Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

.-{2F4OV}-.

GOED NIEUWS!!

Waarschijnlijk gaat JMPB de Simonini Racing Engine verkopen:rules:D

De prijs ligt rond de 750 euro dacht hij;)

BTW.. als dit zo is dan naait simonini je dus met die prijs van hun! (780e):boos

TimoO_
      Donateur

jippie 😀 als dit zo is is het tenminste wat vooruitgang op de verkoop van vespa tuning onderdelen! dit moet echt vooruit BLIJVEN gaan couse vespa gotta stay alive!

.-{2F4OV}-.

TimoO_ :
          jippie 😀 als dit zo is is het tenminste wat vooruitgang op de verkoop van vespa tuning onderdelen! dit moet echt vooruit BLIJVEN gaan couse vespa gotta stay alive!

Kreeg net een mailtje terug dat het niet egt hun bedoeling is ze te gaan verkope:(
          Ma miss bij veel aanvraag wel ofsow;)

kweet niet precies…

barry
          Donateur

Gaan ze deze nu verkopen,ik heb hun gisteren gemailt,met de vraag:
            Kan u de nieuwste versie van Simonini bestellen voor mij , misschien heb ik hem dan goedkoper.
            Even daarna was hij besteld.
            Maar Martijn vertelde wel , als er naderhand iets mis mee is , kan ik je niet verder helpen , dus heb ik het risico maar genomen.
            Dus dacht ik dat hij deze enkel voor mij besteld had.

pier
            Bijdrager

is dat die met die scootertrugloop derbij barry?

joey636
              Bijdrager

de nieuwste versie dus dan moet die dan wel zijn.
                wat had die ook als weer 16pk aan de krukas of niet?

ArvidW
                Donateur

JMPB :thumb, pakketje binnen 2 dagen in huis 🙂 En één onderdeel wat niet op voorraad was wordt nageleverd.

Als je dus voor je vespa iets wil kopen, doe dat dan op JMPB ! 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

.-{2F4OV}-.

pier :
                    is dat die met die scootertrugloop derbij barry?

Das idd met die scootertrugloop…. vind ik persoonlijk een beetje jammer;)

Had dan een Simonini Calibrata Replica voor de kit gmaakt:thumb

.-{2F4OV}-.

joey636 :
                      de nieuwste versie dus dan moet die dan wel zijn.
                      wat had die ook als weer 16pk aan de krukas of niet?

Hij hoort idd 16pk te hebbe bij 13.000 toeren=)

.-{2F4OV}-.

barry :
                        Gaan ze deze nu verkopen,ik heb hun gisteren gemailt,met de vraag:
                        Kan u de nieuwste versie van Simonini bestellen voor mij , misschien heb ik hem dan goedkoper.
                        Even daarna was hij besteld.
                        Maar Martijn vertelde wel , als er naderhand iets mis mee is , kan ik je niet verder helpen , dus heb ik het risico maar genomen.
                        Dus dacht ik dat hij deze enkel voor mij besteld had.

Khad ze owk gemaild of ze m konden leveren;)

Kdacht dat je de gwone 100cc simonini kit al te hard vond gaan:o En nu koop je een nog snellere:lol

barry
                        Donateur

Zal nog even duren voor ik hem heb,ze wachten namelijk bij Simonini al 6 maanden op de nieuwe cilinders.

Wouz-LwB
                          Donateur

Ze hebben nu ook Halogeen lampen ! deze geven zo’n blauwe gloed af 😉

Edjuh
                            Bijdrager

.-{2F4OV}-. :

Had dan een Simonini Calibrata Replica voor de kit gmaakt:thumb

Die terugloop zal het vermoedelijk stukken beter doen. Let trouwens even op, je post namelijk 3 keer achter elkaar.

Volgens mij is het vermogen op het achterwiel.

Als je dus voor je vespa iets wil kopen, doe dat dan op JMPB !

Duh!

.-{2F4OV}-.

Wouz-LwB :

Die heb ik owk:D

Cker een mooie aanwinst voor je ciao…

Supermooi in het donker!

Alleen geven ze geen blauwe gloed;) Ze zijn blauw en geven wit (xenon) licht:thumb

Zijn dus owk legaal! want nieuwe auto’s hebben dit owk:!

@ Barry: Dat klopt:( Ze wachten bij Simonini al 6 maanden op de cilinders en weten niet eens OF ze nog wel komen:( Dit vind ik dan weer zo slecht van Simonini he… Het bedrijf zelf weet niet eens of ze de cilinder kunnen levere;)

Wouz-LwB
                                Donateur

.-{2F4OV}-. :

Wouz-LwB :

Die heb ik owk:D

Cker een mooie aanwinst voor je ciao…

Supermooi in het donker!

Alleen geven ze geen blauwe gloed;) Ze zijn blauw en geven wit (xenon) licht:thumb

Zijn dus owk legaal! want nieuwe auto’s hebben dit owk:!

Ja klopt , Xenon lampen zijn wel illegaal. deze niet 😀

15 berichten aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.