Vespa-Ciao.NL
:: Jelle's collectie

Home Forums Perso’s Collecties Jelle's collectie

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 2,323)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mikerosauer
    Bijdrager

zo dat ziet er brut uit

CrossVespa
      Bijdrager

Filmpje^^

Jelle
        Topic starter

@waarom,

ik heb geen idee welke sproeier er in zit…. degene die erbij geleverd zat hahaha.

Ja deze uitlaat is een stuk lager dan een cannon, dus ik moet maar opzoek naar een andere 30mm uitlaat.

@crossvespa,

Ik ben altijd na 6-en thuis dus dan kan ik alleen in het donker een filmpje maken 🙁

CrossVespa
          Bijdrager

Ow oke:)
            Achja kan altijd nog he!

Ziet er wel strak uit hoor:)

Steven
            Donateur

De Citta ziet er heel vet uit zo, Jelle. 28mm carburateur, gekkenwerk eigenlijk 😛 Enige minpuntje is misschien die noppenband achter..
              Ga je met deze setup de nieuwjaarstour rijden? ( hopelijk gaat die door, vooral vanwege de sneeuw..)
              Ben benieuwd naar een filmpje, als je tijd hebt schiet er een :thumb

Jelle
              Topic starter

Ik heb speciaal voor de nieuwjaarstoer die noppenband gekocht…. (voor de sneeuw, als die er dan nog ligt)

Ik ga voor ook een noppenbandje zetten, als dat past met het spatbord….

Dan kan ik als er sneeuw ligt lekker door de sneeuw raggen, hahaha

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Jezus wat een monster 😀
                  Die pijp kan niet meer omhoog achter joh? dit lijkt me best riskant met de bochten…

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Florian
                  Moderator

FlicK je haalt me de woorden uit mijn mond, wat een monster8)
                    Ik ga zo naar schaaf toe kijken of hij die kappen heeft die jij zoekt.

Ik laat het je wel even weten.

FonS
                    Bijdrager

De uitlaat moet nog wel wat omhoog kunnen ja, en Grillo velgjes zouden ook een hoop schelen! Persoonlijk vind ik ze nog mooier ook 😉

Jelle
                      Topic starter

tja, wellicht komen die er nog wel onder, maar ik heb alleen een complete set spaakvelgen van een grillo en dat vind ik weer niet mooi…
                        Maar helaas ben ik een beetje beperkt van uitlaat keus: simo 100cc, calibrata en de fabrizi 🙁
                        Die fabrizi zal ook erg laag onder een citta hangen… dus blijft alleen die calbrata worst over 🙁

Of weet iemand nog een andere 30mm uitlaat?

Jelle
                        Topic starter

@citta-florian, ben je al langs geweest?

VespaAvanti
                          Donateur

Haha, dit gaat echt te ver!:P
                            Als de politie je aanhoudt met dit BEEST dan moet je toch wel heeeeel goed kunnen lullen om zonder problemen weg te rijden:lol
                            Maar echt vette shit Jelle, ben benieuwd @ NieuwjaarsTour!

speedbuxy
                            Bijdrager

Ben even een dagje uit de running geweest door een gechraste comp maar je hebt in de tussen tijd niet stil gezeten zie:thumb
                              Beestje heeft idd wel een brute look zo8):thumb
                              Uitlaat is alleen idd niks voor jou gezien jij ook wel een bochten hanger bent.
                              Maar je kan deze 30mm flens toch zo op een uitlaatje naar keuze lassen net zoals ik heb?

Jelle
                              Topic starter

@ avanti:

ik zeg dan gewoon dat dit een limmited editie van een citta is en dat het allemaal voor de sier is.(begrenzertje aan en voila)
                                Hahaha

@ buxi:

Ik moet eerst de juiste maat buis vinden en dan laten buigen en dan eens kijken welk uitlaatje hier wel leuk op kan doen en niet te laag hangt en dan die nog kopen hahaha

olliegasselt
                                Bijdrager

Jelle ,

dat ziet er UBER bruut uit !
                                  Ik ben bezig om mijn bravo te voorzien van de 3 taps Simo .

Misschien kunnen we komende zomer eens samen rijden tijdens
                                  een toertje met de 3 taps Simo’s .

15 berichten aan het bekijken - 871 tot 885 (van in totaal 2,323)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.