Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle
    Topic starter

Alleen nog even een begrenzertje erop en doe ik er niks meer aan…

Dan kan ik mooi aan mijn witte cittaatje, eens kijken of ik die harder dan 100 km/u kan laten rijden…

Leovince
      Bijdrager

Ik vind je citta’s echt vet! Echt lekker old-school:D

Jelle
        Topic starter

Ik ben zelf ook old-school hahhaa

Weer wat aluminium voor op de plank, al denk ik wel dat deze eerdaags op één van mn blokjes komt..

Afwerking vind ik nou niet echt dat je zegt…:

Lastpak
          Bijdrager

ik moet wel zeggen dat die van jouw de slechtst afgewerkte is die ik tot nu toe heb gezien.
            de poortjes lijken meer rond dan vierkant.
            hier is de mijne(ik haal hem wel weg als je wilt):

neemt niet weg dat deze cilinders altijd goed blazen! mooie aanwinst!

@hieronder, die heb ik niet nodig:duivel:lol.
            @ florian, ik wilde het alleen aan jelle laten zien om te vergelijken.

speedbuxy
            Bijdrager

Lekkere aanwinst jelle:thumb
              Is ie 43 of 46mm?

Edit
              Zie net in laaste aanwinst dat het een 43 is:thumb

@lastpak
              Jelle heeft de spijltjes tussen het hemd tenmiste nog wel:pest:D

Jelle
              Topic starter

Ik had niet verwacht dat een eurocilindro zo slecht afgewerkt kon zijn…
                @lastpak; ze zijn niet rond, ze zijn niet vierkant maar hebben allemaal de vorm van een 8 ??? hahaha

Binnenkort maar eens voorzichtig het dremeltje er langs halen…

Florian
                Moderator

Mooie aanwinst:thumb
                  Van die Duitser gekocht zeker?

@Joost: Niet pronken omdat jouwe iets beter is afgewerkt:P:lol

Jelle
                  Topic starter

jep van die Ciao Tuner of zoiets…

Jarco
                    Bijdrager

Tjah typisch een 8-poorter dus… 😛

Mooie aanwinst Jelle.:thumb
                      Ik zeg dremeltje er door waar nodig is en knallen maar. :duivel

Jelle
                      Topic starter

Ik vraag me toch af waarom ze bij deze cilinder de pportjes niet even netjes hebben afgewerkt….
                        Luie italianen 😉

Ik moet er ook nog even een zuigertje voor kopen, K-star zuigertje denk ik, toch buxy?

Martino
                        Moderator

Hier mijn 43mm Eurocilindro. In mijn ogen juist de versie die het best is afgewerkt. Mooie bevels en geen scherpe korrelige randen. Die van jou is idd net een 8-baan. 😉

Die nieuwe K-star zuigers zijn wel anders dan welke speedbuxy in zijn 43mm euro U-poorter gebruikt. Het kan daarom zijn dat slotjes niet zo heel mooi uit komen. Verschillende Athena zuigers zijn wel te gebruiken, maar hier moet je ook wat geluk mee hebben.

Jelle
                          Topic starter

Nou daar is die dan…

DE FOTO:

netjes op de foto met…

Één en ander al uitgezocht en daar staat in ieder geval dit:
                            Bij overtredingen die niet onder de Wet Mulder vallen en waarbij geen staandehouding heeft plaatsgevonden, zal het Openbaar Ministerie in het geval niet duidelijk is wie de bestuurder van het voertuig was, je een bestuurdersverklaring sturen. Dit document is erop gericht duidelijkheid te krijgen wie de overtreding heeft begaan.
                            Het ontvangen van een bestuurdersverklaring dient maar voor één doel: de bestuurder achterhalen, teneinde deze te straffen volgens de geldende eisen (B.O.S). Het gaat hierbij altijd om een overtreding die niet onder de Wet Mulder valt, en waarbij normaliter zelfs het rijbewijs wordt ingenomen, voor kortere of langere periode.

K*t kolere takke zooi :boos

Tonni
                            Moderator

Zo te zien heeft het apparaat (of de bedieners) te laat gereageerd en sta jij er daarom net alleen ‘scherp’ op.
                              Vind het op zich al knap dat ze jouw kenteken hier op zien kunnen, en dan weer vreemd dat de andere twee geen hebben gehad.

Misschien zijn die trouwens toch ook geflitst maar omdat ze zo dicht bij elkaar reden kan er dan dus geen 100% duidelijkheid worden gegeven wie van beide de werkelijke snelheid reed. Kan goed zijn dat zij daarom geen boete hebben gehad.

In dat geval dus extra dikke pech dat jij ‘alleen’ op de foto staat…

EDIT: waarschijnlijk als je niet boven de 50 had gereden dan was je niet eens geflitst, tenminste dit lijkt een 50km weg..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

FonS
                              Bijdrager

@ Jelle: Ja, gek he als je met (ongecorrigeerd) bijna 70 km/h binnen de bebouwde kom op je snorfietsje rijdt 😕
                                Sorry, ik vind het echt lullig voor je, vooral als je je rijbewijs kwijtraakt. Dan zou ik ook flink de pest in hebben.
                                Maar het is natuurlijk wel te verwachten.

Ik hoop in ieder geval dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt 😉

speedbuxy
                                Bijdrager

Boete van elkan en mij kan zo nog komen, het verschil tussen de boete van stephan en mij was namelijk ook weken.
                                  Maar als dit echt de orginele foto is dan vraag ik mij net zoals tonni af hoe hun jou kenteken hebben kunnen lezen.
                                  Maargoed blijft mooi klote:( en van dat rijbewijs klopt idd wel in limburg eiste ze bij mij ook 3maanden rij ontzegging.

Maar die hebben ze bij de uitspraak laten vervallen dus dat zal bij jou ook wel gebeuren gezien ik hun ogen ook nog een veel pleger ben.
                                  Maar als je er de spirit voor hebt zou ik het voor laten komen en de rechter vragen hoe hun op z,on wazige foto jou als schuldige kunnen aanwijzen.

15 berichten aan het bekijken - 1,216 tot 1,230 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.