Vespa-Ciao.NL
:: Jelle’s SI

Home Forums Perso’s Projecten Jelle’s SI

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

update:

mooi in de grondlak,

morgen word ie mooi blauw..:P..

Baz
      Bijdrager

Ziet er strak uit :thumb alleen zitte 2 zwarte stippies op :con zijn het nou stofjes of gaatjes?

@team wasted .22 is 5,5mm met een luchtbuks mijne is 4,5mm en schiet keihard.Soort van 2de hobby na brommertjes 😛

timschilders
        Bijdrager

welke kleur blauw ga je hem spuiten? heel licht blauw? babyblauw? donkerblauw?

barry
          Donateur

Baz :
            Ziet er strak uit :thumb alleen zitte 2 zwarte stippies op :con zijn het nou stofjes of gaatjes?

@team wasted .22 is 5,5mm met een luchtbuks mijne is 4,5mm en schiet keihard.Soort van 2de hobby na brommertjes 😛

Ik heb 2 full-competition luchtdrukgeweren van Diana.Dit schiet hard+ongelooflijk zuiver.
            Hiermee schiet ik op 15 & 20 meter het kopje van een lucifer dat tussen je tanden zit.
            met een Colt.44 schiet je grote gaten,maar door de grote terugslag niet zo zuiver.

hansieb
            Moderator

barry :

Baz :

Ik heb 2 full-competition luchtdrukgeweren van Diana.Dit schiet hard+ongelooflijk zuiver.
              Hiermee schiet ik op 15 & 20 meter het kopje van een lucifer dat tussen je tanden zit.
              met een Colt.44 schiet je grote gaten,maar door de grote terugslag niet zo zuiver.

Heb je een colt 0.44 met life rounds?
              Wat zijn Life rounds?????

Jelle89

timschilders :
                welke kleur blauw ga je hem spuiten? heel licht blauw? babyblauw? donkerblauw?

Heel speciaal, heb daar setjes van..tussen licht en babyblauw in denk ik..:p..hendig mooi..:D..

Jelle89

utdate

hier is mijn spatbordje dan..:D..dalijk ff bobine halen en 50cc zuiger..want de autisa is eronderuit..:p..back to originelly:P..en kijke voor barry zun variokappen..:)..

laat weten wat je ervan vind..het is eigelijk de kleur die je bovenop ziet, de rest is beetje te licht, zoals boven op ziet het er uit..;)..(komt door flits van camera)

barry
                  Donateur

sjiek gespoten manneke.Breng zondag ook mee,zodat ik ze live kan zien.
                    VERGEET MIJN KAPPEN NIET Hé.

Jelle89

update:

nou met blanke lak erover nog es nieuwe foto’tjes gemaakt:

laat het me weten..:P..hoe je mun kleurtje vind..:P..

barry
                      Donateur

omdat je mijn kappen niet bijhad vind ik het een homo-kleurtje:((
                        maar omdat ik nen brave zijn,vergeef ik het & vind het echt heel mooi,want in schilderen ben ik niet zo goed.

cittadriver
                        Donateur

zitten jammergenoeg volgens mij wel dikke lopers in bij die gaatjes waar dat rubbertje in komt he. maja kan niet altijd mee zitten

Jelle89

nee dat is redelijk glad, maar hij moet nog een keer beetje worden opgeschuurd met waterproof schuurpapier en wat water..zodat ik beetje sommige lopers eraf heb, en dan nog maar een laagje erover..:D..
                            wordt beter weer dus me frame kan ik ook binnekort spuiten..:D..

cittadriver
                            Donateur

oh is goeie maar ik zie hem wel als hij klaar is denk ik

Jelle89

hier weer meer foto’s van het mooi gespoten frame by Jelle:P

en de brug

laat me weten wat je ervan vind..vind het mooi gelukt en de kleur is nog steeds heel mooi..:P..

timschilders
                                Bijdrager

netjes gespoten,
                                  waarom geen metallic gepakt?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.