Vespa-Ciao.NL
:: Jelle’s SI

Home Forums Perso’s Projecten Jelle’s SI

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

die had ik niet liggen..:p..heel veel spuitbussen heb ik hier staan, en dat waren van die setjes en vond het een hele mooie kleur, dus toen maar ff de brommer ermee gespoten..:P

Jelle89

Update 12 mei:

zo staat ie erbij..gaat binnen een weekje of 2 op marktplaats en hier op de site, want hij wordt verkocht..;)..

kjeld
        Bijdrager

ik vind em wel netjes geworden binnekort es in t echt bewonderen 😛 alleen vind ik t minder dat je je standaart hebt meegespoten (maar dat ben ik). Ga je je kappen trouwens nog spuiten?

Jelle89

nee die blijven natuurlijk grijs..:p..

timschilders
            Bijdrager

waarom voorvelg grijs en achtervelg wit?
              of lijkt dat op de foto

edit : nee licht aan het light

R.oel !

jaa is wel netjes geworde jelle, wel zonde dat je m weer gaat (moet??) verkopen.. achja heb je wel meer geld voor je ciao he 😉

Jelle89

moet weg..:(..

Jelle89

update:

vandaag geprobeerd aan te rennen, maar gaat niet meer aan:(
                    binnenste van de koppeling draait niet mee
                    blok al eronderuit gehad, vliegwiel er gehaald, dacht dat het spietje over was, weer in elkaar gezet..vonke goed en draaide weer goed, koppeling erop alles aangedraaid, en nou wil ie weer niet..als ik met het binnenste van me koppeling wil draaien die plaat met koppelingssigmenten, gaat dat niet..met boormachine geprobeerd..gaat superstroef..wat kan dat zijn..spietje is goed, die ring zit er ook op tussen de koppeling en ut vliegwiel maar hij draaid heel stroef en draaid dan dus niet mee..oja..en ik heb een heel klein beetje speling op me krukas..is dat erg?

wat kan dat zijn…..?????…..

Marcc
                    Bijdrager

zuigerveren…

Baz
                      Bijdrager

vorige keer liep die plastic bescherm kap die bij je vliegwiel zat tegen me vliegwiel aan en draait er ook nix meer, mssn is dat et?
                        Draait je vleigwiel wel? heb je dat ringetje achter je koppeling mssn verkeerd om?

Jelle89

nee..want als ik het blok eraf heb, draaid alles goed, hoor je ook dat ie gewoon compressie heeft..en zet je hem dan erop met koppeling draaid ie ram slecht..& die ring achter de koppeling zit goed om..

R.oel !

klinkt dom, maar pakt de “aanloopkoppeling” wel, want ik had het blok eerst wat ver naar voren staan, dus stond de v-snaar heel strak, en toen wou die ook niet aan… draaide de koppelingshuiswel, maar de krukas enzo niet..

Wouz-LwB
                            Donateur

wanneer is ie voor het laatst gereviceerd ? kan wezen dat je lager etc fokt zijn

Kay
                              Bijdrager

Dat blok was 3 weken geleden PERFECT ik was erbij toen hij hem kocht en er zat toen nergens speling op dus lijkt me raar dat een lager kapot is.

Jelle89

R.oel ! :
                                  klinkt dom, maar pakt de “aanloopkoppeling” wel, want ik had het blok eerst wat ver naar voren staan, dus stond de v-snaar heel strak, en toen wou die ook niet aan… draaide de koppelingshuiswel, maar de krukas enzo niet..

me snaar staat redelijk strak..heb als ik hem inknijp +/- 1 cm ertussen erin..en het huis draaid wel..dan klopt..startveren zijn eruit..blokje was ook perfect..dat weet ik zelf ook..maar heeft wel een beetje speling..weet niet of dat erg is, maar hijs tog voor de verkoop..en hij liep goed..maar moet ik dan morgen nog maar eens naar kijke..

offtopic..kay je uitlaat klopt niet..je hebt nou weer je serpentje eronder..:p..volgens mi heb je daar die 58.9 mee gehaald lijkt me..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.