698Zie je maar weer de verkoop is dus wel goed gestegen door vespa-ciao.nl.
23 september 2006 om 11:13 #155699nu ook zelfs de simonini koppeling, http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3270
23 september 2006 om 12:02 #155700hansieb :
Zie je maar weer de verkoop is dus wel goed gestegen door vespa-ciao.nl.dat slaat nergens op
waar basseer je dat op??het komt gewoon omdat ze veel tunings spul krijgen waar veel vraag naar is.
jmpb was immers al lang al bekend… -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.