Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Kijk eens aan. In mijn verbeelding zag deze er toch nog iets anders uit, maar ik was ook al een tijdje opzoek naar deze foto om als voorbeeld te dienen. Ben ook benieuwd wat jij er van gaat maken Jelle?

Happy building. :thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Best een sexy combo ja:thumb
        En ook lekker wheely gevoelig zo met citta buddy dus das wel een mooi plus punt dacht ik:thumb:lol

@Jelle
        Je weet dat een brom in de bebouwde kom ook maar 30km mag en je dus maar 5km wist boekt tov snor?
        En je raakt je rij bewijs bij een flits kast niet snel kwijt hoor, enige hoe je dit voor elkaar zou kunnen krijgen is als je daar zo aso hard doorheen gaat dat de rechter je oproept om je te komen verantwoorden en je dus ter zitting word geroepen.
        Maar dit gebeurd pas bij grove overschrijdingen of als het je zoveelste keer is.
        Dus alleen laser gun en heter daad kan je ”snel” nekken.

Zeebodem.
        Bijdrager

Gaaf8)
          Ik had hem inderdaad ook anders voor ogen,maar dit ziet er dik uit man.
          Succes.!

Jelle
          Topic starter

@andree, ik werd anders ook mooi opgeroepen om bij de rechter te verschijnen met 67 km/u en geef toe dat is toch een middelmatige snelheid.

Dat de zaak door miscommunicatie werd geseponeerd, is gewoon mazzel hebben…

@zeebodem en martino, ik had de foto al gejelleseerd.
            Het orgineel ziet er zo uit:

speedbuxy
            Bijdrager

Jelle :
              en geef toe dat is toch een middelmatige snelheid.

Dat wil ik wel toegeven maar justitie kan je vanaf 30km overschrijding evt al oproepen om langs te komen.
              Maar voor 100% zeker dat je rijbewijs niet eens ten sprake was gekomen.
              Want ik werd bij de laatste zitting iemand genoemd die in herhaling trad en dus niet wou leren van z,n fouten.
              En daarom werd er bij mij nu eens gedreigd met een proeftijd van 2maanden op m,n rijbewijs.
              Iets wat in de uiteindelijke eis zelfs is komen te vervallen.
              Dus dat rijbewijs pakken ze echt niet zomaar af;)

En vind ik het maar raar als ik je van advies voorzie dat je dan je gefoto shopte brom pic speciaal quote naar zeebodem en martino.
              Naar mijn weten zei ik ook dat het een sexy combo.
              Dus haal daaruit dat je mijn 16 jaar ervaring met 10 talle voor gekomen rollerbank boetes niet kan waarderen dus vind het verder dan wel best blijf maar onnodig bang:lol

Jelle
              Topic starter

Andree vriend,

ik kan vanwege mijn werk het niet maken om een verkeers misdrijf te begaan en in deze tijden is het wel heel belangrijk om je werk te behouden. (Dat is de reden, rijbewijs is maar een bijzaak)
                Als ik nou geen kinderen en geen koophuis met mega hypotheek had gehad, had het me geen zak uitgemaakt en had ik als ik ontslagen zou worden lekker gaan profiteren van de staat(zoals helaas al veelste veel mensen doen).

Maargoed wat zit je nou te zeiken over die foto… Hij staat er toch op.
                Die met roze had ik al vergroot zodat hij op mijnalbum kon en de originele nog niet, vandaar dat ik deze later geplaatst heb! EN als je alles met je smartphone doet, dan gaat het allemaal wat minder makkelijk!

Volgende keer niet meteen zo zeiken hoor, alles heeft een reden en je moet niet zomaar iets bekritiseren als je niet weet hoe of wat.

klaar en basta

Martino
                Moderator

Ik kon er trouwens wel om lachen hoor. Natuurlijk moet jij een roze versie hebben Jelle. Maar het viel daarom ook niet direct op dat het achterlicht en snorstickers ook mee verkleuren. 😀 Ik begrijp dus wel dat er hier een Citta voorvork in zit? Omdat ik dacht dat er ook een Kinetic in heeft gezeten. Enig idee waneer iaccaloco zijn vespafreak weer online zet?

speedbuxy
                  Bijdrager

Jelle vriend:lol

Ik kan toch niet weten dat jij vanwege je werk niet een strafbaar feit mag begaan.
                    Als jij dit gewoon had aangegeven dan had ik je punt meteen gesnapt want dat is idd al bij 30km te hard en dus vrij snel en dus ook tricky voor jou.
                    Ik dacht enkel dat jij gewoon wat bangig was en dacht zal die angst beetje proberen weg te nemen.
                    (niks meer dan goed bedoeld)

Daarnaast ging de hoofd moot mij ook gewoon om de pic want vind het serieus een sexy combo:thumb
                    En dat je dan daarna alleen quote naar maarten en zeebodem kwam mij wat raar over, maar snap nu de reden al je vond dat ik zat te zeiken:lol
                    Maar ja ik was ook niet goed ingelicht en gros van Nederland heeft niet een baan waar dit bij opgaat.
                    Maar goed genoeg over deze mis communicatie.

Ik snap nu dat je met helm gaat rijden, maar wat ik niet snap is dat je nu ook van roze afstapt:lol
                    Want de 1e pic van icca zaten mooie roze tinten in en de gejelleseerde is het in 1x rood oranje:?

lars-ciao
                    Bijdrager

Vind het erg gaaf uit zien zo’n grillo!

Normaal vind ik ze spuug lelijk, maar met citta wieletjes en vork is die wel echt mooi.

Ben benieuwd!:thumb

Jelle
                      Topic starter

@andree ik ga niet altijd met helm rijden… Heb mn citta en ciao ook nog.
                        Maar voor de wat meer doorrijd toertjes wil ik een brommer.

@Lars ik moet eerst nog een grillo regelen…

lars-ciao
                        Bijdrager

er staan er niet veel te koop, als ik er een tegen kom zal ik het je melden;)

Flippo
                          Donateur

Misschien deze? Ik weet niet waar ik bij de nieuwe mp een korte link kan vinden maar dit is het advertentie nummer 609862095
                            Ik weet dat je een brom zoekt, maar als je deze cheap kunt krijgen is het wel goed te doen. Vraagprijs was wat, 75 euro en er is een 3 keer een bod van dezelfde persoon van 125 tot 250, dus ik denk dat t onzin biedingen zijn. Omkeuren is ook niet zo duur dus dat zou een mooie oplossing zijn.:thumb

Jelle
                            Topic starter

Uiteraard heb ik daar al meerdere keren op gereageerd alleen dat mens reageert niet terug…

Jelle
                              Topic starter

Nou het is tijd voor een nieuw projectje…

de Citta/grillo:

Heb deze grillo gekocht, welke Mike voor mij uit Zeeland heeft meegenomen :thumb :

Dus vandaag even eerder naar huis gegaan vanuit mijn werk om het frame aan te passen voor de citta vork:

Hier met voorvork:

En toen was het te koud… Ga dit weekend de grillo helemaal strippen en eens rondbellen om hem ergens te laten stralen en coaten.

Kleur ben ik nog niet helemaal uit, ga ik voor Jelle Roze, donker grijs, Neon oranje of lekker saai voor zwart…

Setup wordt denk ik mijn polini kick evo engine met de polini H2O kit erop (moet alleen eerst nog even een pompje kopen en kijken of de radiator er een beetje mooi opstaat)of ik gooi er een 46 mm cilindertje op.

Wat voor maat zadelpen heeft een bravo/superbravo?

Want ik weet nog niet of ik zo’n spuuglelijk bananenzadel erop zet of anders las ik een citta zadel op deze zadelpen.
                                Maar als een bravo zadeltje zo past is dat net zo makkelijk.

hansieb
                                Moderator

Ik vond deze combi wel vet !

15 berichten aan het bekijken - 1,381 tot 1,395 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.