Home › Forums › Perso’s › Collecties › Jelle's collectie
- Dit onderwerp bevat 2,322 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden, 1 week geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 januari 2013 om 21:09 #491890
Hahaha..geweldig:lol
2 februari 2013 om 17:48 #462028ZOw de citta/grillo combi staat er nu zo bij…

Nu alleen nog een achterspatbord en een zadeltje scoren en dan kan ik hem afmaken…
Morgen als ik tijd heb even een blokje bouwen met een 42mm pina cilinder denk ik…
2 februari 2013 om 18:16 #459160Deze combo is wel erg sexy

Alleen wel wennen qua kleur hoor van candy roze naar…uhm hoe noem je die kleur eigenlijks:lol2 februari 2013 om 18:31 #456998Mooie strakke lijnen heeft ie, ze hadden hem zo uit kunnen brengen!! Wat voor stuur zit er nou op?
Ik vindt hem nu al vet!
2 februari 2013 om 18:50 #461962Deze kleur noem ik grouw grijs haha, zal volgende week de ral waaier er eens naast houden…
Het is een batavus stuurtje welke ik van Speedbuxy(tijdens de nieuwjaarstoer) heb gekregen, dus deze heb je al eens gezien… 😉
Heeft iemand een suggestie voor een mooi voorspatbord, vind een citta spatbord niet bij de grillo vorm passen.
Ik zat al aan een NSR spatbordje te denken…
Wat ik ook op mijn rode citta had.
2 februari 2013 om 18:53 #461963Het is inderdaad even wennen. Van opvallende kleuren naar een rustige maar sjieke kleurstelling.
Moet alleen die voorband niet worden omgedraaid?
edit: Ik zeg doen zo’n Honda spatbordje.
2 februari 2013 om 18:57 #461951De voorband, nou ik heb meerdere bandjes liggen waar een frontwheel en rearwheel rotatie opstaat en dat is altijd tegenover gesteld…
Vandaar dat ik altijd de voorband andersom heb..2 februari 2013 om 20:44 #461481
Spulleke!misschien een aero spatbord voor citta?
Ik zou er als ik jou was wel een nieuw model citta koplamp opzetten, lijkt mij wel iets mooier.3 februari 2013 om 01:04 #491463Ik kan het helemaal mis hebben, maar kan me bijna niet voorstellen dat het profiel van het voorwiel gemaakt is om een andere kant op te draaien als het achterwiel?
Verder denk ik dat het originele voorspatbord van een Citta er niet bij staat, maar het NSR spatbord is ook niet alles.
Je vroeg om een suggestie, ik zou proberen om een het grootste gedeelte van het achterste deel van het spatbord weg te halen, en het voorste deel wat kleiner te maken zodat het wat meer aan zou sluiten bij de vloeiende vormen van het frame. Of het deel dat over de voorvork valt weghalen zodat het wat minder “massief” oogt. Hoop dat je ongeveer begrijpt wat ik bedoel 😀
3 februari 2013 om 11:33 #462168Ik begrijp wat je bedoelt… Maar ik ga het spatbord iig niet inkorteb(want anders heeft het spatbord ook geen nut)
Het nsr spatbordje slanker maken is wel een goed idee…
3 februari 2013 om 12:04 #462169
Anoniemnou, jelle heeft gelijk,
omdat er theoretisch gezien,
een optrekkende kracht op je achterwiel komt, die dus in DIE richting grip moet hebben,
je voorband, die werkt dus net tegen, op het moment als je wilt remmen, daarom moet deze andersom, zodat je voorband optimaal grip heeft.21 februari 2013 om 09:53 #459775Ben in dubio…
plaats ik het zadel wat meer naar voren, de zithouding is dan wat beter…(moet ik wel de beugel verlassen)

of laat ik het zadel zoals die is en plaats ik het zadel wat meer naar achteren, dit is wel mooier…

Zal ik de zijkappen grijs maken of zwart?
ps. heeft er nog iemand een si zijstandaard?
21 februari 2013 om 09:59 #459776zadel naar voren vindt ik persoonlijk mooier, en de zijkappen zou ik grijs doen, anders is die van onderen zo zwart.
leuk dingetje is het zo jelle, ben benieuwd naar het resultaat
21 februari 2013 om 10:15 #459507kan je niet een optie vinden dan je beide kan doen? dus een extra beugel of iets in die richting?
21 februari 2013 om 10:58 #458601Zadel naar voren ziet er inderdaad beter uit

Wordt al een mooi ding. Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar wat word de setup?Ps: SI zijstandaard kun je nog gewoon nieuw kopen, zal even de site opzoeken (anders moet je lastpak ff een pm sturen, volgens mij heeft hij de site wel bij de hand)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.