Home › Forums › Perso’s › Collecties › Jelle's collectie
- Dit onderwerp bevat 2,322 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden, 1 week geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 januari 2012 om 10:48 #491745
Ik heb aan de hand van de foto en Google Maps Streetvieuw eens bekeken waar ze precies stonden met die auto.
Was namelijk makkelijk te vinden. Die boerderij met dat rieten dak en ik zie aan die tegels op de voorgrond dat het een bushalte is.Ze stonden blijkbaar in een heel krap straatje waar maar 1 auto tegelijk in/uit kan rijden. ( ik ken die plek wel ) Ze hebben dus inderdaad, lijkt mij, een toevalstreffer gemaakt en hebben daar No Way actief staan flitsen.. Ze kunnen zich nooit langdurig opstellen in zo’n krappe openbare straat waar mensen constant in of uit willen.
Wat hierboven gezegd word is volgens mij wel waar. Het is de bebouwde kom dus 50km/h. Dus als je geen 50 reed geen flits.. Zij moeten die apparaten daar op instellen..
Wel heel kut Jelle.. hopen dat je je rijbewijs iig in je zak kunt houden.
Mike22 januari 2012 om 11:48 #491846ze staan daar wel vaker de laaste tijd, maar erg gierig dit weer! Volgende keer kunnen jullie beter de achterweg pakken!
M.v.g.
Daniel22 januari 2012 om 11:53 #491847ha jelle dat krijg je er van als je op een knal roze brommer:D gaat rijden en dan nog in race stand over je stuur gaat hangen.
en betreft de wasige foto die kunnen ze heel scherp in zoemen.
ik heb een vriend werken die bij het flits team zit ik zal hem eens vragen hoe het zit met de rest of ze die kunnen pakken.22 januari 2012 om 12:17 #491848@Mike
Ik kon het plek anders niet vinden:?
Maar ze stonden daar wel op gesteld dit komt van de politie.nl site.
Schoorl, zondag 8 januariOp zondagmiddag werd tussen 15.00 en 17.00 uur een snelheidscontrole gehouden op de Voorweg in Schoorl. De overtredingen werden fotografisch vastgelegd. Van de 968 passanten reden 48 bestuurders sneller dan de toegestane 50 km per uur. Hoogst gemeten snelheid: 73 km per uur. De overtreders krijgen een bekeuring thuisgestuurd.
Maar als dit plek bij locals bekend is als flits locatie dan is dat info die voortaan bij de start van een rit wel even vermeld mag worden:!
Zo hadden stephen en ik bv ook nooit die boete in limburg gekregen als iemand ons even verteld had dat we een poltie bureau afreden.
Want stephan en ik lagen ook plat op de brom met op 1km afstand het politie bureau vaals:|
Dit hadden wij natuurlijk ook nooit gedaan als ons dat toen gemeld was.22 januari 2012 om 16:02 #491858Misschien soms even wat van het gas af 😉 Kun je de omgeving ook wat meer bekijken!
22 januari 2012 om 16:04 #491859Ja, maar het was niet echt lekker weer, en ze hebben er 2 maanden niet gestaan, dan kan ik ook wel gaan zeggen dat ze elke week bij de eerste rotonde in bergen staan! Bij il primo in bergen zijn ze vaak! Koedijk staan ze ook wel! Maar zo blijft t speedbuxy.
En nog wat ze staan op verschillende plekken op de voorweg/heereweg en die loopt helemaal door tot bergen, ga jij maar 8km lang 25 rijden! Risico blijft er altijd.
Kortom we kunnen daar dus beter gewoon nooit meer toeren hoor ik wel:D
Na is gewoon bad luck, ik rijdt er elke dag langs op mijn ciao, en ik ben nog nooit gepakt rijd al 1,5 jaar nu! rijdt altijd 70 op snorbrommert.
Was ook een grapje we laten ons natuurlijk niet weg jagen uit het mooie schoorl en omgeving
22 januari 2012 om 21:08 #491870Ach ik zie het wel…
Kunnen ze eigenlijk je brommer ook nog in beslag nemen ofzo?22 januari 2012 om 21:14 #491871“Als een bromfiets niet aan de eisen voldoet die in de Wegenverkeerswet staan beschreven, kan deze in beslag worden genomen. Als de brommer harder gaat dan de toegestane snelheid, mag deze ook in beslag worden genomen. Deze snelheid staat ook in de Wegenverkeerswet.”
het kan dus wel, maar het lijkt mij eerder dat je terug moet komen en aan moet tonen dan hij niet meer zo hard loopt.
dus standaard blok en uitlaat etc.22 januari 2012 om 23:18 #491872Jelle :
Kunnen ze eigenlijk je brommer ook nog in beslag nemen ofzo?Nee daar moeten ze je voor staande houden en dan nog moet je het wel vrij bont maken.
Het is mij maar 1x gebeurd maar dat was met 98km over een gemeten traject van 2,4km.
Maar zo op een zitting komt de eis van in beslag name van het voertuig amper voor.23 januari 2012 om 07:07 #491873ja amper… dus het is nog steeds mogelijk?
Want anders zet ik mijn roze ciaotje te koop denk ik zo.23 januari 2012 om 07:22 #491874nee, je moet staande worden gehouden. de brommer word dan meteen meegenomen om op de roller te gaan, loopt ie te hard dan ben je hem kwijt volgens mij.
dit is volgens mij alleen als je voor de 3e keer gepakt word.het lijkt me dus stug dat ie word ingenomen 😉
23 januari 2012 om 08:15 #491876Zal het ook niet uitmaken dat ik ben geflitst met bijna 3x de toegestane constructie snelheid???
23 januari 2012 om 08:36 #491877Mijn citta is in 2006 na een rechtzitting in beslag genomen voor een soortgelijke overtreding.
23 januari 2012 om 09:03 #491878Wat als je de ciao tijdelijk gewoon op iemands anders naam zet?
Heb ze weinig af te pakken en schrijf je hem na de zitting gewoon weer terug over.23 januari 2012 om 09:39 #491879Ik zou me hier niet druk over maken beslag name op een zitting komt zelden voor dit gebeurd alleen bij structuele veel plegers waar ze het idee van hebben dat boetes niet meer helpen.
@vincent
Ik kan me herinneren dat dit met de constuctie van jou voortuig te maken had en ook dat ze hem bij staande houding al meegenomen hadden.Dus jelle wees maar gerust ding pakken ze echt niet af.
Bij mij in limburg was hier ook geen sprake van, ook al vond de rechter zelf het gekken werk om op een vespa ciao 65km te rijden.
Vind ik ook hoor:lol citta is veel beter zal ik de rechter vandaag beantwoorden:lol
(moet vandaag namelijk om half 3 weer voor komen en den bosch voor dat limbo gezeur van bijna 2jaar terug:|) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.