Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent
    Donateur

Ik denk dat je gelijk hebt Senór Buxy, ziet er idd zo uit.

Maare wel de juiste sproeiert erin voordat we gaan rijden he:D. Ik neem wel nog een set sproeiers mee want die van mij vraagt ook steeds om een andere. Nog niet de juiste gevonden.

Komt Senór Edo morgen nou ook rechtsreeks naar jouw toe?

Jelle
      Topic starter

Het is inderdaad de 42 polini, maar jullie wisten het al dus dat is niet eerlijk 😉
        Vroeger werd mij altijd verteld dat dit DE cilinder voor deze carters is, dus ben benieuwd wat het doet… Eigenlijk moet ik ook een Top One erop zetten, om het Polini geheel compleet te maken

ja senor edo komt hierheen morgen en dan rijden we met z’n 3-en richting buxy…

Ik heb op advies van een fries sproeiertje 70 erin gestopt… Maar weet nog niet of dit de juiste is, maar welke maten sproeier neem jij mee?

Oja Vincent ik kan die si dop niet vinden, zat die niet op dat roestige frame wat je ooit hebt meegenomen?

GDvvr ik ben de hele middag al aan het zoeken naar een reserve snaar, ik weet dat ik nog ergens een nieuwe heb liggen… Maar kan hem niet vinden.

Jelle
        Topic starter

Ben er net achter gekomen dat mijn hele set met spullen die ik altijd mee heb met toertjes kwijt ben 🙁

In deze set zit.. oa. ook mijn zak met rolletjes.

Nu gaat mijn brommer maar 67 km/u en kan er geen zwaardere rollen in zetten 🙁 🙁 🙁

K*T K*T ik baal…

Jelle
          Topic starter

het geluk is met de domme…

ik heb 7 gr. rollen gevonden en had nog een nieuwe speedcontrol liggen dus daar ook de rollen maar uit geplukt en ik vond nog een gebruikte snaar.

Dus komt alles toch nog goed, ga alleen niet zo hard 🙁

Tonni
            Moderator

Bijzondere Citta in het echt Jelle.
              Ik vond de Grillo wielen er niet zo mooi in staan maar dat komt meer van de rode velgsticker.
              Verder mooi ding!:thumb

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martino
              Moderator

Ik zal er idd weer normale Citta velgjes in zetten. Hoe is de terug rit verlopen? Ben je niet helemaal weg getrild door de korte vertanding nu?

speedbuxy
                Bijdrager

Martino :
                  Ik zal er idd weer normale Citta velgjes in zetten.

Raad ik je ook aan Jelle, al was het alleen maar omdat ik dan met de evo waarschijnlijk weer 2km sneller dan jou ben:lol

Jelle
                  Topic starter

Nou die grillo wielen zijn een blijvertje, de citta rijdt er echt lekkerder door…(velglint pulk ik er van de week wel ff af)

Gister heerlijk terug geknalt richting Egmond, met een snelheid van 78 km/u gps met tegenwind! Dus die 1:11,5 vertanding was gewoon net wat deze setup nodig had 😀

Vervolgens werden we na de afsluitdijk netjes met een lasergun opgewacht…

Maar het wonderbaarlijke gebeurde, ik reed netjes ruim 30 door het dorp :D… Helaas ben ik waarschijnlijk wel geflitst in Friesland(zag een flitspaal niet)

Martino
                    Moderator

Mooi dat mijn naafje zijn werk heeft gedaan. Daarbij ook nog een betere top en optrekken. Komt wel vaker voor dat je denkt een zware vertanding nodig te hebben, maar in de praktijk je juist voordeel hebt aan een lichtere vertanding.

Wat heb jij toch met die flitspalen Jelle? Hopelijk zat er geen flitser in.

Jelle
                      Topic starter

Ben weer eens in dubio…

VS

welke kleur?

Ik zwart zo saai, maar staat wit wel?

pepko
                        Donateur

ik vind het allebij lelijk… maar als ik moet kiezen dan toch de zwarte.

Jelle
                          Topic starter

Oke citta wielen zijn mooier, maar dit rijdt 100x beter!

pindaa
                            Bijdrager

Wit met z’n lint er op en dan moet die lint de kleur zijn van je frame. Dat is vet!

Lint ,,, hoe noem je dat, Die rode stikker op de zwarte velg.

bart#24

de verhouding is een beetje weg met deze grillo wielen.

maar als ik moet kiezen koos ik voor de witte.

VespaAvanti
                                Donateur

Iedereen zeikt over Grillo velgen terwijl het super nice staat en heerlijk rijd!:thumb
                                  Ik zou de witte pakken jelle;)

15 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,365 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.