Vespa-Ciao.NL
:: Jmpb.nl

Home Forums Mening & ervaring Webshops Jmpb.nl

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,307)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

jullie begrijpen vespaciaohetgebakje volgens mij niet, als hij de halfpoelie over de krukas schuift (buisje zit bij polini eraan gelast) komt hij er een beetje scheef op te zetten.

dus als je de geleidersbus over de krukas schuift gaat hij (sterk overdreven) er links van zitten en kun je helemaal niet de vario vast draaien

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

barry
      Donateur

Amai,Wat een werk zeg.Ik heb zo’n 2 vario’s.Even met een vijltje & hoppa , probleem opgelost.
        Ik denk dus dat ze allemaal een beetje slecht passen.

vespa ciao het gebakje
        Bijdrager

ja ik kan er wel aan gaan liggen vijle maar dan krijgt die wel speling want dan sluit die niet op de krukas aan. en ik wil dus geen onbelans in de vario krijgen.

@barry: ze worde passend geleverd hoor 😉 bij poliniciao paste het ook gelijk. koppeling van poulie aandrijving hoe je toch ook niet te bewerken voordat je hem erop kan schuiven.

en vind gewoon ik heb er voor betaald dat moet gewoon passen klaar uit. en ik ga er niet aan liggen vijlen of iets anders ivm garantie ja. maar ik heb al 2 dagen geleden gemaild maar nog steeds niks terug. en met bellen krijg ik alleen maar de voicemail. nouwja ik hoop dat dit netjes word afgehandeld ik ben benieuwd

barry
          Donateur

Mijn 2 malossi’s pasten ook niet.En dat je nu even geen reactie is toch normaal!!!!!!Of hebben deze mensen geen recht op een beetje rust met de feestdagen!!!Kijk , ik ben er 35 nu & heb nog echt de tijd meegemaakt dat de cilinder niet paste in het carter.Als je dan naar de winkel terug ging , kreeg je als antwoord:Als je wil tunen , moet je het zelf maar uitzoeken.Daarmee dat ik & bv.Iaccaloco zo ervaring opgedaan hebben.Tonni is ook zo ééntje die vroeger zo moeten sleutelen heeft.Echt een keer zelf uitzoeken geeft meer voldoening , dan dat alles de éérste keer in orde is.Anders krijg je nooit ervaring.

joey636
            Bijdrager

dat word wel netjes afgehandeld hoor.
              maar ik bedoel maar vijlen is gewoon een optie.
              maar gun ze ook wat vakantie he:P

Colin
              Bijdrager

jongens nu maak er geen big problem van:|, het probleem word wel na de vakantie opgelost

vespa ciao het gebakje
                Bijdrager

Heb al reactie :lol ik heb een ander mail adres geprobeerd.

@barry: haha ik ben met je eens hoor tuurlijk leer je er kei veel van 😀 maarja als je er zoveel voor betaald is het wel de bedoeling dat het gewoon werkt en niet dat je het zelf nog eens helemaal moet gaan aanpassen dat met die malossi’s is een ander probleempje dacht ik als met dit. maar ik ga er niet aan kloten omdat dan misschien de garantie vervalt. en als de keus er is dat het perfect kan passen waarom niet..?

joey636
                  Bijdrager

ochjah is maar waar je voor kiest.
                    ik kan me het probleem even niet zo snel voor ogen halen.
                    maar als het is wat thomas zegt zou ik het zelf doen.
                    @ barry wat je zegt klopt ook maar je hebt er wel genoeg zelfvertrouwen voor nodig.

Colin
                    Bijdrager

we zijn niet allemaal zo handig als barry he :D:lol

barry
                      Donateur

Over de garantie heb je gelijk gebakje , maar als het echt iets klein is , doe ik het zelf , zo leer je nog eens wat.En ervaring krijgen kost geld.Je moet het mij niet vertellen.Je weet waarover ik spreek hoop ik????

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

gebakje heeft me uitgelegd wat zijn probleem is en dat valt te fixen maar zoals hij zelf zegt krijg de bus speling op de krukas en zal die alleen maar rammelen, de halfpoelie is gewoon niet goed uitgecentreerd

dit kun je zelf niet fixen met wat hand en keuken gereedschap.

zullen we vanaf nu even ontopic gaan ? het is wel het JMPB topic 😉

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

vespa ciao het gebakje
                          Bijdrager

het word allemaal geregeld 😀 ik kon hem terug stuuren 🙂
                            het is me toch net iets te duur en riskant om zelf aan te gaan klote ja;)
                            maar :thumbSUPER:thumb service maar dat zal vast wel eens gepost zijn hier:lol:D

hansieb
                            Topic starter

Mooi viel het onder garantie dan?

vespa ciao het gebakje
                              Bijdrager

ik denk het wel ik kon hem terugsturen en er werd voor een oplossing gezorgd 😀
                                zal ook wel komen omdat ik er zelf nog niet aan gekloot heb.

hannesjeuh
                                Bijdrager

jmpb heeft nieuw klein onderdeeltje bij
                                  een benzinekraantje voor ciao:D

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,307)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.