- Dit onderwerp bevat 185 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door Alain….
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 augustus 2007 om 00:08 #450095
@woe 3 foto uitsteeksel aan de onderkant goed kijken.
en anders zou hij nog altijd als een soort jerrycan kunnen gebruiken . dus slang erin stoppen eraan zuigen en snel in je tank steken. vacuum/ zwaartekracht effect.
maar hoe ga je de benzineleiding verbinden jeroen? een t-stuk?
24 augustus 2007 om 06:29 #450096@ woe en kansloos, onderaan zit ook schroefdraad en daar komt een normaal benzine kraantje in! hehe
24 augustus 2007 om 16:06 #450114haha, zo dom ben ik ook weer niet Woe:lol bovenaan die schroefdraad moet de benzine erin, en onderaan (zie je inderdaad niet zo heel goed op de foto) kan gewoon een standaard ciao kraantje opgedraaid worden.;)
en kansloos, ja gewoon met een T-stukje.
9 september 2007 om 16:33 #450478Update:
Al het plamuurwerk is nou af, was nog aardig wat werk, maar nu is het ook mooi strak allemaal8):

het wordt nu in de primer gezet zodra die kameraad van mij tijd heeft, hoop volgend weekend:con
heb ook nog een leuke aanwinst erbij: Eurocilindro watercooling:D
ik heb de nog nieuwe set van pier gekocht, hij had um niet meer nodig.
binnenkort ook bij JMPB-shop een bestelling doen, onder andere malossi vario en toebehoren.
9 september 2007 om 16:37 #450479boh geak dat ding is hendig mooi afgewerkt met dat plamuur:o moet het ook nog maar eens fatsoenlijk afwerken is niet echt mooi gedaan maar ja miss nog tips?:P en lc setje is wel nice man net nieuw of wat?
vind het echt een vet ding;):)=)
9 september 2007 om 16:37 #450480Schitterend werk!
Op de 2e foto is het net een pepermuntje!
LC setjes mag ik ook graag zien.
9 september 2007 om 17:19 #450483bedankt voor de reacties.
@reiniero: het resultaat mag er inderdaad wezen:) en ja tips…alles is zeker 3 keer geplamuurd ofzo en steeds weer bij schuren, en spuitplamuur als finishing touch. je moet er gewoon de tijd voor nemen;)
en ja hij is nog nooit gebruikt, had jaren bij een brommerzaak hier in de buurt gelegen in ut magezijn.9 september 2007 om 17:33 #450484zou je mij eens de maten kunnen geven van die beugeltjes want ben daar al heel lang naar opzoek
gr Kenny
nice plamuurwerk
9 september 2007 om 17:58 #450485Jeroen :
Update:Al het plamuurwerk is nou af, was nog aardig wat werk, maar nu is het ook mooi strak allemaal8):
foto’s
het wordt nu in de primer gezet zodra die kameraad van mij tijd heeft, hoop volgend weekend:con
heb ook nog een leuke aanwinst erbij: Eurocilindro watercooling:D
ik heb de nog nieuwe set van pier gekocht, hij had um niet meer nodig.foto
binnenkort ook bij JMPB-shop een bestelling doen, onder andere malossi vario en toebehoren.
Hallo,
ik vind je Frame onwijs vet.
Misschien wil ik het frame wel van je kopen,
als je me via de PM zegt wat je ervoor vraagt?Gr
edit aa-t:
gelieve geen foto’s onnodig te quoten..
denk ook dat hij dat niet wil verkopen…9 september 2007 om 17:58 #450486aste:

als je meer moet weten meld je me maar ff aan op msn.
9 september 2007 om 18:09 #450487tof werk jeroen, heb je al getest of die lek(benzine) dicht is?
verder erg mooi!
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel9 september 2007 om 18:56 #450488ja voordat de buis vast zat al, er zijn schotjes in gelast, zodat de buis opzich al waterdicht is en niet afhankelijk van de lasse op het frame.
9 september 2007 om 19:57 #450506Kewl ziet er erg netjes uit strak afgewerkt met plamuur is erg goed , jammer genoeg kan dit bij coaten niet 🙁
9 september 2007 om 19:59 #450507Jeroen :
aste:

als je meer moet weten meld je me maar ff aan op msn.
kijk aanzoiets heb ik nu wat, zijn ze beiden hetzelfde?? en hoe dik is het metaal wat er voor gebruikt is?
heel hartelijk bedankt jeroen
9 september 2007 om 20:10 #450509KennyVespa :
Jeroen :
aste:als je meer moet weten meld je me maar ff aan op msn.
kijk aanzoiets heb ik nu wat, zijn ze beiden hetzelfde?? en hoe dik is het metaal wat er voor gebruikt is?
heel hartelijk bedankt jeroen
hey kenny, ja zijn allebei het zelfde en de dikte vant metaal weet ik niet gok 0.2 mm a 0.4
groeten
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.