Vespa-Ciao.NL
:: Jeroen’s Ciao project

Home Forums Perso’s Projecten Jeroen’s Ciao project

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

ik zou die stang gebruiken voor reserve als de reserve op is 😛 best handig want ik rij vaker op reserve en dan is ie op en heb ik niets meer :con

maar echt leuk bedacht ziet er ook wel mooi uit zo 😛

Jeroen
      Topic starter

bedankt voor de reacties.

ik heb het even berekent: 0.24 x 0.24 x pi x 6 = 1.086 Liter, heb je toch aardig wat reserve benzine.
        hij gaat inderdaad pas open als de hoofdtank leeg is.

ik haal wel iets van de draad af, maar ik moet uitkijken dat het niet te krap wordt voor de las.

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

hou je ook rekening met de binnenkant ? dat het niet roest ofzo ?

of dat je allemaal troebel in je (2e) tank hebt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Jeroen
          Topic starter

ik ben er eerst met een plumeau door gegaan voor wat zandstof eruit te halen, daarna door gespoten met water, en toen nog een doek met terpentine erdoor heen. dus dat zit wel snor 😀
            ohja en roestig is die niet.

Jeroen
            Topic starter

update

vanmiddag heb ik nog een ideetje voor de brommer uitgewerkt:

is hetzelfde gaas als wat op het treeplankje komt (ook van de oude strijkplank:lol). het zit gewoon met 3 m4 boutjes vast, omdat ik het misschien nog eens wil verwijderen. ik moet het eerst nog eens zien in het geheel straks.

het gaas zal in ieder geval oranje worden, ik zit wel te denken om er dan een zwart logo of iets dergelijks tegen aan te maken.

N!CKs

het ziet er wel vet uit:thumb
                maar dan zou ik het treeplankje weghalen anders wordt het daar te druk met het racegaas;)

reiniero
                Bijdrager

ja ben het eens met nicks op et plankje is beetje te is niet slecht maar zou het zelf niet doen… maar wel een vet idee;)

Jeroen
                  Topic starter

dat is ook een beetje de reden warom ik het niet las, omdat ik het ook een beetje te veel vind storen met het treeplankje.
                    als hij verder af is kan ik altijd nog 1 van de 2 weglaten,
                    of het gaas op het treeplankje kleiner maken, alleen boven op, dat scheeld ook al veel denk ik.

reiniero
                    Bijdrager

ja kun je ook doen gewoon wat uitproberen maar ziet er vet uit hoor dat gaas;)

N!CKs

je kunt ook bv: een merk/logo uit het treeplankje zagen en dan racegaas eronder doen. dan scheeld dat ook veel:D

Jeroen
                        Topic starter

dat is inderdaad ook een optie, maar eerst met de rest verder, hoop dat deze week de buis gelast kan worden, heb zelf namelijk alleen een electrode lasapparaat en die is niet zo geschikt hiervoor.

heuvel85
                          Bijdrager

ziet er leuk uit!!

Toad
                            Bijdrager

origineel allemaal hoor 🙂 keep up the good work :thumb wil em zeker zien als ie klaar is 😀

Jeroen
                              Topic starter

toad: nou te zien krijg je um hoor:thumb

Update

afgelopen week ben ik begonnen met het plamuur werk, zoals je ziet heb ik verschillende dingen dicht gemaakt:

ook heb ik gezorgt dat het spatbordje mooi aansluit en evengoed verwijderbaar blijft:

en het het tomosvork kroon stuk aangepast, slot verwijderd en het verzonken woord TOMOS weg geslepen:D:

ik heb wel nog wat minder nieuws, degene die de buis last, is vrijdag op vakantie gegaan en komt komende vrijdag pas terug. 🙁

verder kan ik nu dus niet veel meer doen dan het frame alvast ligt opschuren, en de geplamuurde plekken gladmaken met spuitplamuur. en de roosters moeten nog een beetje bijgewerkt worden.

zo dit was ut weer voor nu:|

N!CKs

okej, het ziet er goed uit allemaal:thumb
                                  de kroonplaat ziet er ook beter uit zonder het woord tomos:lol
                                  ga zo door

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.