Vespa-Ciao.NL
:: Jeroen’s Zelfbouw Mini Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Jeroen’s Zelfbouw Mini Ciao

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 144)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Ik hoop dat deze niet doodbloed of bij het grofvuil verdwijnt, dit is echt een nette mini aan het worden…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

pepko
      Donateur

i’m afraid it has already happened tonni…

ritze
        Bijdrager

😐 hij hoeft em alleen maar in mekaar te zetten

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

pepko
          Donateur

Jeroen :
            zodat ik straks rustig onderdeel voor onderdeel strak kan gaan maken met plamuur.

bijna 😛

Robertez
            Bijdrager

Hopelijk dat de topic starter alleen vergeten is zijn perso te updaten.

Edjuh
              Bijdrager

Jeroen is een lid van het eerste uur: Registratie datum : 2005-09-26 , nou 2e uur dan.

Dus ik vind dat we hem iets meer vertrouwen moeten geven : -)

En deze mini is te mooi om niet af te ronden.

Jeroen
                Topic starter

Dat is nog eens toevallig, het project was bijna aan een update toe en hij staat ineens tussen de laatst bekeken project topics!

Ten eerste deze mini wordt zeker afgemaakt!!! Heb er natuurlijk niet voor niks zoveel tijd aan besteedt.:!

Ik heb nu net mijn propedeusejaar achter de rug, een jaar waarin ik hard heb moeten werken en dus weinig tijd heb gehad voor mijn project. Al het werk is niet voor niks geweest, want ik heb alle vakken gehaald:D

Naarnaast heb ik de tijd die ik nog had gestoken in het aanleggen van onze nieuwe achtertuin.

…voor je het weet ben je weer een jaar verder. Vorige week had ik eindelijk niks meer aan mn hoofd, betreft school. En ben ik ook direct weer aan mijn mini-ciao verder gegaan! Hier heb ik wel naartoe geleefd.

Als dr geen grote vooruitgang is, plaats ik ook niet zo snel een update, maar ik heb het hele jaar wel gewoon op de site rondgeneust hoor;)

Over vooruitgang gesproken:Ik ben momenteel druk met plamuren en schuren, zijn toch heel wat lagen nodig om alles perfect te krijgen. Steeds zie ik weer nieuwe oneffeheden, wat dat betreft ben ik erg perfectionistisch…en dat vreet tijd!

Het zou ideaal zijn als ik de onderdelen deze week al in de primer krijg, want volgende week ga ik alweer op vakantie. Een week naar Turkije-Alanya. Dus als ik terug ben wil ik zo snel mogelijk van start gaan met spuiten.

Als dat eenmaal gebeurt is komt het einde inzicht!

Tot zo ver mijn update om jullie even op de hoogte te brengen.:thumb

VespaChopper
                  Donateur

Kijk eens aan. Post ik een bericht erop zonder te weten dat het al een jaar oud was en nu zit er weer leven in 🙂
                    Maar dan nogmaals, ziet er tot nu toe (wat ik op de foto’s zie) al veelbelovend uit!:thumb

Jeroen
                    Topic starter

Zo, eerst weer even het stof van dit topic blazen…:con

Mijn laatste bericht was op het begin van de zomervakantie, toen ben ik dus gestart met het strak maken van alle onderdelen. Kort samengevat: misselijk veel werk!!!

Ben zoiets de hele zomervakantie bezig geweest daarmee, door de uithardingtijd kun je ook niet opschieten, steeds als je wat gedaan hebt moet het een dag rusten.

Na veel plamuur, spuitplamuur en primer was eindelijk alles strak en kon het spuiten beginnen. Toen was de zomervakantie inmiddels weer voorbij.
                      Het frame was perfect gelukt! Maar toen ik later de overige onderdelen onder dezelfde omstandigheden ging spuiten kwam er veel rotzooi in de lak, daardoor het één en ander opnieuw moeten doen. Het resultaat was toen gelukkig stukke beter…

Kortom het ging allemaal niet over rozen, maar ben erg blij met het resultaat:), de foto’s:

Achternaaf ververst en gezandstraald samen met nog wat onderdelen, en voorzien van een laagje verzin ter bescherming en om het makkelijker schoon te houden.

Wielen klaar voor montage voorzien van nieuwe Schwalbe bandjes.

Inmiddels zit het frame al in elkaar en ben ik met nog wat dingetjes bezig. Komend weekend nieuwe update met o.a. het geassembleerde frame.;)

Helios
                      Bijdrager

Super vet! :thumb
                        Een lekker fris oranje kleurtje ook. En in combinatie met witte velgjes altijd mooi! (Mijn racer heeft zelfde kleuren) 😛

Gaat een mooie mini worden.

Tonni
                        Moderator

In mijn ogen: Echt de mooiste mini ooit !
                          Super mooi met alles op schaal.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Bijdrager

Tonni :
                            In mijn ogen: Echt de mooiste mini ooit !
                            Super mooi met alles op schaal.

Niks aan toe te voegen, idd haast orgineel zo:thumb

Docs
                            Donateur

Das lang geleden 😮 Mooi dat je er nog steeds mee bezig bent :thumb
                              Benieuwd naar het eindresultaat 8)

TJOEP
                              Donateur

Tering jeroentje! Dat heb je wel erg mooi gedaan, met veel customwerk. Dacht dat alleen ik zo gek was! ‘K kom maar eens kijken…

beun_ciao
                                Bijdrager

Mooie mini aan het worden, zeker een stuk mooier dan alle andere mini’s die ik ooit heb gezien:thumb
                                  Kom je ook van Baarlo?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 144)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.