Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

No thanks.
      En ben het wel met hans eens.
      Vind dat een goed voorbeeld! en dan gewoon met Evo-blok en Cali!
      :thumb

Mike

Jelle
      Topic starter

Ja deze kleuren vind ik ook oke alleen vind ik zwart zo saai…

Martino
        Moderator

Toch de Grillo van andere Jelle geworden? Het Grillo projectje waar ik met Javad mee bezig ben staat bij hem thuis. Volgens mij hadden wij al bekeken dat idd de zadelpen van een bravo wel past, maar de verkeerde kant op staat gericht. Mocht ik weer langs gaan wil ik dit wel even nakijken. Voor alleen zwart zal ik ook niet gaan, daar moet nog wel iets anders bij. In jou geval denken wij natuurlijk aan roze.

Happy Grillo building.

Crullie
          Donateur

Dat word weer smullen, Jelle kennende maakt hij er wat moois van.
            Gewoon weer roze met zwarte finisch vlag blokken erop, is goed te combineren met de zwarte kapen lijkt mij.

Veel succes met deze GRILTA

TICKLING BARN

speedbuxy
            Bijdrager

Jelle :
              Ja deze kleuren vind ik ook oke alleen vind ik zwart zo saai…

Iets meer roze mag bij jou idd wel jelle:thumb
              (en zadelpen kan ik morgen wel even voor je opmeten)

Lennaert
              Sleutelbeheerder

Ik zou voor een aantal roze tinten gaan inderdaad dat vind je altijd fijn 🙂
                Wel klaar met de nieuwjaarstour he:pest

Jelle
                Topic starter

roze tinten dat zeker…

Maar de nieuwjaarstoer heb ik nog weinig aan gedaan, heb wel nog even de startlocatie ter plaatse bekeken..
                  Morgen maar even een knappe route uitstippelen..

Moet sowieso daarvoor nog even een brommer in elkaar flansen, want mijn ciao voor dagelijks gebruik gaat veelste langzaamm voor een toertje…

Jelle
                  Topic starter

Weet iemand een adresje in n-h waar ik voor een normale prijs mijn frame kan laten stralen?

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

@jelle

Vriend van me werkt op corus vertelde me dat daar ook straalmogelijkheid is hij is momenteel op wintersport maar zal hem voor je gaan appen.

Jelle
                      Topic starter

Zo ben weer de nodige uurtjes bezig geweest om mijn ciao goed rijdend te laten krijgen… Deze deed sinds donderdag nogal raar…
                        Tig andere carburateurs, luchtfilters en bougies verder ben ik er achter wat het probleem was!

Iemand heeft een bepaald groen goedje(denk dreft) in mijn tank gegooit en daardoor liep hij voor geen meter meer…

Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat dit gedaan is door 2 bezorgers in een businesspost autootje, afgelopen maandag had ik er namelijk 1 uit zijn auto getrokken(bij mijn werk, waar mijn brommer standaard tegen een paal staat) omdat die mongool mij 3x toe afsneed, na enig verbaal geweld besloot ik zijn leidinggevende te bellen over zijn rijgedrag.

En rare groene smurrie in mijn tank is het gevolg hahaha

Wat heb ik hiervan geleerd… Als iemand mij moedwillig afsnijdt, eerst tot 10 tellen en dan gewoon direct het bedrijf bellen i.p.v. verbaal agressief worden.

Wilk1985
                        Moderator

Aardig gek zoiets.

Denk dat je wel raar staat te kijken als er iets groens uit je tank komt ja wat een naaistreek.

Jelle
                          Topic starter

ja en ik maar denken, wat is het toch…

tot dat ik de opgevangen benzine rook, merkwaardig benzine met iets luchtje…

Ach, gelukkig rij ik met een standaardblokje en dat rijdt zelfs op deels dreft haha

Heb zojuist de grillo even helemaal uit elkaar getrokken, ik heb nog nooit een brommer gehad waar spontaan tijdens het losdraaien alle, maar dan ook echt alle boutjes braken.
                            Echt alles is vast geroest, dus dat wordt op het frame het nodige uitboren en nieuwe draadeinden er oplassen…

Er zit zoals het hoort een brommerblok onder met een 12/10 carburateur, echter er zit een 25 km/u luchtfilter op en de pasring tussen carb en blok heeft maar een doorlaat van 7 mm???

Onbegrijpelijk???

Waarom zou een standaard brommer begrenzen…

Weet iemand waar ik een knappe monoshock veer(want deze is helemaal verroest) kan kopen voor een knap prijsje?

Wilk1985
                            Moderator

Ook mijn Grillo had deze 7mm doorlaat, was wel een snor en had ook de 12/10 carb en het snor luchtfilter 🙂

Jelle
                              Topic starter

Oke vaag, maar die van mij is een brommer…

Ik ben op zoek naar een moer waarmee jede schokdemper vastzet, ik heb die van mij moeten doorslijpen omdat jaja het vast geroest zat.
                                Het is een m10 moer met ietsje fijner schroefdraad.

Wie o wie heb er 1tje voor me liggen?

Jelle
                                Topic starter

Ik wil de grillo ook een klein beetje verhogen aan de achterkant…
                                  Wie weet wat voor veer er nog meer inpast (het liefst 2 cm langer dan de originele)?

15 berichten aan het bekijken - 1,396 tot 1,410 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.