- Dit onderwerp bevat 185 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door Alain….
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 oktober 2006 om 02:41 #442887
Hij is supergaaf en het spatbord achter zou ik ook graag willen namaken. Hele coole bak hoor!
Persoonlijk vind ik het stuur nooit mooi, dat maakt het toch altijd weer dat dames brommertje! Maar goed, zo heeft iedereen wel wat te zeiken,,,,,:lol
Ik ben benieuwd als alles af is?
8 oktober 2006 om 02:44 #442888Hij is wel een beetje traag 🙁 64km met speedengine en 70 malossi schiet niet echt op.
8 oktober 2006 om 10:52 #442889dat vind ik erg vaag, dat hij met speedengine en 70 malossi 64 haalt, ik haal al 74 met originele carters bewerkt, en hij heeft dan nog speedengine..? rest vn de setup is ongeveer hetzelfde op krukas na..zijn je zuigerveren niet beetje gaar?
8 oktober 2006 om 13:01 #442890nou maar een update’je dan:D
Er is niet zo heel veel meer gebeurd, ik ben nog een speciaal treeplankje het maken, daar post ik binnenkort wel een foto van. Verder nog wat dingetjes gekocht zoals een fatsoenlijke benzinekraan, zijsteunder koplamprooster en een tankstrip. Die strip moet oranje worden, maar rubber spuiten met hoogglans zal niet zo’n succes worden denk ik:con
Ben ook nog bezig geweest met het regelen van een 70 polini en sp uitlaat, maar helaas heeft die jonge mij opgelicht, na veel bellen gelukkig grootste deel van het geld terug gekregen:(
en over de snelheid, is lang geleden dat ik de top getest heb, denk dat 70 ook wel te halen is, ik had er maar een goedkopen fietseteller op, dus ik weet niet of die juist was.
Ik zelf dacht dat de snelheid zou liggen aan de malossi cilinder, omdat ik de poorten van de speedengine niet wil aanpassen:?? Ik zal binnenkort us gaan testen wat de top is. (btw: met de zuigerveren is niks mis.)ook nog ff over de achterkant, de nummerplaat zou eventueel onder het zadel komen, en boven de brug naast de stang, wilde ik aan beide kanten een klein rood lichtje doen, dan is die al wat minder naakt!
verder bedankt voor de reacties!
20 oktober 2006 om 17:02 #443096Ik heb nou eindelijk een vario klok!!=) dus geen geknommel meer met snorklok ombouwen enz. want een busje draaien voor over de as gaat wel, maar het tandwiel naast de lange as heeft één tandje meer dan die in een vario dus zul je toch vario vertanding moeten hebben, want dat past niet.

ik ging een bravo met vario en kickstart halen (dacht ik), maar de vario was die kwijt en kickblok had die ook niet meer, maar gelukkig zat de vario klok gemixt tussen 4 andere klokken in onderdelen:D
Hier ook nog een foto van mijn treeplankje, moet nog wel wat afgewerkt worden en uiteindelijk oranje worden.

laat maar horen wat jullie er van vinden.
20 oktober 2006 om 17:06 #443097Hey ziet er echt wel aardig uit. Hoe heb je trouwens dat racegaas zo vast gezet?
20 oktober 2006 om 17:51 #443099Ziet er leuk uit.
Ik zou alleen je hele kappenset oranje maken, ziet er volgensmij veel vetter uit!20 oktober 2006 om 18:40 #443100@ciaoracer: zit nog niet vast maar wordt geschroeft of gepopt.
bobbie: was eerst ook de bedoeling dat de kappe oranje werden maar ik heb besloten dat niet te doen omdat die toch al zwart zijn en omdat je daar steeds met je voeten bij zit enz dat het snel beschadigd, maar er komen nog wat meer oranje dingetjes op.
20 oktober 2006 om 18:46 #443101Mss een domme vraag maar hoe schroef je zoiets vast?
20 oktober 2006 om 19:48 #443102Leuk gedaan met dat treeplankje:) ik zal hem maar goed vastzetten, anders loopt mij mischien weg:P
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno10 december 2006 om 18:20 #443969update!!
nou het is weer tijd voor een update, is alweer een tijdje geleden.:)
ik heb een proma circuit gekocht (2ehands) ziet er wat beter uit, dan die gare top one!
hij rijdt er als een zonnetje me!
Er zit nu ook een zijstandaard op, en custom-made voetsteuntjes,
naar eigen ontwerp, maar wel helemaal gedraaid door een klasgenoot van mij!
ze zitten vast met een M14 schroefdraad door het frame heen.
ik vindt ze zeer mooi geworden8):
hier onder nog 2 foto’s van hoe hij er nu bijstaat, zoals je misschien ziet moet het remgedeelte nog oranje gemaakt worden, omdat de andere die wel gespoten is niet bleek te passen:| (wielen kwamen van een bravo).

Verder moet de bekabeling nog inorde gemaakt worden, voorlicht enzo, achter komt waarschijnlijk een mountainbike lampje op batterij. ik heb ook nog 2 neon sticks liggen die eigenlijk voor de pc zijn, die wil ik er ook nog ondermaken.

Het rooster voor op het treeplankje is ook verder opmaat gemaakt, maar moet nog oranje worden.
nou dit was het zo’n beetje voor nu!
laat maar horen wat jullie ervan vinden…
10 december 2006 om 18:25 #443970dat achterspatbord is mooi gedaan is cker wel masterlijk
10 december 2006 om 18:25 #443971Treeplankje mooi gedaan! Lak ziet er ook goed uit, maar het geheel bevalt me toch niet helemaal, vooral op de 2e foto van onder, met dat rare achterspatbord ziet het zadel er zo lomp uit, beetje uit verhouding.
Maarrr toch goed werk.
10 december 2006 om 18:35 #443972ja vind ik ook een beetje dat het zadel op zo’n kale toren staat:) is de bedoeling het kenteken onder het zadel te hangen, dat het er wat minder kaal uit ziet, en licht komt daar ook nog ergens, het zadel zit er al helemaal in..
10 december 2006 om 18:56 #443973Maak je een versteviging dan ziet het geheel er direkt veel beter uit!
Voor de rest mooi beesje
En wat heb je nu precies op je treeplank? Gaas? Kan je je voeten er nog wel normaal op houden? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.