Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jarco
    Bijdrager

Zeer leuke aanwinsten, het begint erop te ljken dat je je perso naam weer kan veranderen. 😉

CiaoGutti
      Bijdrager

Super cilindertje!
        Mooie aanwinst dus 😉

Jelle
        Topic starter

Wat ik wel vaag vind is dat bij de autisa 2 verschillende zuigerveren zit, een met chrome en een gewone???
          Hoort dit zo en wat is het nut daarvan dan?

eidos
          Donateur

Mooie aanwinsten, Van de Zeta ga je wel plezier krijgen;) Heb hem zelf ook.

En dat van die 2 verschillende zuigerveren lijkt me niet te kloppen. Moeten gewoon 2 zwarte zijn.

speedbuxy
            Bijdrager

Lekkere aanwinsten jelle zijn zeker 2 leuke kracht bronnetjes:thumb
              Qua zuigerveren.
              Bij mijn kit zitten 2 giet veren en ook bij de 2 nieuwe autisa zuigertjes die ik heb staan.
              Maar als dat veertje chrome coated is zou ik die niet monteren, want chrome is sterker dan giet dus dan slijt je wand als de tering.

Jelle
              Topic starter

okee, voor welke cilinders gebruik je dan chrome veertjes?

El Citta
                Donateur

Chrome veren kun je (geloof ik) gebruiken in cilinders met een nikasil wand. Belangrijkste is altijd dat je wand harder is als je veren!

Lekkere aanwinsten trouwens:thumb

Jelle
                  Topic starter

ja het zijn leuke cilindertjes, maar met het stuurtje ben ik echt onwijs blij… nu is mijn 19″ eindelijk compleet 😀

FonS
                    Bijdrager

Jelle :
                      nu is mijn 19″ eindelijk compleet 😀

Ik mis (zo gauw op het oog) toch nog twee specifieke 19″ details :pest
                      Veel plezier met de cilindertjes, en ik ben blij dat ik dat V-stuur niet meer hoef te zien op je Ciao hahaha :p

Jelle
                      Topic starter

mmmmm 2 details?

de dingen die ik nog mis zijn:
                        – Benzinedop (maar hier durf ik niet eens naar te gaan zoeken)
                        – grijze kabels (maar ik vind zwart mooier)
                        – km teller (maar dat hoeft niet persee aangezien dat toch een optie was)
                        – tasbeschermers (idem als hier boven)

FonS
                        Bijdrager

Tankdop maakt inderdaad 3. Kabels vind ik persoonlijk ook niet zo belangrijk.
                          Ik had nog: benzinekraan, trappers (of cranks eigenlijk, die zijn te kort) 😉
                          Benzinekraan lijkt me nog moeilijker te vinden dan de tankdop…

Tja, ik moet ik toch iets te zeuren hebben aangezien jouw 19″ er beter uitziet dan de mijne haha 🙂 (voornamelijk door je perfecte velgen). Respect :thumb

Jelle
                          Topic starter

Ik ben nog van plan om cranks van een si te kopen, deze zijn weer iets meer de goede lengte 😉

Originele benzinekraantje heb ik heel misschien nog liggen 😉 (maar die lekte)

Dus dan blijft de benzine dop nog over…. 🙁

VespaAvanti
                            Donateur

Kraantje heb ik mischien wel liggen, zal eens voor je kijken Jelle, verder mooie aanwinsten:thumb

Jelle
                              Topic starter

Zo heb er alweer wat aluminium bij 😀

athena 46 en polini 42

Quess what… die athena heeft net zoals de autisa 1 chrome veer alweer???

wat heb ik deze week toch met chrome zuigerveertjes…

peter139
                                Bijdrager

nice jelle ook dat stuurtje is erg appart!

Wat ga je met de cilindertjes doen? of zijn het gewoon hebbedingetjes?

15 berichten aan het bekijken - 1,111 tot 1,125 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.