Vespa-Ciao.NL
:: Jeroen’s Ciao project

Home Forums Perso’s Projecten Jeroen’s Ciao project

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 186)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kartingbob

Mooi werk hoor , ziet er profesioneel uit:P

wheelieking89
      Bijdrager

jha dat spat bordje is zeker UNIEk en MOOOi

aleen die cross mensjes op ciao cross club hemmen heb tog ook ongv zow ??

TJOEP
        Donateur

Nope, is helaas niet uniek.
          Ik had het ook op m’n vorige vespa, en dat weet Jeroen ook goed :boos.
          Nee maakt me niet uit.
          Op de vespa die ik nu rij zal het zeker ook weer komen. Maar dan iets langer, want met het spatbordje van jeroen word je nog zeiknat…

Jeroen
          Topic starter

iedereen bedankt voor goede reacties:) ik ga um zo snel mogelijk in elkaar zetten!

@edjuh: neej is gewoon metaal verf op alkydbasis.

@tjoep: ik heb het inderdaad een beetje bij jou afgekeken, hij is wel wat korter en iets meer omhoog.
            nat zul je wel worden ja, maar ik heb gewoon gekeken naar welke afstand ik het mooiste vond.

TJOEP
            Donateur

Deze lengte zal inderdaad het mooist zijn.
              Maar ik moest ‘m ook nog functioneel houden.
              De vespa die ik nu heb krijgt zelfs een langer spatbord als die vorige van me, want daar werd je toch nog nat op…

Jeroen
              Topic starter

ff een update’je.
                ik heb het frame in elkaar zitten en ga zo snel mogelijk weer verder met monteren:

kartingbob

Ziet er echt heel stoer uit… mooi gedaan
                  Welke kleur worden de kappen??

murkus
                  Bijdrager

zonde van dat gele ding voorop koop stickers alsjebleift:P voor de rest vet komen er nog meer oranje detailsop?

kartingbob

Hoeft er niet eens meer op straks toch?! Als je een kenteken heb tenminste

pier
                      Bijdrager

kartingbob :
                        Hoeft er niet eens meer op straks toch?! Als je een kenteken heb tenminste

Die hoeven der inderdaat niet meer op als er een kenteken op zit :!

Jeroen
                        Topic starter

de kappen was de bedoeling om die oranje te maken, maar nou ben ik weer het twijfelen, want ze zijn orgineel al zwart, dus ik maak um eerst verder af en dan bekijk ik of ik de kappen nog spuit.
                          verder oranje details: helft van het balhoofdkapje, koplampgril en de remhouders waarschijnlijk ook nog.

@pier: dat wist ik niet, want ik vind het ook lelijk uitzien dus die gaat er meteen weer af!

Jeroen
                          Topic starter

nou is hij grotendeels af, het in elkaar zetten is gelukkig allemaal goed verlopen.
                            er moeten wel nog wat meer oranje onderdelen op, zoals koplampgril, treeplank, remhouders en misschien zo’n strip over de tank. ook moeten er nog een zijstandaard en voetsteuntjes op komen en nog wat kleine dingetjes.

hier de pictures:

zoals je ziet moet het remgedeelte van het voorwiel nog gespoten worden, omdat de andere niet paste, want de wielen kwamen van een bravo en ik had er verder niet meer aan gedacht om die te wisselen.:'(

verder krijg ik volgende week een 70 polini cilinderset gietijzer en een polini sp binnen (2ehands).

laat maar horen wat jullie er van vinden.
                            ideeen en tips hoor ik ook graag!

hansieb
                            Moderator

Hijs een beetje naakt aan de achterkant vind ik, beetje wannebe racer 🙂

pier
                              Bijdrager

Hoe zit het nog met updatejes ofzow 😀 bent wachten op nieuwe shit

JL
                                Bijdrager

ik vind die achterkant juist vet :D… die zijstandaard is wel nodig ja… strax valt ie nog om :(.. voor de rest is tie mooi:thumb

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 186)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.