Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

@florian:
      Deze ga ik eerst opbouwen met een standaard blokje met een 50cc eurocilindro of 60cc pinasco, zodat ik lekker mild in duitland kan gaan rijden.
      Daarna gaat dit blokje erop:

Mijn citta blokje dus… met 46 pina en calibrata. ZO dat ik daar weer lekker mee kan toeren 😀

Als je voor mij die website hebt, dan kan ik er 1 bestellen…

Wat betreft dat zadel, dat heeft op de foto een beetje vertekenend beeld, op de onderste foto komt het zadel met achterkant gelijk aan achterkant frame (en dat vind ik wel weer wat mooier)

Lastpak
      Bijdrager

kijk hier eens jelle:
        http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/brommeronderdelen-snorfietsen/m622026759-vespa-si-jiffy-zij-standaard-cpl-kwaliteit.html

goed bezig verder en een mooi blokje:thumb.

edit:

goedkoop is het niet, maar ze zijn bijna nergens te krijgen…

Jelle
        Topic starter

Die had ik al gezien… Alleen had gehoopt op een goedkoper adresje, want €25,- + 6,75 voor een zijstandaard vind ik best prijzig…

speedbuxy
          Bijdrager

Ik was een dagje off door een fockende comp dus met terug werkende kracht meld ik ook nog even dat ik voor het zadel naar voor ga:thumb
            En wat meer kleur mag ook wel jelle want dit is gewoon 180graden van wat we je van je gewend zijn:lol

Jelle
            Topic starter

tja soms wil je wat anders he 😉

Ik kan altijd nog de zwarte velgen omwisselen voor witte en of de zwarte wielplaten voor roze…

En er komt nog een gekleurde zakdoek om de voorvork.

speedbuxy
              Bijdrager

Jelle :
                En er komt nog een gekleurde zakdoek om de voorvork.

Als dat een roze word dan ciclus alweer rond want die valt nu lekker goed op:thumb

Martino
                Moderator

Ik vind dat zadel er eigenlijk in beide standen niet mooi bij staan, maar wanneer ik zal moeten kiezen zal ik toch ook voor het zadel naar voren kiezen. Heb je niet nog een compleet ander model zadel welke beter zal staan, bij voorkeur minder lang?

Het toekomstige blokje(KickEvo) staat natuurlijk overal onder, maar met de zwarte details van de cilinder en vliegwiel zeker ook goed onder deze Gritta. Mooi afbouwen en voor duitsland zal de Leo SP ook netjes bij het geheel passen schat ik.

Die Si zij-standaarden zijn al best goedkoop. Je gaat ze niet snel goedkoper nieuw vinden, denk ik.

joelciao
                  Bijdrager

zou een px zadel niet mooier staan?

Jelle
                    Topic starter

Mijn voorkeur gaat uit naar een si mix buddy zadel, alleen vind die maar eens…

Of uiteraard het grillo buddy zadeltje, alleen is die nog zeldzamer.

Maargoed ik blijf wel zoeken en tot die tijd wordt het deze…

Martino
                      Moderator

In dat geval zal ik gewoon gaan voor de beste rijeigenschappen en idd wachten op de mooiere zadeltjes die vast nog wel een keer langs komen.

Wilk1985
                        Moderator

Ik zou het zadel ook naar voren plaatsen, een brommer is gemaakt om te rijden dus dat is toch het belangrijkste! Vindt het zadel verder wel passen bij deze toch al zeer originele creatie 🙂

Die zijstandaard van PSU heb ik ook besteld na lang zoeken naar een goedekopere, op Duitse Ebay kom je hem ook tegen maar daar heb je niets aan qua prijs.

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

klein ideetje jelle.. Misschien dat Billy een stukje tussen een citta standaard kan lassen zodat hij het wel red om goed te komen op gewenste maat ?

Lastpak
                            Bijdrager

Indowess
                              Bijdrager

Jelle
                                Topic starter

@lastpak, dat zadel is niet compleet en alleen voor dit gedeelte wil hij €70,-, ze hadden er 1 bij puchshop nieuw voor 65,- compleet(alleen is die al gereserveerd).

@indowess, ik heb ze al gemaild, thanks

@flennie, Ik wil geen citta standaard die zijn helemaal ruk…

Nog even een fotootje met mijn laatste aanwinst erop (zwarte achterspatbord delen):

Iemand een idee hoe ik witte vlek (spuitbus) van een voor de rest knap zwart voetenplankje afkrijg? Thinner???

15 berichten aan het bekijken - 1,471 tot 1,485 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.