Vespa-Ciao.NL
:: Jesse Jeremy’s Vespa SI

Home Forums Perso’s Projecten Jesse Jeremy’s Vespa SI

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jesse Jeremy
    Topic starter

Hallo, ik ben Jesse Jeremy en woon in Enschede. Ik ben van 93 en momenteel 18 jaar. Ben al geruime tijd met brommertjes enzo bezig want dat vind ik leuk.

Hiervoor heb ik 2 Tomosjes gehad, eentje heb ik verkocht omdat ik wat anders wou en de andere is gestolen..

Deze heb ik dus verkocht

Rode rakkers

En deze is gestolen vorige week tijdens mijn introducite van mijn hogeschool

En toen kon ik van een kennis goedkoop een Vespa SI overnemen voor 50 euro. Hij reed erg lekker, en ik wou hem dus ik heb hem mee naar huis genomen.

Zo was de staat bij aankoop:

Toen heb ik alle gekke dingen eraf gehaald, dat dingetje aan de voorvork en dat achterlijke zitje achterop. Ik heb hem ook helemaal gepoetst.

Dat ziet er al een stuk beter uit he? ;p

Ik ben nu vooral bezig roest weg te werken en hem een beetje op te knappen, echt grote plannen heb ik niet want ik ben maar een arme student.

Roestige boutjes en moertjes vervangen; de eerste is al gedaan

En zo staat hij er vandaag de dag bij;

Verder wil ik nog nieuwe veren, een andere koplamp eigenlijk.

En ik wil deze uitlaat KLIK graag erop, maar dat dat passen en is de uitlaat een beetje goed?
      Ik heb er nu volgens mij een citypower op.

Groeten JJ

misterd11
      Bijdrager

en waar is de vespa si???

Jesse Jeremy
        Topic starter

Sorry was nog bezig 😛 En wou kijken of de foto’s het deden.
          Zijn het niet teveel foto’s?

misterd11
          Bijdrager

nope, mooi overzicht, nu ff leuk setupje deronder en knalle maar

500
            Donateur

Die uitlaat wil er wel onder maar het is gewoon een standaard uitlaatje, nu heb je een citypower en dus zal je minder hard gaan.

Jesse Jeremy
              Topic starter

Ooh oke nee dan moet ik maar een ander uitlaatje zoeken, dankjewel

Jesse Jeremy
                Topic starter

Okeeee de politie heeft mijn tomos terug gevonden.

Gisteren zag de politie mijn Tomos rijden en zijn ze er achteraan gegaan toen had de dief dat door heeft ie de tomos gedumpt en rennende verder gegaan. Maar hij zit nu VAST HAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAA

En gratis benzine want hij heeft getankt haha :’)

CittaKlaas
                  Bijdrager

Dat is altijd goed nieuws! Goed dat de politie daar dus mee bezig is, het ene moment kan je ze wel ***, en de andere keer ben je toch dankbaar dat ze rondrijden 😀 Ook leuk om te weten dat de dader ook gepakt is!

Jesse Jeremy
                    Topic starter

Ja dat is ook heel mooi, nu kan ik de schade ook op hem verhalen, want er zat een contactslot op, die heeft hij helemaal gemold enzo…

Wilk1985
                      Moderator

Mooi man snel verkopen die Tomos en je Si pimpen :D! Als je toch nooit met iemand achterop rijd zou ik die steppies achter er ook afhalen. Waar was dat ding voor wat op je voorvork zat?

Nette Si verder succes ermee!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.