Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

lars-ciao
    Bijdrager

die kleuren kombo gaat nog wel maar je moet er van houden:P

en lekkere aanwinst mooi frisse kapjes:)

Jelle
      Topic starter

Zow citta is bijna helemaal gummball proef, weet alleen nog niet of ik met calibrata ga rijden of een stil uitlaatje (citypower of leo sp)

Zijn er nog meer mensen die mee willen gummballen? (misschien een paar friezen, die vrijdag het laatste stukje tot aan groningen ook mee willen rijden)

Florian
        Moderator

Uhmm weet niet wat ik hiervan moet vinden haha.
          Waar slapen jullie vrijdag op zaterdag dan? Als mijn pa of ma mij niet kan brengen wil ik misschien nog wel mee rijden.

Jelle
          Topic starter

Wij slapen bij Hansieb… Dus als je mee wilt rijden, moet je ff aan hans vragen of er ook plek voor jou is…

speedbuxy
            Bijdrager

Ik zou lekker de sp eronder hangen die doet het altijd goed en is ook lekker stil wat op lange afstanden ook niet verkeerd is:thumb

Ik gummball niet mee want de bepakking die ik mee wil/moet hebben trekt mij brom niet met mij erbij:lol

Neem je de zij kapjes trouwens mee of wisselen we die bij 1 van mij toertjes uit die nog op het programma staan?
              (want kan me voorstellen dat jij ook niet ruimte te over hebt op de brom)

beunhaaz
              Bijdrager

@Speedbuxy, volgens de agent wat die me zondag hadheeft aangehouden was de SP zeker niet stil te noeme +n xD terwijl die wel stil is idd(tegenover de andere opvoeruitlaatjes)

Jelle
                Topic starter

dan was die agent niet goed bij zijn hoofd… Want een stillere uitlaat dan een SP is er haast niet (of hij moet lek zijn)

@buxy maar ik ben ook wel benieuwd naar zijn vermogen met calibrata…

Docs
                  Donateur

Ik denk dat hij de Polini SP bedoelt en niet d Leovinci SP 😀

Jelle
                    Topic starter

ja zal het….

beunhaaz
                      Bijdrager

Leovince SP heb ik. En nee er zit geen lek in. (Is immers nog geen 1000km oud) Docs die wat ik van jou heb gekocht notebene 😛

Docs
                        Donateur

Ow donders 😛 alweer vergeten. Maar dat ding is/was toch echt stil in vergelijking met al die blikke dingen.

Maargoed, zal Jelle zn perso niet verder vol spammen 😀

beunhaaz
                          Bijdrager

idd sorry Jelle (A)

als afsluiten, mijn moeder klaagt namelijk niet meer over het kabaal als ik de oprit opkom. EN DAT WILT WAT ZEGGE! 😛

Jelle
                            Topic starter

Net mijn citta even getest met leo SP, haal ik maar een schrale 81 km/u…
                              Ben nu in dubio of ik niet een zuinig rijdend blokje moet opbouwen voor de gummball, want ik denk dat ik met een zuinig blokje minimaal 75 km/u moet halen.
                              Of zal ik gewoon met de calibrata gaan rijden, maakt wel een pokke herrie maar dan haal ik tenminste een mooie afsluitdijk snelheid 😉

speedbuxy
                              Bijdrager

Ik zou voor rij genot gaan op z,on afstand en daar past zuinig en stil het beste bij:thumb
                                Ik ga ook gewoon weer met de evo want dat rijd toch een stuk zuinig dan zij inlaat:thumb

Florian
                                Moderator

Gewoon voor een redelijk zuinig blokje gaan wat een leuke 70/75 rijd, lijkt mij het beste aangezien jullie een leuke rit voor de boeg hebben:thumb

15 berichten aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.