Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ciaoracer
    Bijdrager

Ah weer zo iets interessant had ik ook weer juist nodig gelijk die kappen set wat ik ook ga bestellen.:D

Robbert
      Bijdrager

Goede service ik had een kilometertellerkabel besteld voor op mijn ciao maar ik had er een voor citta besteld heeft hij me teruggemailt voor wat voor brommer het moest zijn :thumb en ook nog gevraagd of ik nog wat kon bestellen dat kon dus gewoon allemaal heeft hij het me er gratis bijgedaan TOP:thumb

mman
        Bijdrager

19mm malossi carb set:D

140euro wel helemaal compleet.

.-{2F4OV}-.

WOW:D

Das cker een goede aanwinst:thumb

J3sp3R
            Bijdrager

Yea, een zuigerstop! Niet meer dat vliegwiel hoeven te blokkeren en shit. 😛

Mike
              Bijdrager

Zuigerstop, om de zuiger te laten blokkeren en de krukasmoeren los te draaien.

( Wees voorzichtig met dit gereedschap, zelf zijn wij er geen voorstander van om dit te gebruiken, het kan schade aan de zuiger veroorzaken )

GElijk hebben ze.. je ken beter je vliegwiel vervangen dan je zuiger.. en met schievedraaier gaat eht primá

Mike

hansieb
                Topic starter

Nou als een pinasco vliegwiel hebt en hem intact wilt laten is 1tje toch wel handig!

Mike
                  Bijdrager

hansieb :
                    Nou als een pinasco vliegwiel hebt en hem intact wilt laten is 1tje toch wel handig!

Wat dat betreft heb je gelijk hansie.. maar ik denk dat meeste mensen ( helaas ) geen pinasco wieltje hebbe 🙂 haha:D

Mike

.-{2F4OV}-.

Ik wel:D

Alleen de verkeerde:(

Denk dat de kans klein is op schade aan je zuiger hoor;)

mman
                      Bijdrager

Als je de zuiger rustig naar voren laat komen en als je voel dat hij er tegen aan zit gewoon rustig draaien aan koppelingmoer dan komt er nooit geen schade aan de zuiger;)

Marcc
                        Bijdrager

ik denk dat t ook geen kwaad kan mits je niet als n dolle die zuiger tegen dat ding aanramt.. mja als je n beetje verstand hebt doe je dat zowiso niet… dus dan is t wel veilig denk ik

barry
                          Donateur

Ik gebruik zoiets al sinds mijn 15de.Nog NOOIT een zuiger beschadigt.Ik gebruik er zelfs ééntje voor mijn peperdure modelmotoren.
                            Dus omdat het echt een goed gereedschap is heb ik er zelfs eens een how-to over gemaakt.(sorry Martijn,maar toen verkochten jullie deze nog niet).

J3sp3R
                            Bijdrager

Hebben de jongens van JMPB eigenlijk zelf ook een Citta..? 😉 Dat heb ik ze nog nooit gevraagd. 😛

hansieb
                              Topic starter

Ik denk dat JMPB gewoon waarschuwt , dat er gewoon een kleine kans is dat er iets met je zuiger gebeurt.

.-{2F4OV}-.

hansieb :
                                  Ik denk dat JMPB gewoon waarschuwt , dat er gewoon een kleine kans is dat er iets met je zuiger gebeurt.

Dat is opzich wel zo netjes;)

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.