Home › Forums › Mening & ervaring › Webshops › Jmpb.nl
- Dit onderwerp bevat 1,306 reacties, 235 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren, 9 maanden geleden door gileracitta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 april 2008 om 13:58 #155159
of mopshop.
11 april 2008 om 14:22 #155160De Polini voorvario is weer leverbaar!!!
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3356
De Mallosi daarintegen weer even niet:con
11 april 2008 om 14:25 #15516110 euro ofzo omhoog in prijs?
FonS: nee hoor, prijs is nog steeds hetzelfde (was altijd al duurder dan de malossi vario)
11 april 2008 om 17:20 #155162Ik denk dat ze sowieso al in de bestelling stonden hoor Kwafo:con
Maargoed, ben benieuwd waneer de poliniwaterkoelpakkingsetjes (mooi scrabble woord) weer komen;)18 april 2008 om 15:03 #155163sow deze zien er wel relax uit:
http://www.jmpb.nl/shop/view_product.php?product=VE3478alleen valt de prijs tegen
18 april 2008 om 15:41 #155165idd egt vet 😀
18 april 2008 om 16:05 #155166ik vind de prijs wel meevallen..
dat kosten bijna alle handvaten die zo uitzien.
hier bij loeis in duitsland kosten ze 21 euro.
ze zijn super degelijk, en door die transparante laag erover heen gaat het plaatje zelf er niet vanaf.21 april 2008 om 15:52 #155167Nu ga ik toch eens iets negatiefs over JMPB zeggen.
Tot nu toen heb ik totaal geen problemen gehad, goede service en je hebt je onderdelen snel;)
Sinds kort is mijn mening ietsje anders:con
Ik had namelijk een bestelling gedaan, en heb die ook gekregen, binnen 2 dagen, zoals we van ze gewend zijn.
Nu lag er alleen een papiertje boven in de doos met de tekst, ”decompressieset wordt nageleverd 17/18 april”.
Oke, is goed dacht ik, dan krijg ik die dan wel.
Nu is het inmiddels de 21e en ik heb nog niks:(
Ik heb ze de 19e al gemaild, normaal krijg ik dan gelijk een reactie maar tot nu toen heb ik nog geen mail van ze terug:(
Ik zag nu net ook tot mijn grote verbazing dat ze tijdelijk uitverkocht zijn, ze hebben mij er dus een verkocht zonder dat ze die nog hadden:boos
Ik heb de set echt dringend nodig, en vrees dat ik m’n 6,50 kwijt ben.
Ik wou het toch even kwijt, zo kan iedereen zien dat de tot nu toe zo geweldige webshop toch ook wat minpuntjes heeft:o21 april 2008 om 15:56 #155168Ik denk dat dit gewoon een klein slordigheidsfoutje is geweest, dat ze niet doorhadden dat ze hem niet meer hadden.
De 19de was op een zaterdag, en dan krijg ik meestal ook geen reactie terug. Waarschijnlijk krijg je vanavond rond een uur of 8 een mailtje terug.
Heb nou echt al zo vaak bij JMPB besteld en de service is echt geweldig! Je hoeft niet bang te zijn dat je je geld niet meer terug zou krijgen want ik weet zeker dat ze daar niet moeilijk over doen21 april 2008 om 15:56 #155169haha ja dan hadden ze die niet meer op voorraad terwijl dat op de site nog wel stond.. dat kan gebeuren.. die 6,50 ben je echt niet kwijt.. als je ze terug wilt doen ze dat meteen..
ik zal het je sterker vertellen.. ik had een malossi asset besteld.. die zijn 95 euro.. maar toen ik hem binne kreeg en monteerde bleek 1 asje wat krom te zijn.. dus ik een mail gestuurd en ze zeide meteen dat ik het terug moest sture en kreeg een nieuwe.. 🙂
en er zat ook een briefje bij dat de zijstandaard vespa si na geleverd zou worden.. maar kreeg 2 dage later een mail waarin stond dat ze de standaardjes niet meer aan konde komen.. alleen in het rood.. en dat als ik die in het rood wilde ik de helft van mijn geld terug kreeg en als ik hem niet wilde gewoon alles..
service is top!
21 april 2008 om 16:01 #155170Oke, dan komt dat wel goed;)
Ik heb dat verekte setje alleen nodig VOOR de LimboTour:boos
Ik kan wel een gebruikte in een nieuwe kop zetten maar dat is ook zoiets:con21 april 2008 om 16:02 #155171of ze dachten dat het de 18e weer op voorraad was, maar de vracht is te laat gekomen ofzo.
vriend van mij had ook nieuwe cilinder gekregen omdat de athena was gebroken, daarbij kreeg hij een nieuwcarter en krukas omdat deze beschadigd waren door de cilinder breuk.
dus dat geld krijg je wel terug en waarschijnlijk zoals al eerder gezegd gewoon een klein foutje
21 april 2008 om 18:40 #155172
.-{2F4OV}-.Wees ma niet bang stephan.. komt cker goed..
Anders zet je er een oude in.. dat kan ook niet zo’n kwaad hoor;)
22 april 2008 om 14:36 #155173Komt goed

Ik heb gisteravond een mail gekregen dat hun leverancier ze niet meer op vooraad heeft en dat er daarom vertraging is;)
Ik wacht wel totdat ze de set weer hebben en opgestuurd hebben met het monteren van m’n Polini kopje:D22 april 2008 om 16:09 #155174je moet ook niet gelijk zo’n probleem ervan maken joh !
Nooit zou jmpb iemand verneuken en ineens jou wel ?Maar, klaar nu !
Weer een dikke + voor jmpb , had mn pakket snel binnen en t was allemaal prima verpakt !
Toppie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.