- Dit onderwerp bevat 185 reacties, 49 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door Alain….
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 november 2008 om 14:59 #434642
ziet er vet uit man 😉
9 november 2008 om 16:18 #434644Mooie brommer hoor!:) Alleen lijkt die voorvork nou zo hoog of issie dat ook?:P
9 november 2008 om 17:54 #434649naijs 😀 je bandjes zien er echt super uit! echt mooie bandjes. de rest van je brommer is natuurlijk ook mooi 😛
9 november 2008 om 17:56 #434650Tof alleen achterspatbordje nog 🙂
9 november 2008 om 18:00 #434651ziet er erg gelikt uit!
ga je er nog wel een voorlamp op zetten? want dat is namelijk erg leeg nu daarvoren:P
voorvorkje is die van een a35 eh? jammer dat die zo hoog is, ik heb die namelijk ook:(9 november 2008 om 18:16 #434652nog een door pier gemaakte actie foto:D:

blijft weinig ciao over zo:pestHaha, ag het is ook maar een kleine brommer he! en ik vondt hem er in het echt toch beter uitzien dan op de foto’s vooral met die voorvork dat valt me nu pas op, nu ik het op de foto zie. in het echt zag je er niks van.
Ga zo door!
9 november 2008 om 18:18 #434653bedankt voor de reacties,
>bartje en diac: de voorvork is van een tomos a35, en ja ik vind um ook wat hoog, het is mooier als het frame recht komt te staan. Ik ga hem denk ik ook wat inkorten, zoals ciaoracer’s howto.
>timo: de banden waren al gebruikt en wat dof, ik heb ze behandeld met motip tyreshine, werk echt fijn. nu zijn ze weer mooi zwart en glanzend.
verder moet er nog veel aan gebeuren, achter- en voorspatbord moet ik nog gaan aanpassen denk ik, het achterspatbord kort ik misschien nog wat in want hij is vrij lang zo. ik heb um alleen ff los erbij gehouden. ik zal hem eens goed bevestigen dan is het misschien al anders. en het voorspatbord zag niet echt uit zoals ik um nu gemaakt heb ik zal hem er ook nog eens opzetten voor een foto.
verlichting enzo moet ik nog kijken of dat erop komt, nu ga ik eerst het kapwerk inorde maken.
9 november 2008 om 19:39 #434655
n!ck*shansieb :
Zonder cilinder heb je niks aan de set.zou je hier eigenlijk ook een watergekoelde kop van kunne maken, als je er een plaat voor maakt ern op last ofzo? of zou dit niet gaan?
10 november 2008 om 12:48 #434664klopt jeroen
ik had dezelfde voorvork in mijn ciao
stond ook zo hoogmaar verder mooie brommer krrl;)
10 november 2008 om 15:55 #434665n!ck*s :
hansieb :
Zonder cilinder heb je niks aan de set.zou je hier eigenlijk ook een watergekoelde kop van kunne maken, als je er een plaat voor maakt ern op last ofzo? of zou dit niet gaan?
zou ik niet echt gaan proberen. ten eerste heb je heel veel kans dat hij lekt. of je cilinderkop trekt scheef en lekt alsnog (met veel geluk op 2 plaatsen zelfs). beetje verspilling van al je werk.
10 november 2008 om 20:24 #434678
Tom ciaoals die gaat lekken moet je die daarna op die plaatsen weer lassen 😉
En van die tank in de stang is een goed idee voor een olietank bij een mix-blokje
Wel mooie brommer
k zie je misschien nog wel eens rijden hier in de buurt11 december 2009 om 18:30 #456466…zo eerst maar eens ut stof van het topic blazen!:lol
We zijn nu alweer een jaar verder, sinds mn laatste update. Het project heeft veel vertraging opgelopen door andere dingen.
Ik had vorig jaar na de zomer eerst een half jaar stage, dus lange dagen en niet veel zin/tijd in het project.
Daarnaast had ik nog 2 opknap Ciao’s staan, die wilde ik toch eerst helemaal inorde gemaakt hebben voor ik met ut project verder ging. En er zijn nog wel wat andere dingen tussen gekomen…
Ik heb in die tijd ook niet veel meer op ut forum gekeken.Tussen door wel af en toe wat dingetjes voor het project gedaan, maar dat schoot niet echt op, een tijdje geleden ben wel weer flink begonnen toen wilde ik ook meteen alles in orde maken, want ik was toch vast besloten het af te maken!
Dus zie hier ut resultaat:

Wat is dr allemaal gebeurt:
– alle kabels inorde gemaakt.
– nieuw voorspatbord met beugel gemaakt, het andere wat ik op het oog gemaakt had was echt lelijk.
– spatbord en kabelgoot zwart gespoten.
– demper gepolijst en uitlaat verder klaar gemaakt.
– treeplank gaas aangepast voor op een normaal kapje ipv mix, nu zitten de ruitjes ook symetries.
– gaas en reservetankdopje geprimerd en oranje gespoten.
– motorblok eronder gehangen etc.
– plaatje gemaakt voor bevestiging mix-balhoofdkapje.
– beugel gemaakt om de CDI vast te zetten. (ja, gaten boren in het frame kan ook:D)Dat was het wel in grote lijnen…
Ben zelf erg tevreden over het resultaat!;)
Een eventuele volgende stap is verlichting enzo, hoop nu weer wat actiever te worden op het forum.
Ben nu in ieder geval weer dagelijks op de site te vinden.:)Reacties zijn welkom.8)
11 december 2009 om 18:44 #456467Zeer nice! vet hoe dat gaas van je treeplankje overloopt in het gaas over je achterwiel. persoonlijk zou ik (oranje) stickers bij de tankinhammen en 5 spakers erop zetten, dat maakt hem helemaal af maar dat is natuurlijk eigen mening eh:P
zit er trouwens kenteken op?
11 december 2009 om 18:50 #456468nee dr zit geen kenteken op, mss helaas…maar je kunt er toch nooit echt legaal oprijden.
stickers kan mss nog een keer bij de tank, maar vind het zo ook prima.
11 december 2009 om 18:55 #456469Leuk brommertje, mooi strak en zit ook echt mooi in de lak. Handmade ziet er ook super uit!:)
@ Gijs, hij heeft geen tankinhammen meer:lol
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.