Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

Maandag om 11 uur savonds besteld en woensdag binnen 🙂 zo heurt et!

Volgens stevan stepje is het JOS & martijn brommer parts :lol maar het is gewoon ->
      Jmpb= Jeroen en martijn parts brommer? weet eigenlijk niet waar de PB voor staat hehe

Martijn zorgt voor de mailtjes en factuurtjes en jeroen pakt het in en verzend het.

kapot
      Bijdrager

postorder bedrijf? FTW 😛

Ik vind in ieder geval dat ze top werk verrichten, heb ze daarom ook een fooi gegeven deze keer.

TimoO_
        Donateur

barry :
          Ook iets wat ik niet goed begrijp is het prijsverschil voor een 46mm pen 10 Pinasco zuiger tussen JMPB & MOPSHOP.

Mopshop is heel rijk aan zuigers, dat is me wel al opgevallen. Voor de eurocilindro cilinders, Zeta cilinder, Autisa, Avionic enzo hebben ze allemaal nog zuigers!

ik ga binnenkort ook eens op JMPB bestellen, wat spulletjes voor m’n schoolciaotje en een malossi V-snaar. ben benieuwd, ik ben namelijk meer ervaren met mopshop.

hansieb
          Topic starter

Nou je krabbelt je nog wel eens achter de oren als je op JMPB hebt besteld.

Mopshop -> 1 week wachten
            JMPB -> 2 dagen maximaal binnen

En je kan echt alles wat je wil bestellen bij jmpb althans meeste en altijd lief vragen :lol

Rebel

Het is inderdaad Jeroen en Martijn PB daar benk nog steeds niet achter zal wel heel logisch zijn 😛

Maar Mopshop vind ik maar klote zaak sommige dingen inderdaad wel cheaper ebr enzo maar met verzendkosten en die maand die ik toen moest wachten ga ik toch liever naar jmpb

diac
              Bijdrager

ik rij liever 10 min. naar de eerstvolgende stad en ga naar Cycleshop, laat ik die het voor me bestellen, is het de volgende dag daar. uiteraard zonder verzendkosten 😛
                vind via internet bestellen ook wel leuk, zo vanuit je luie reet op het scherm.
                maar altijd die verzendkosten.. ik hoef meestal maar kleine spulletjes en daarvoor ga ik echt niet steeds 6 euro betalen aan verzendkosten.

verder: qua mail reacties is het echt een topbedrijf:thumb

hansieb
                Topic starter

Als je samen met wat mensen besteld 🙂 is het nog een stuk goedkoper!

Kost je de verzendkosten eens een keer 2 euro !

.-{2F4OV}-.

Khad mn racing engine dinsdagavond besteld en donderdag binnen:thumb

FonS
                    Bijdrager

:! EBR ciao vork afgeprijsd van 115 voor 99 euro

N!CKs

hansieb
                        Topic starter

Trouwens als je snelgas hebt niet die gaskabel van jmpb kopen die is veel en veel te kort voor ciao 🙁

sombrero
                          Bijdrager

onderdelen besteld en binnen 2 dagen binnen gekregen echt goede service..

woe
                            Bijdrager

jezus.

jmpb vraagt 110 voor een nieuwe orginele vario achterkoppeling

Frits
                              Bijdrager

Allang eerder voorbij gekomen

origineel is altijd duur;)

enterthelohman
                                Bijdrager

zijn idd snel met opsturen

15 berichten aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.