Vespa-Ciao.NL
:: JMPB CDI beugel

Home Forums Techniek Framedelen JMPB CDI beugel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TwoTone
    Topic starter

Ik probeer de jmpb CDI beugel te plaatsen op de verzwaarde achterbrug. Maar in geen enkele positie krijg ik het passend.

Past deze normaliter op deze brug, op de bestaande montagegaten?

20230402_17450520230402_174745

1

Joor
      Donateur

Als je langer plezier van je citta wil hebben moet je even een koelkap op je cilinder plaatsen

Biermobiel21
        Bijdrager

Je kan de cdi ook een stukje naar achter monteren, dan past de kap er ook nog gewoon normaal op.
          2 gaatjes boren, m5 tappen en voor de afstand 2 busjes. Maar je kan vanalles gebruiken, een stapel ringetjes of een grote moer. Net hoe net je het hebben wil, als het maar goed vast zit.
          20230318_172759

Of dat beugeltje wat je nu hebt een beetje bijbuigen en gaatjes in de brug boren om hem te kunnen monteren. Dat lijkt mij het makkelijkst. Of kijk ik verkeerd en past hij om een andere reden niet?

TwoTone
          Topic starter

Ik zal er nog eens naar kijken!

TwoTone
            Topic starter

Nou ik dacht dat het een easy fit zou zijn maar ik snap de logica van de beugel niet helemaal dan. Ik ga nog even stoeien en anders weet ik nu een goed alternatief. Bedankt!

Vincent
              Donateur

Kwam deze tegen in de zoekfunctie.

Plaatsing CDI citta brug

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.