Home › Forums › Perso’s › Collecties › Jelle's collectie
- Dit onderwerp bevat 2,322 reacties, 199 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 maanden, 1 week geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 januari 2011 om 16:05 #467255
Tjaa hier durf ik ook niet meteen een kaartje aan te hangen.
Je weet zeker dat de ontluchting van die tank goed is?
Je kraantje stroomt ook nog gewoon normaal?
Watvoor kleur geeft de bougie aan?
En haal het filter er eens af en sluit dan de lucht inlaat eens af met je hand als ie dan ook maar een beetje na blijft pruttelen ipv meteen dood te vallen heb je ergens valse lucht.
Want onsteking is elec toch?
Dus dan zou het toch een luch benz probleem moeten wezen wat als enige overblijft.
Is je membraan nog wel heel?(stukje van een klepje af bv)
Start ie ook moeilijk koud?8 januari 2011 om 16:12 #467256ben niet echt pro met phgb carbs, maar zo een vergelijkbaar probleem heb ik met de puch gehad.
alleen niet zo fel, zodra je meteen het gas open gooit houd die in en sputter nogal.
heb toen wat met sproeiers lopen klooien en de naald verzet, en toen was het al een stuk beter.ik denk dat die veel mengsel krijgt voor dat toeren tal.. want als die eenmaal wat toeren maakt kan je wel volgas geven ofniet?
doe je hand eens op je carb/ filter houden als je het gas open draait, als je denkt dat hij uber valse lucht trekt..
als die dan wel gaat lopen zonder lucht van de carb, heb je wel kans op valse luchtDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.8 januari 2011 om 16:55 #467257Gasnaald idd ook in de laagste stand
(of clipje in de hoogste stand)8 januari 2011 om 17:08 #467258Ik ga het morgen ochtend nog eens proberen, vanavond helaas geen tijd want ik moet BIER drinken en dat is belangrijker dan sleutelen 😉
En het is toch takke weer vandaag…
4 februari 2011 om 18:13 #468117nog een paar nieuwe aanwinsten:
De introductie van de citta in NL:

En mijn eigen ciao op poster(ik heb er een belachelijke prijs voor betaald, maar ja dit kom je bijna nooit meer tgen) en mijn langverwachte citta zijkapjes:
4 februari 2011 om 18:18 #457767Altijd leuk jelle,
Zou het citta boekje graag eens in willen zien:)
Mike4 februari 2011 om 20:23 #468120
erikbloemberghey jelle de crazy stickers er al op?
4 februari 2011 om 20:35 #468121Nee die zitten er nog niet op, ik ben druk aan het verbouwen thuis…
Ik denk dat ik ze er ook nog niet op ga zetten, aangezien ik er net een uplugged setje op geplakt heb…
Ik bewaar ze wel voor als deze stickers lelijk worden.
4 februari 2011 om 21:09 #468122Hey loopt die simo nou al eens? of helemaal niet meer verder mee gegaan??
4 februari 2011 om 21:18 #468123Nee joh ik ben al 3 volle weken aan het verbouwen…
Als dat klaar is, dan gaan we eens met de simo en kick evo spelen.3 mei 2011 om 16:37 #486348Zow de verbouwing is bijna achter de rug (dan kan er met het schilderwerk en de tuin begonnen worden), maar ondertussen ben ik alweer druk met de vespa’s bezig…
Een paar van mijn laatste aanwinsten:

ciaotje van een oudere vrouw geweest

evo kick carters

pinasco vliegwiel

pinasco 46mm en 42mmDit wordt mijn nieuwe toerblokje, nu alleen nog een volle kick kruk laten maken/kopen en een luchtfilter aanschaffen(het laatste zat helaas niet bij de complete polini carterset)
De ciao heb ik uiteraard al ietsie meer naar mijn smaak gemaakt

even voor Peter een fotootje hoe een michelin m29s 17-2.25 bandje past:
3 mei 2011 om 16:49 #486349Was hij goedgenoeg in gepakt? 😛
Waarom wil je perse een vollewang kickkruk? Speedbuxy rijd toch ook prima met zijn standaard kruk in een evo carter?3 mei 2011 om 17:04 #486347Hij zat goed genoeg ingepakt
,maar ik had de ori. luchtfilter er ook bij verwacht… deze moet ik dus even bestellen van de week.Ik vind als je het doet moet je het goed doen…. maar ik ga hem eerst met een gewone kickkruk opbouwen hoor.
3 mei 2011 om 18:55 #486355Dat vind ik ook gewoon lekker volle wangen in dat blok hangen
3 mei 2011 om 19:01 #486356Wordt een lekker blokje zo

Mooi ciaotje ook, het mooiste model als je het aan mij vraagtBen benieuwd hoe alles gaat lopen, succes ermee;)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.